Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun koulutuksen kanssa ei voi kukaan hoitsu, ope tai sossu kilpailla, kun

Vierailija
24.09.2007 |

yhdestoista vuosi jo yliopistolla eikä loppua näy :)

(Paitsi nyt onneksi näkyy, kun tutkinnonuudistus tulee, niin pakko saada itsensä tänä lukuvuonna valmiiksi...)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti tehdä gradu ja olen nyt sen sijaan tehnyt jo kaksi lasta :D Kolmas olisi vielä toiveissa.

T: Kuudennen vuoden opiskelija, joka on ylettömän onnellinen siitä, että opiskeli pari ensimmäistä vuotta vauhdilla.

Vierailija
2/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen opiskelija. Ei varmaan juu kukaan työelämässä kilpaile kanssasi, kun aina vaan opiskelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuu tosi paljon tämän uudituksen jälkeen, tulee ryhmätäitä yms. Eli ainakin mun on valmistuttava, kun käyn töissä.

Vierailija
4/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tutkinto muutu kovinkaan dramaattisesti, noin 15 ov, eli 30 op pitää tehdä lisää, jos jättäytyy vielä loiseksi yliopistolle.

Vierailija
5/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja gradukin on puolessa välissä, tosin osittain ehkä vanhentunutta tietoa, eli päivitystä kaipaa. Eli ei kannata jättäytyä enää yliopistolle.

Nyt vaan pitäisi ottaa itseä niskasta kiinni ja rykästä gradu loppuun.

Sitten voin ylpeästi kertoa opiskelleeni 11 vuotta, eipä ole muilla enää nokan kopauttamista ja viiden vuoden opiskelut tuntuu lyhykäisiltä, ehtiikö siinä mitään oppikaan? :)

Vierailija
6/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainkaan ylpeä pitkittyneistä opinnoistani.

Vierailija
7/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks joka on jo kahdeksan vuotta ollu kirjoilla yliopistolla! :) Enpä oo ainut... ;) Mä suosiolla sopeutan kurssini uusiin tutkintovaatimuksiin kun en kuitenkaan ehdi valmistumaan ens kesään mennessä. Onneks ei tuu paljon muutoksia!

Vierailija
8/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritin yliopistolla sosiaalityöntekijän opintojen ohella myös psykologin pätevyyden kuudessa vuodessa. Kaksi lasta. Ei tulis mieleenkään moisen saamattoman kanssa käydä kilpasille.

Vierailija
9/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pari lasta siinä välissä ja sitten loppuaika meni (alan) töissä, kun ei enää opintotukea tullut. Osa opinnoistakin oli jo ehtinyt vanhentua ja piti tenttiä uudelleen. Itku siinä meinas tulla (ja vähän tulikin). Vaan niin sain lopulta gradun puserrettua kansiin ja paperit kouraan. Voi sitä ihanaa autuutta, kun olin vihdoin viimein maisteri. Palkkakin nousi, kun epäpätevyysalennus poistui, mutta parasta oli se tunne, kun ei enää ahdistanut tekemätön gradu. Ihana vapaus!

Sinnikkyytttä vaan sullekin loppurutistukseen!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi