Vain mulle käy näin
Ollaan harrastamassa miehen kanssa ihan sujuvaa seksiä. Mies leikittelee siinä, vetää välillä pois, kutittelee välilihaa... ottaa jaloista kiinni työntyäkseen täysillä, ja mitä sitten: survoo vahingossa kakkoseen! Ikinä ei oo koskenu niin paljon kun sillon! Eikä jumaliste edes anteeksi pyytänyt!
Kommentit (10)
Kyllä normaali mies tuntee ja tietää eron. Mun eksä käytti samaa tekosyytä kun yritti tökkiä perseeseen ja mä älähdin.
niin sanoi. Aik sairas saa olla jos tahallaan... saakeli...
kyllä luulis eron huomaavan reikien välillä noin koossa ja tiukkuudessa yms.
Tietty jos et oo synnyttänyt niin ehkä molemmat voi ollakin yhtä timmejä;O
uskoa et oli vahinko... veti siis pois ja oikein otti vauhtia... ehkä siitä tuli joku harhatähtäys... en kyl ihmettele et noit perspanoja karsastetaan, jos se tosiaan tolta tuntuu...
mies siis, teki noin ihan vahingossa - oli kyllä niin jurrissa että ihme kun sai ketään edes mukaan baarista... Mimmi oli tyrkänny lattialle ja kundi oli sammunu siihen.
ettei edes kehdannut anteeksi pyytää...
Ja muistan vieläki sen tuskan. Ja täysin vahinko oli, kovaa lataili tulemaan, nosti vähän mun jalkoja ja samalla vahingossa survas samalla korkeudelle mitä ennenki, mutta siellä oliki kakkonen ku peba oli noussuki jalkojen mukana ylöspäin.
Nyt jo naurattaa, mutta sillon kyllä ei!! ;)
meillä kävi kerran vahingossa samoin ja ukkoon sattui niin pirusti ja myös muhun.
muillekin? No luojan kiitos, aattelin et nyt menee avioeroks, on joku merkki korkeemmalta taholta antaa olla...
Just noin kävi kun kympille, että vähän nosteli jaloista... luulin kyl oikeesti et pitää lekuriin mennä!
kai tommosta sattua vahingossa siinä huumassa..
vois mennä halut hetkeks jos noin kävis, uskon kyllä että sattui pirusti. mulla on ehdoton kielto et sinne ei mennä ja jos sen tosta van lujaa vahongos tai "vahingos" sinne survasisi nii ottas varmasti kipeetä