Tallinki laiva Galaxy
Tiesittekö, että Galaxy on rakennettu Suomessa ja ei saa syyttää laivan omistajaa tästä, että hyttyn ovia ei saa auki. Varmasti sitten rakennus laatussa on jotakin vikaa.
Ja 10-vuotiaiset lapset ei voikin olla yksin jossakin laivan hyttyssä ilman vanhempien valvontaa.
Turhaa syyttää, että Tallinkissa kaikki on p....ssa.
Kommentit (24)
se nuori palvelukultuuri. Rahan palautus tai uusi maksuton risteily.
voivanne tehdä mitä vaan ja pyytää mitä vaan... Mä oikeesti pelkäsin että se käy päälle. Ja mä pyysin vaan yhtä biisiä...
Asiakkaiden tulee ottaa omat eväät mukaan Galaxylle ja omat pullot myös. Sitten ovet lukkoon matkan ajaksi. Jos oikein eväät loppuu, Tallinnassa saat käydä maista hakemassa tankkausta, mikäli ovet aukeavat. Sitten taas suorinta tietä hyttiin, henkilökuntaa häiritsemättä.
Älä missään tapauksessa puhuttele henkilökuntaa ja jos ostat jotain heiltä, pyydä nöyrimmin anteeksi häiriötä.
Jep, Tallinkille. Valitukseni perimmäinen syy oli se että 14 euroa maksavalla de luxe -aamiaisella ei ollut tarjolla teetä ja se ärsytti mua ihan hirveästi. Ja sitten mainitsin siitä kun ei saa hymyä, ei ystävällistä sanaa, ei mitään.
Enkä todellakaan örveltänyt vaan olin sivistyneellä ostosmatkalla ja mielelläni itse tervehdin kaupassa ja ravintolassa mutta heiltä ei saa mitään vastakaikua. Kun on niin nuorta se palvelukulttuuri...