Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvoja kaipaillaan..

25.09.2007 |

kaipaisin vähän neuvoja mitä tehdä. Olemme yrittäneen mieheni kanssa saada vauvaa kesästä lähtien. Nyt edelliset kuukautiset alkoivat 2.elokuuta ja sen jälkeen ei ole kuukautisia kuulunut. Minulla on epäsäännölliset kuukautiset ja kierto voi olla mitä tahansa 28 ja 52 päivän väliltä. Olen tehnyt 2 raskaustestiä reilun viikon sisällä, mutta molemmat ovat näyttäneet negatiivista. nyt siis edellisistä kuukautisista 55 päivää.. Silti itselläni on olo, että voisi olla raskaana, alavatsaa on nipistellyt ja vihlonut jo useamman viikon ja väsymys on ollut välillä todella suuri.. mitäs neuvoisitte? vieläkö odottelen vai joko lääkäriin? onko muilla kokemuksia siitä, että testit näyttäneet negatiivsta vaikka onkin ollut raskaana?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut vastaavassa tilanteessa...ja en ollut raskaana. Oireita mielestäni oli ja olin ihan varma, että olen raskaana. Testejä tein ite ja lopulta menin lääkäriinkin jotain 50 + kiertopäivän kohdalla (aina ennen kierto ollut max vähän yli 30). Mutta raskaana en ollut eikä lääkäri osannut sanoa tarkkaa syytä, miksi kuukautiset eivät ole alkaneet. Ilmeisesti ne voivat jostain syystä jäädä joskus pois. Ja minun tapauksessani lääkäri huomasi kyllä pienen kystan ja epäili, että se voi haitata normaali kiertoa. Siitä noin viikon päästä menkat alkoikin ja sen jälkeen taas ihan normaalivälein.

MUTTA tsemppiä! Voit hyvinkin olla raskaana ja raskaushormonia ei vain ole vielä niin paljon että se näkyisi.

HUOM! Erona kertomaani ja siihen kiertoon kun sitt tulin raskaaksi oli se, että rinnat kipeytyivät silloin kun olin raskaana. Se on ilmeisesti aika varma merkki siitä että on raskaana.

Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla