Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tallinki laiva Galaxy

Vierailija
25.09.2007 |

Tiesittekö, että Galaxy on rakennettu Suomessa ja ei saa syyttää laivan omistajaa tästä, että hyttyn ovia ei saa auki. Varmasti sitten rakennus laatussa on jotakin vikaa.

Ja 10-vuotiaiset lapset ei voikin olla yksin jossakin laivan hyttyssä ilman vanhempien valvontaa.

Turhaa syyttää, että Tallinkissa kaikki on p....ssa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä ole minkäänlaista tajua asiakaspalvelusta. Yksikään työntekijä ei osaa sanoa, kiitos tai ole hyvä. Palvelu on nyrpeää jokaisella tiskillä kaupasta baareihin, ruoka sekä a la cartessa että buffetissa on huonoa!

Käsittämätöntä itseasiassa, että sellaiselle laivalle joku enää viitsii edes mennä risteilemään, tai no bileristeilyt juuri ja juuri ymmärrän, mutta perheen/lapsien kanssa en sitten ollenkaan.

Vierailija
2/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täytyy valita, sitten tule hyvää mieli. Ei sinä ikinä tee mitään väärin, miss perfect.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tällä palstalla valitat.

Vierailija
4/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Tallink myy tätä palvelua asiakkaille ja on kuluttajalle vastuussa tuotteen toimivuudesta. Jos tuotteessa on vikaa, Tallink korvaa asiakkaalle. (Tai tässä tapauksessa halveksuu asiakasta ja syyllistää asiakasta.) Tämä L. Lääne on kyllä erinomaisen osaamaton tiedottaja, ei mitään hajua miten tässä olisi pitänyt toimia, oikein kerjää yritykselle huonoa julkisuutta.

Paska palvelu on virolaisen yhtiön mielestä ok ja ilmeisesti myös virolaisten asiakkaiden mielestä.

Vierailija
5/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kohta voivat opetella. Hotellikonkurssit Tallinnassa alkavat vuoden kuluttua. Katsotaan mitkä hotellit ovat pystyssä silloin.

Vierailija
6/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisetko muka jurottajia?

Virolaisilla ei ole mitään tietoa länsimaisesta asiakaspalvelukulttuurista. Ihan venäläistä " minä olen myyjä ja siksi muiden yläpuolella" -touhua. Tosi paskaa palvelua, eikä virolaisilla ole mitään muuta valttia kilpailla kuin hinta. Kohta kun ne nousee niin siinä loppuu virolaisilta yksi elinkeino - matkailu. Sitten työttöminä mietitään että oiskohan sitä joskus kannattanut siinä kaupan tiskillä myydessä vähän nähdä vaivaa ja vaikka hymyillä asiakkaalle...

Vierailija
7/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tere tere,

Kyllä Tallink mokasi ja pahasti.

Ja tämä on vasta jäävuoren huippu.

Vierailija
8/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat kalliimmat kuin Suomessa. Ja arvatkaa onko niillä asiakkaita?

No EI.

Vierailija
9/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niista toisten ihmisten ja valtioiten asioista. 10 points. Aina voi halveksua toisia, sitten tulee itelle hyvää mieli, että tietän kaikki ja olen tosi viisas ja mulla on voimaa halveksua toisia. Onks niin? Ei ikinää voi nähtää asioita myöskiin toisen kannalta.

Viro on paskaa, virolaiset ovat paskoja, mutta suomalaiset ovat kaikkista parhain kansa.

Vierailija
10/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ihana ja jonka seurasta tykkään tosi paljon. Ei se silti tarkoita, etteikö virolaisten asenne ulkomaalaisia kohtaan voisi minun mielestäni olla tosi paska. Se on.

Vierailija
11/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on virolaisia työtovereita, mutta palvelun laatu virossa on kyllä keskimäärin huonoa.

Ja suomalaiset ovat huonoja vaatimaan mitään.

Vierailija
12/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan viron kansa on eri asia kuin heidän tarjoama palvelun laatu. Ja se on huonoa aivan liian usein.

Vierailija
13/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallink Galaxylla risteilleenä (useamman kerran) olen aina toivonut, että jospa tällä kertaa ei tarvitsisi pettyä .. turhaan. Mutta koska minut on kasvatettu huomioimaan muut ihmiset, olen sille tylylle ja hymyttömälle kassalle/tarjoilijalle sanonut kiitoksen vaikkei hän sitä olisi ansainnutkaan. Eivät ne hyvät käytöstavat mitään maksa, mutta kyseenalaisen maineen saa sellainen asiakaspalvelija jonka naama on aina norsunv..ulla.

No, eipä tarvitse enää miettiä, en mene sille laivalle rahojani tuhlaamaan. Joku muu menee, ja virolaisten " maine" senkun kasvaa.

Niin, ja laitoin kyllä palautetta -asiallista sellaista laivayhtiölle, siitä ei sen koommin ole mitään kuulunut. Ei heidän mielestään varmaankaan ollut tarpeeksi tärkeää.

Vierailija
14/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua!?

Vierailija
15/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi pitäisi ainaa jauhaa tästä, eikö jo riittää.

Kuinka kauan jaksatte.

Vierailija
16/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa joku maanmiehesi/naisesi ymmärtäisi uskaltaa katsoa silmiin, sanoa kiitos, ole hyvä, tervetuloa uudelleen, hymyillä asiakkaalle ?

Vierailija
17/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näillä näkymin hyvin pitkään.

Vierailija
18/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vain tottua siihen.

Mikä tyydytyksen saat tästä hymyilemisestä, eikö maailmassa tyydytää sinua mikään muu kun myyjän hymy. Get over it !

Vierailija
19/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa palautetta, niin minäkin tein. Tosin vastaus oli naurettava. Virolaisten tyly käytös johtuu siitä että " palvelukulttuuri on heillä vielä kovin nuorta" . Ja paskat, johan siellä on iät ja ajat rampattu.

Vierailija
20/24 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yrityksen syy, jos palvelu ei pelaa.

No, kun jatkossa jättää käyttämättä Tallinkin palveluja, se lienee tarpeeksi vahva viesti heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän