Lue keskustelun säännöt.
Pienet on ilot, mutta tajusin just, että ansiosidonnaiseen olen oikeutettu!
24.09.2007 |
Ehdin valmistua, ennen kuin työssäoloehto umpeutuu. Kylläpä helpotti tämä tieto.
Kommentit (2)
Ja tosiaankaan en " aio" jäädä työttömäksi, mutta luultavasti jokin aika menee ennen kuin työpaikka löytyy.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
revi siitä