Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaan pihit vanhemmat - lapsen etu ei merkitse heille mitään

Vierailija
25.09.2007 |

Kymppi kaksi vuodessa on liikaa lasten retkistä.

Kotiin ei hankita koskaan mitään herkkuja, lapset kerjäävät syötävää kyläpaikoissa.

Lapsen etu ja hyvä mieli ei merkitse mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn vaan.

Lapselta ei häviä hyvän mielen tunne mihinkään, vaikka kotona ei mässäiltäisikään herkuilla. Sitä paitsi, mistä tiedät ettei lapsen kotona IKINÄ ole mitään herkkuja?

Enkä myös ymmärrä että mistä päättelet että vanhemmat eivät maksa 10-20e vuodessa minkäänlaiseen virkistystoimintaan? Varmaan käyvät joskus perheen kanssa jossain, mutta jos eivät halua maksaa esim. sinulle retkien järjestämisestä, tottakai sinua harmittaa.

Vierailija
2/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin syön ne karkkini " salaa" lapselta. Pitäisikö minun todellakin syöttää lapseni täyteen sokeria vain siksi, että olen itse tällainen karkkipossu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen on kyllä julmaa kiusaamista.

Vierailija
4/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: herkut lapselta salaa syövä, pienenä joka päivä karkkia syönyt ja nyt aikuisena karkkiriippuvainen.

Vierailija
5/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta halutaan kieltää hauskat jutut, mutta ei itseltä.

Esim. mennään hampurilaisravintolaan, mutta ei raskita ostaa lapselle ateriaa, vaan syödään itse lapsen nähden. Mielestäni törkeää!

Niille, jotka itse syövät paljon herkkuja: Jos haluatte pitää lapsenne erossa herkuista niin eiköhän esimerkin voima olisi paras?

Vierailija
6/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sillä saadaan oikeasti aikaan vain se että täysi-ikäisenä hän omalla rahalla ja omalla luvalla syö kaikkea mässyä koko ajan. se ei ole terveellinen suhtautuminen ruokaan, ettei mitään herkkua koskaan tarjota.

Vierailija
7/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti käy just noin, että jos kotona ei saa koskaan mitään herkkua niin sitten kauhoo kaksin käsin muualla.

Vierailija
8/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa ovatko lapset surullisia ja kokevat kyllä, että heitä kohdellaan epäreilusti.

Vierailija
9/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomilla ja raahaavat lapset mummolaan.

Vierailija
10/10 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsia ei kohdella monissakaan perheissä tasa-arvoisesti, isin ja äidin halut ja mukavat jutut menevät kaiken edelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi