Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko konsultteja? Miten paljon tienaavat?

Vierailija
24.09.2007 |

Mua kiinnostaisi konsulttien palkkataso, sillä itseäni on alkanut hieman kutkuttaa tuo ala. Mitenkähän paljon siellä tienaa? Se, mikä vähän hillitsee unelmaani, on huhu todella pitkistä työviikoista. Pienen lapsen äitinä ei mitkään 80-tuntiset työviikot kyllä kiinnosta, mutta muuten kyllä konsultointi alana tuntuu kiinnostavalta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämäni konsultit, insinöörit ym. tienaavat kymmenenkin vuoden kokemuksella n. 3. Tosin firmat jotka heitä myy veloittaa asiakkaalta paljon enemmän. Mutta ehkä me nyt keskustellaan jostain muusta alasta josta en vielä ole päässyt jyvälle.

Vierailija
22/27 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmistokonsulttina 19 vuoden kokemuksella palkka tällä hetkellä 8000e/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsulttina IT-talossa, palkka 4600 €.

Bonukset noin 7000 - 10 000 € vuodessa, riippuen työmäärästä. + Matkakorvaukset.

Töitä 37,5 tuntia viikossa. Ei ylitöitä. Ylempi korkeakoulututkinto ja muutaman vuoden työkokemus.

Kyllä tuolla mukavasti pärjäilee.

Vierailija
24/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 8000-9000 E/kk. Konsultoin mm. Yrityssuunnitelua ja yrityssaneerausta.

Vierailija
25/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsulttina voi kyllä tienata. Olin aikanaan sellaisessa sopimuksella, että palkka oli 42 pinnaa laskutuksesta, mä olin silloin jo melko kokrnut, laskutin helposti 20 ke kuukaudessa. Eli tuntihinta oli 130-140 euroa. Tuo diili piti sisällään normaalien vuosilomien ajalta liksan myös.

Jos aloittaa junnuna McKinsey-tyyppisissä taloissa, niin 80 tunnin työviikot on faktoja. IT-konsultit pääsee kyllä yleensä aika paljon helpommalla.

Vierailija
26/27 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko johdon konsultiksi minkälaiset mahdollisuudet aallosta valmistuvalla laskentatoimen pääaineella varustetulla ekonomilla?

Vierailija
27/27 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alasta ja työnantajasta.

Itselläni palkka noin 4600 e / kk brutto.

Yksityinen työnantaja pelifirmassa.