Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ahistaa!!! Joulun jälkeen pitäisi viedä lapsi hoitoon! Poju on silloin 1v10kk. Ahdistaa niin hirveesti.

Vierailija
24.09.2007 |

Palstan jutuista tietty otan vielä itseeni... :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen onneksi lyhyttä päivää.

Vierailija
2/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika aloitti jo hoidossa kuukausi sitten ja oli silloin vasta 1v6kk. Ihan ok on mennyt mielestäni. Lohduttaudun sillä, että tuon ikäinen sopeutuu yleensä hyvin ja hänen hoitopäivänsä eivät ole edes pitkiä (6h) ja vain 3 päivää viikossa.

Hoitopaikka on onneksi tosi hyvä ja tädit mukavia:))).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siihen aikaa.

Vierailija
4/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ikä oli ja nopsasti oppi tarhan tavoille. Älä huoli!

Vierailija
5/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta ahdistele itseäsi.

Vierailija
6/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli just ton ikäinen kun aloitin työt ja se oli elämäni suurimpia virheitä. Minä kärsin eroahdistuksesta siinämäärin että kävin työpäivän aikana taukotiloissa itkemässä vähänväliä! Poikahan pärjäsi mutta äiti ei.

Vierailija
7/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! 1v 10 kk on jo iso kölli - ihan turha huolehtia.

Vierailija
8/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka pitkiksi päiviksi?

Vierailija
9/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin meni, alkuun oli pientä itkeskelyä molemmilla, mutta siitä se lähti sujumaan. Tsemppiä vaan ap:lle! Kyllä se siitä lähtee.

Se on ihan normaalia, että on kaikenlaiset tunteet pinnassa näissä hoidonaloitus asioissa. Eikös se osoita, ettet ole mikään kone, vaan ihan normaali tunteella ajatteleva äiti! Pian hoitorytmi on tuttua niin lapselle kuin äidillekin. Älä stressaa liikaa, nauti nyt siitä ajasta, jonka vielä olet kotona lapsen kanssa.

Vierailija
10/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napanuora katkaistiin jo ajat sitten. Julmasti sanottu, mutta näin se on.

Lapsi pärjää hyvin kunnollisessa hoitopaikassa.

Vierailija
11/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitanut lapseni kouluikään asti kotona:) nyt nuorin on reilu 3v. ja kotona ollaan yhä. Eikä hoitoon ole tarvis viedä.

Ei muuten tarkoita sitä etteikö napanuora ole katkennut, on se, mutta jotkut oikeasti haluavat hoitaa lapsensa itse.

Jos haluaa viedä hoitoon niin ok sekin!

Vierailija
12/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen perhe kun joutuu tekemään omat ratkaisunsa ja aina se ei vaan voi olla kotihoito.

tv 7

Vierailija
13/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyökkäät?

Vierailija
14/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus Ap. lle mitään pahaa, mutta tämä joka kirjoitti että äiti ei voi olla liian riippuvainen lapsestaan, niin hänelle vain halusin sanoa että jotkut oikeesti haluaa olla kotona lapsiensa kanssa.

Ap. lle paljon tsemppiä hoitoonviennin kanssa, ymmärrän jos on huoli.

Hyvin kaikki varmasti menee!

Vierailija
15/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin hoitoon meno joulun jälkeen ja nyt jo ahdistaa. Lapsi silloin tosin vasti 1v 8kk. Mulla ei edes ole hoitopaikasta tietoa vielä, sekin stressaa. Tiedän, että on älytöntä murehtia näitä etukäteen, mutta minkäs sitä itselleen voi...

Vierailija
16/16 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua nyt niin kauheasti ahdista. Tiedän, että poikani pääsee tämän alueen kivoimpaan päiväkotiin (ykstyinen) jossa on tarpeeksi työvoimaa ja myös lupa palkata sijaisia. Toimiva vanhempainyhdistys on myös plussaa, tutustuu muiden hoitolasten vanhempiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi