Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mikä kirja kesken?

25.09.2007 |

Mikä kirja sinulla on kesken? Mitä pidät kirjasta?

Täällä on nyt luvussa Gustave Flaubertin kohuteos Rouva Bovary.

En oikein tiennyt mitä odottaa kirjasta maineensa vuoksi. Mikään jännityksen huippu se ei ole, mutta pidän yksityiskohtaisesta, mutta hyvin etenevästä kerrontatyylistä. Emma on taitavasti ja uskottavasti rakennettu hahmo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ylimielinen teos. Sivujen määrä suhteettoman suuri asiasisällön määrään nähden.

Vierailija
2/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on uusi yritys. Edellisen kerran yritin lukea sitä yli 20 vuotta sitten, mutta en uskaltanut lukea loppuun. 14-vuotias tyttöni luki sen juuri ja ajattelin kokeilla, jos nyt onnistuisi minultakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kingin Uinu, uinu lemmikkini on todella hyvä kirjana =) Yksi harvoista, mikä on kohtuullisen onnistunut filmatisointinakin, mutta luonnollisesti kirjana parempi.

Vierailija
4/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen nyt kaikkea alkeellista ja vähän kehittyneempääkin filosofiasta koska on tarkoitus kirjoittaa se...ja kenties opiskellakin sitä myöhemmin enemmän.

Vierailija
5/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin ilmastonmuutokseen, ihmisten kuluttamiseen yms. liittyvä paksuhko kirja. Aloitin just.. joten se on sit kai kesken-- :)

Vierailija
6/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lukenut sen joskus nuoruudessani ja olen nähnyt tuon elokuvankin ja täytyypä sanoa, että elokuva oli ainoa, joka on saanut minulle oikeasti pahan olon! Ja olen kyllä nähnyt useita kauhuelokuvia...

Vierailija
7/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kunnes löydän sinut" . Parempaa kirjailijaa saa hakea vaikkei tämä teos todellakaa ole hänen parhaimmistoaan.

Vierailija
8/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se Suomalaisess tarjouksessa ollut Viini-kirja jonka tekijää en muista.

Tyylikkään köyhäilyn taidossa ei muuten ole mitään eksoottista, sehän on ihan ylimainostettu trendikirja. Kirjoittanut joku käyhän aatleissuvun viimeinen vesa, tai näin sitä ainakin mainostetaan.

Vierailija
9/9 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Irwingin uutuus, koska on ruotsiksi ja just nyt ei nappaa, Märta Tikkasen kaksi on melkein lopussa. Ihan hyvä, mutta tullut vian muita kirjoja siihen väliin, joten se saa odottaa hetken. Sen Paholainen pukeutuu Pradaan -tyypin uusin kirja englanniksi on ihan alussa ja sekin taitaa jäädä odottamaan, ei vielä vienut mennessään. Hyvässä vauhdissa mulla on Vadelmavenepakolainen, joka on hauska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi