Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroahdistus ja isä, KOMMENTOIKAA!

Vierailija
26.09.2007 |

Eikös sen eroahdistuksen pitänyt kohdistua yleensä äitiin? Meillä 9kk poika on koko ajan roikkumassa iskän lahkeessa ja jää itkemään hänen perään, kun isä lähtee töihin. Minusta tuntuu tämä tosi pahalta (tiedän, että lapsellista minulta), olenhan melkein aina lapsen kanssa ja suunnitellut aina kaiken lapsen ehdoilla. Jos minä käyn jossain (max 3h poissa), eipä juuri reagoi siihen. Mistä tämä johtuu?

Helppoahan tämä olisi muuten, mutta ahdistaa, olenko tosiaan näin huono äiti, että eroahdistuskin ilmenee meillä isään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi lähtee aamulla töihin niin itku tulee, ja kerran kun heräsi yöllä niin ettei isä ollutkaan paikalla vaan äiti niin itkua jatkui puoli tuntia ennenkö rauhoittui.

Kyllä se vauva äitin on ja ihanaa että sillä on kaksi vanhempaa joita se rakastaa niin paljon. Ehkä äitin perään ei niin itketä, kun äiti yleensä on paikalla " aina" ja vauva luottaa äitin takaisin tulemiseenkin helpommin? Mulle tuo saa ainakin hyvän mielen töihinlähtöä ajatellen, kun silloin isä jää kotiin, tietää että pärjäävät. :)

Vierailija
2/2 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 5v ja isä on edelleen ykkönen, ja miksei saisi. Kyllä mä tiedän että saattaa tuntua joskus jopa pahaltakin, mutta se vaan täytyy opetella hyväksymään.

Meillä on tullut nyt 5v kieppeillä kuitenkin esille pojasta sitä että on se äitikin kiva. Pitää vaan keksiä jotain muuta kivaa tekemistä, mitä tehdään vaan äidin kanssa ja isä ei sekaannu silloin siihen. Saattaa tietenkin selittyä pojan yhtäkkinen kiinostus myös äitiä kohtaan sillä että odottelen nyt toista lasta ja poika hieman mustasukkainen tai sitte Oidipus on tullut kyläilemään. tiedä sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi