Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos heinäkuulle 2008 jo yrittäjiä/pinoa?

24.09.2007 |

Yritin tuosta katsella, mutta en löytänyt heinäkuun yrittäjien pinoa. Minulla jää kesäkuu väliin ja heinäkuulle mennään, kun toukokuisista juuri putosin. Onko jo muita heinäkuulle? Minä en osaa noita ilmottautumispinoja tehdä, mutta olis kiva jos joku muu osais... =)

Terveisin Nippara kp2/29-35, viimeksi 32 yk14

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Nippara!!

Täällä ilmoittautuu yksi vauvakuumeinen 1v 9 kk ikäisen pojan äiti. Vielä pitäis jaksaa oottaa tärppihetkiä..... la menee heinäkuun puolelle mikäli onnistaa....

mukava ois saada pinoa pystyyn =)

Vierailija
2/13 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös kova yritys ja jännäys päällä!!! Ovulaatio oli 6pv sitten, eli ensi viikolla pääsee toivottavasti testaileen :) Esikoinen kohta 11kk ja leikkikaveri pitäis saada. Tsemppiä vaan kaikille meille!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen tänne, koska JOS tän kierron aikana onnistaa, l.a sijoittuu heinäkuun alkuun... :-)

Ane kp 2/31-32 yk2

Vierailija
4/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin silloin pitäis tulla heinäkuulle laskettuaika! Voisko meidän porukan nimi olla vaikka " heinähatut 2008" ? Minä voin vaikka ruveta päivittään pinoa...

Vierailija
5/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tähän tyyliin:

- Mimmi75: äiti 32v., isä 33v., perheessä tyttö s.2/04 ja poika s.9/05. 1.yk menossa.

Vierailija
6/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tipuin eilen kesänupuista ja laskuri kyllä antaa mulle seuraavan la 30.6. - mutta täällä tulis olemaan enemmän samoilla päivillä kulkevia, joten... Otattehan mukaan...

Kesäkuussa meillä heitetty laastarit pois, ja yk 5 lähti käyntiin. Mies 30 minä 35v ja aikaisemmasta elämästä minulla 7v rinsessa. Asumme Jyväskylän tietämillä.

Neiti jo kovasti toivoo pikkusiskoa (kait se velikin käy ;)) ja minulla kello käy ja tikittää...Enska tärppäsi nopeasti, joten kuumeilu on suurtakin suurempaa...

Vaihdellaan siis kuulumisia, vertaillaan tuntemuksia ja kehitellään oireita (se on helppoa ;)

Mukavaa syyskuun viimeistä vkoa kaikille!

KirVi72, 2/26...28, yk5

Vierailija
7/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anelina: 2.yk menossa.

kesäkakkonen: Esikoinen kohta 11kk

KirVi72: äiti 35v., isä 30v., ja aikaisemmasta elämästä 7v rinsessa. 5.yk menossa.

Mimmi75: äiti 32v., isä 33v., perheessä tyttö s.2/04 ja poika s.9/05. 1.yk menossa.

Nippara: 14.yk menossa.

Tisa77: äiti 30v., 1v 9 kk poika

Vierailija
8/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonskuponsku: äiti 31, iskä 30, poika 4, savossa asustellaan ja kiertojen pituudesta ei ole hajua, pillerit jätin pois kaksi viikkoa sitten ja ekoja menkkoja odotellaan.

Vierailija
9/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko selvempää, että tehtäis se esittelypino erikseen, siihen vanhaan selvään malliin kuin ennenkin, eli kuten nyt on esimerkiksi tuo " Kesänuppujen esittelyt..." . Sieltä on helppo tarkistaa jos haluaa jotain tietää. Osaisko joku sen tehdä?

Ja pidettäis jutteluketju omanaan. Muuten vanha sekoaa ;) Sopiiko??

Laitan nyt kuiteskin tän tähän kun ei esittelypinoa vielä ole:

Nimimerkki: Nippara

Asuinpaikka: Pirkanmaa

Oma ja miehen ikä: 37 / 33

Monettako toivotaan: " kolmatta" (tyttö -01, poika -03, keskeytys 06/06)

Yritys aloitettu: 08/06 yk14

Toivottu la: 2.6.

Tuo la mulla jotain noin 30.6.-3.6. välillä, mutta pidän nyt " virallisena" tuota 2.6., kun se kuulostaa mukavalta ja on mummuni syntymäpäivä =)

Nippara kp3/29-35 yk14

Vierailija
10/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on esikoisen yritys aivan alussa, ensimmäinen kierto menossa ja ensimmäisiä kuukautisia odotellessa.

Minä (toivottavasti tuleva äiti) vm 85 ja tuleva isukki vm 82.

Perheeseen kuuluu myös pian vuoden täyttävä noutajahirmu. Ja tukikohtana on Pirkanmaa.

Vierailija
11/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei menkat tuloillaan. la olisi ihan heinäkuun alkupuolella. Minä ja mies ollaan 26 v ja meillä oe esikoinen 1v ja 9 kk. Nyt on vasta/jo neljäs yrityskuukausi alkamassa ja usko alkaa pikku hiljaa menemään. Takki on niin tyhjä, että varmaan lähinnä taustailen...

Vierailija
12/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokosin siihen kaikkien tähän astisten tiedot... Täydennetään listaa matkan varrella.

Osaisko kukaan hienommin muokata listaa ja käyttää vaikka värejäkin? Sellainen henkilö vois ruveta päivittään tietoja. Kootaan kuulumisista sitten erikseen pinoja vaikka viikoittain ja pidetään esittelypino vain esittelyjä varten.

Vierailija
13/13 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu myös yksi heinäkuun pikkunyytyistä haaveileva. Esikoinen on 1,5-vuotias, joten toinen lapsi olisi toiveissa.

Mulla vielä muutama päivä vanhaa kiertoa jäljellä ja seuraavasta kierrosta olis tarkotus alottaa yritys. Tätiä siis odotellaan viikonlopuksi.

-Jii-