¤¤¤Suurperhekuumeilijat vko 39¤¤¤
Eipä näkynyt vielä pinoa, niin päätin avata.
En minä täältä palstalta pois osaa olla ja taas tuntuu kuume nousevan.
Kävin tänään vielä lääkärin juttusilla jatkon suhteen ja hän sanoi reaktioideni olevan normaaleja. Hormonit painavat mielialan ihan alamaihin ja sitten kun niiden vaikutus lakkaa, alkaa taas mielikin piristymään.
Mikäli haluan raskautua, on kaksi vaihtoehtoa seuraavana edessä. Joko clomifenin annostus nostetaan kolmeen päivässä, tai sitten kokeillaan pistoshoitoa. Jos vielä noita clomeja päätän kokeilla, on varauduttava siihen, että mieli heittää ihan häränpyllyä ja seinät kaatuvat päälle. Pistoshoidossa on kuulemma lievemmät sivuvaikutukset.
En kyllä ikinä koskaan olisi vielä kahdeksan vuotta sitten uskonut, minkälaiseen rumbaan voi raskautumisen suhteen joutua. Olin tullut kaksi kertaa kertalaakista raskaaksi ja en voinut kuvitellakaan sen joskus olevan hankalaa. Luojalle kiitos, että ryhdyin lasten hankintaan nuorena ja opskelin vasta sitten.
Monet entiset lukiokaverini suunnittelevat vasta nyt esikoistaan.
Jos nyt vasta ensimmäistä kuumeilisin, niin voisi pieni paniikki pukata päälle.
Joskus kun kuulee ihmisten pitkittävän lasten hankintaa jonkin typerän pienen syyn varjolla, niin tekisi mieli vähän murahtaa. Asioita ei kannata ottaa ihan itsestäänselvyyksinä.
Näin " keveissä" maanantai-tunnelmissa Meriutu kp 18 :)
Kommentit (23)
Olimme muksujen kanssa eilen mökillä syyssiivousta tekemässä ja kyllä oli ihanaa. Tuli vain mieleeni, että mitenkähän sitä jaksaa taas ensi kesää odottaa =)?Ainut kiusa oli nyt vain nämä pienenpienet " polttiaiset" , jotka tunkeutuivat hatun sisään puremaan päänahkaa.
Sinuvi - Kiitos tsemppauksesta! Kyllä tämä taitaa olla " selvä peli" , menkkoja ei näy ei kuulu ja nyt toista päivää halailen wc-pönttöä....
mami4:lle- testailen huomenna tai tiistaina (josko jo jotain näkyisi) ja tottahan toki tulen ilmoittamaan tuloksen =)!
kinde
32/28
Ihana lukea täällä miten kuume on tehnyt tehtävänsä ja vauveli saattaapi olla tulollaan.Itsellä kun ei tuota iloa näillä näkymin tule.Niin kovasti pyristelee isukki vastaan:(Alkaa meneen toiveet jo itseltäkin.Kertokaa miten tuota isukkia saisi lämmiteltyä.
Pitkästä aikaa täällä taas naputtelen. Jostain kumman syystä usein käy niin , että tulee luettua juttuja mutta jää kokonaan kirjoittamatta...
Tervetuloa uusille minunkin puolestani !
Kindellä näytti olevan jännittävät paikat , tulethan sitten kertomaan jos/kun plussa testiin pärähtää =0) !
Täällä oli painosta kyselty, minulla tuo paino sahailee 52-54 kg välillä. Sinuvi on ihan oikeassa , että tuo laihuus voi olla myös este raskautumiselle. Minun piti saada painoa muutama kilo lisää ennen kolmosta, tuolloin kyllä painoinkin siinä 50-52kg. Herkkusuu olen myöskin , mutta liikun aika paljon. Kyllä tuo vatsanahka kuitenkin on erinäköinen kuin esim. kahden lapsen jälkeen =0) .
Nyt pitäisi kakkosen kanssa alkaa hieman matematiikkaa käydä läpi. Huomenna olisi hänellä koe, mikä ei luultavasti tule kovin hyvin menemään. Tuli hieman yllätyksenä tuossa loppuviikolla kuinka kauhean heikoilla tuo neito on matematiikassa. Todella ihan säikähdin ja tietysti itseäni soimasin kun en ole huomannut... No katsotaan nyt mitä saamme opettajan kanssa yhdessä aikaiseksi. Vielä pitää kysyä , että onko kenelläkään lukihäiriöstä kärsiviä lapsia ?
Mami + neidot