Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pukeutua mustavalkoiseen häissä?

Vierailija
24.09.2007 |

Mulla ei yksinkertaisesti ole muuta ku mustaa ja valkoista... Kokonaisuus jota ajattelen on tyylikäs; kapealinjainen musta pitkä hyvinlaskeutuva hame, ja valkoinen liivimäinen toppi. Iltahäät kyseessä jos sillä nyt mitään merkitystä on. Kyseessä (keski-ikäinen) lähisukulainen, eli tuun näkymään kuvissa ym. En tiedä aikooko morsian pukeutua valkoiseen, kun on toka avioliitto kyseessä.

Eli pitäskö lähteä ostamaan uutta toppia vai kelpaiskohan tommonen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ei edes musta puku ole kiellettyjen listalla, kuten ennen. musta on aina tyylikäs vaihtoehto. mustavlkoinen käy siis hyvin!

Vierailija
2/4 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hame ja valkoinen yläosa= tarjoilijan asu.

Tälläinen mielikuva, ja yhdistelmänä liian arkinen.

Väitätkö ettei sulla ole muita yläosia kuin valkoisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin oli eräissä häissä mustavalkoinen kokonaisuus, ja sitä jopa kehuttiin useammalta taholta. (Musta, hieman rikotusti leikattu kapea, puolipitkä hame ja mustavalkoinen toppi, jossa mustalla pohjalla pientä hillittyä valkoista kuviota. Lisäksi minulla oli luonnonvalkoinen harsomainen huivi harteilla).

Onko valkoinen toppisi kirkkaanvalkoinen vai jotenkin murrettu valkoisen sävy? kirkkaanvalkoisesta yksivärisestä yläosasta ja mustasta alaosasta tulee kieltämättä vähän tarjoilijan asu mieleen...Mites olisi, jos vaikutat asuun juuri jollain hartiahuivilla?

Vierailija
4/4 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tää liivi on aika tarjoilijaliivi... puhtaanvalkoinen on. Hame ei kyllä oon tarjoilijahame, mut nyt alkoi vaivaamaan... siskolla on organzapuku! Täytynee käydä metsästämässä jotain juhlavampaa...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi