Aah... että tekee mieli seksiä...
Miestäni ei luultavasti tänäänkään kiinnosta, mutta itseäni haluttaa aivan vimmatusti... varsinkin kahden viinilasillisen jälkeen. Haluaisin edestä, takaa, päältä, alhaalta, suuseksiä ja ihan mitä vaan. Aivan kamalaa, kun halut eivät kohtaa. Mitä pitäisi tehdä? Lapsiakin löytyy, enkä halua perhettä rikkoa. Mutta tämä tiikeri ei pääse raidoistaan...
Kommentit (7)
Tässä innokkaasti odotan iltaa ja mies kotiutuu töistä...aamulla jo oli siihen malliin kiihdeetä menoa et illalla tulee jatkumaan.... jos kävis vaik kaalimadon kanssa leikittelemässä näin alkuun:p
muodikkaita vaatteita ja ENNENKAIKKEA laihduttaa ja kuntoilla.
Vierailija:
Haluaisin edestä, takaa, päältä, alhaalta, suuseksiä ja ihan mitä vaan. Aivan kamalaa, kun halut eivät kohtaa. Mitä pitäisi tehdä?
Ja tajusin että mun ' parasta ennen' - päiväys on jo mennyt umpeen. Ei kannata haaveillakaan seksistä koska olen liian vanha (yli 21v)liian ruma(en ole voittanut miss suomi titteliä)liian lihava(bmi on yli 18)ja tietysti liian löysä (lapsia 4)!!!
35-vuotiaskin voi olla hyvän näköinen, jos harrastaa liikuntaa eikä anna lihastensa kuihtua. Miss Suomi-kisoissa on ollut viime vuosina todella heikko taso, parempia tulee vastaan joka päivä, varsinkin 16-25-vuotiaissa. Bmi voi ihan hyvin olla jopa 25, jos on urheilullinen ja lihaksia löytyy jonkin verran. Myös laiha voi olla löysän näköinen jos ei ole lihaksia. Pillua saa treenattua lähes entiseen tiukkuuteen.
Vierailija:
Ja tajusin että mun ' parasta ennen' - päiväys on jo mennyt umpeen. Ei kannata haaveillakaan seksistä koska olen liian vanha (yli 21v)liian ruma(en ole voittanut miss suomi titteliä)liian lihava(bmi on yli 18)ja tietysti liian löysä (lapsia 4)!!!
Autetaanko toisiamme?
MR 33