Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kokemuksia hyvästä siivouspalvelusta pääkaupunkiseudulta!

Vierailija
25.09.2007 |

Olen ajatellut ottaa kotiini siivouspalvelun, kun riittää tässä kotitöitä ihan muutenkin ja rahaakin löytyy. Olen kuullut kaveripiiriltäni lähinnä huonoja kokemuksia mm. siivouksessa fuskataan, ei tulla sovittuna aikana paikalle jne. Onko kukaan löytänyt hyvää ja rehellistä siivouspalvelua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen sellaisen onneksi löytänyt, mutta hänellä on kädet niin täynnä töitä, ettei uusia asiakkaita enää ota, eli turha häntä on täällä enää mainostaa -enkä haluakaan, ettei laatu sitten kärsi, jos ottaisi liikaa asiakkaita :). Mutta tsemppiä etsimiseen, kokeilet vaan useampia ja vertailet laatua niin löydät kyllä varmasti sopivan!

Vierailija
2/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä ainkaan Sivinaa ota. Lekator myös saanut paljon haukkuja, vaikka itse en ole kokeillut. Kotileena oli aluksi hyvä, sitten henkilövaihdosten jälkeen ei enää.

Nyt uusi firma kokeilussa, mutta en ota vielä kantaa puolesta tai vastaan enkä kerro firman nimeä, kun vasta kerran ovat käyneet. Siivous oli ok, mutta nyt eivät vastaa viesteihin, joten katsotaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli henkilö olisi aina sama ja ehkä oman yrityksen omistavalla on vähän enemmän tahtoa pitää ne asiakkaatkin. Hyvät vaan on tosi työllistettyjä. Olen jonossa yhdelle, joka käy kaverilla, mutta saapa nähdä, koska häneltä vapautuu aikaa.

Vierailija
4/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ainakin ihan ok - mutta ehkä muita vähän kalliimpa. Minä sanoin itse sopimuksen irti, koska heidän konsepti ei toiminut meillä. Eli 7 hengen perhe tarvitsee enemmän kun kaavan mukaan tehty siivous. Etsin nyt itsekin sellaisen " kodin helmen" . Siivoja joka tartuu siihen missä näkee että tarvitsen apua.

Itse osaan kyllä pyhkiä lattioita, ovenkaarmeja, siivoa WC - mutta en pysty pitää järjestystä kaapeissa, hyllyissä yms., en saa järjestystä myöskään leluihin ja asuntomme pursuu kaikenlaisesta tavaroista.

Kotisiivouksen siivoja oli meillä varmasti aivan avuton, koska heidän tekemän siivouksen jälkeen asunto oli yhtä sekavan oloinen kun aikaisemminkin.

Järjestysapua ei kuitenkaan saatu...

Jossain vaiheessa siivojana toimii nuori tyttö, joka oli tosi tarkka ja hän sai meidän lapsilta tosi paljon kiitoksia, kun löysi säännöllisesti kadoneet lelut. Siivosi jopa tytön kirjoituspöytä niin, että tyttö oli aivan ihmeessä...

Itse olen 8 tuntia töissä ja mielummin vietän lasten kanssa " vapaa-aikani" leikkien ja harrastaen kun järjestelemään tavaroita.

Mutta jos etsit " perussiivojan" niin kotisiivous on varmasti ok

Vierailija
5/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli imurointi, lattioiden, wc-tilojen, keittön pesu, pölyjen pyyhintä, mattojen tuuletus jne. Meille tämä on ihan ok, kun vain löytyy joku firma, joka tekee mitä lupaa, silloin kun lupaa. Itse en edes haluaisi, että kukaan ulkopuolinen järjestelisi kaappeja tms.

Olinkohan nyt numero 4

Vierailija
6/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en asiakkaan näkökulmasta vaan työntekijän. Mikä olisi firma, jossa homma toimii myös työntekijän näkökulmasta ja palkanmaksu olisi varmaa?

Vierailija
7/10 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itä-vantaalta hyvää?

Vierailija
8/10 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla hyvä firma?

lisää kokemuksia!

Vierailija
9/10 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt esim. Monella, Kodinavux, Sivina ja Kotipalvelu yköset, mutta en löytänyt niistä mieleistä. Jokaisessa oli jokin vika. Vinkkejä kaivataan hyvistä.

Vierailija
10/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin keski-ikäinen naissiivooja.