Nainen oletko katsonut alapäätäsi peilin avulla?
Kommentit (13)
Tästä käy ilmi asenne seksuaalisuuteen.
Vierailija:
Onko joku joka ei ole katsonut?
Sitten eri asia jos valehtelee vaikkapa miehelleen ettei ole katsonut ;)
Enkä koske siihen muuten kuin pesen tai pyyhyn
Miksi katsoisin tai koskisin???
kiva tietää miltä se miestenkin silmissä näyttää... ;) ja juu, olen tyytyväinen.
Totta kai haluan tietää, miltä kehoni näyttää. Tarpeen vaatiessa tutkin peilillä myös esim. selkääni tai ylähampaitani enkä näe siinäkään mitään kummallista.
Eli mä olen sitä mieltä että se joka ei niin ole tehnyt on outo ja varmaan harrastaa seksiäkin vain valot pois ja peiton alla.
Mulle on suositeltukin sitä ihan sairaalassa ja neuvolassa synnytyksen jälkeen. Eli mä ainakin halusin itsekin tietää ettei mene mikään mönkään ja että kaikki palautuu normaalisti.
Mä nyt olen tosi peilillä katsellut sitä jo teini-iästä lähtien kun ajelen karvoja niin peilin kanssa katson kun ei pää taivu :)
Eihän se mikään kauneuden perikuva ole, mutta osa minua kuitenkin :)
Vierailija:
Tulee mieleen jakso siitä sarjasta, jossa kuukauden harjoittelulla huijattiin esim. olevansa ammattikampaaja tms.
Yhdessä jaksossa harjoitteli kaunis nuori nainen mallin hommia, eikä millään käsittänyt, että pitäisi asetella rinnat OMIN KÄSIN paremmin rintsikoihin. Oli hänen mielestään pervoa. Miksi ptäsi koskea omiin rintoihin?:-O
Sulla taitaa olla vähän sama ongelma.
On kiva katsella tavaran omistajaakin.
Vierailija:
Nykyisin kattelen aina webbikameran kautta kun lähtee kuvaa muuallekin ;)
Vierailija:
Että joku elää 60-80 vuotta kurkkaamatta kertaakaan omaa pilluaan..sulle onvarmaan vaikeaa sanoa tuo sanakin..no ehkä kaikkien ei tarvitse olla seksuaalisia, suurin osa kyllä on. Sulla kyllä taitaa olla aika suuri patoutuma sillä saralla.
Tosin taivun vielä toistaiseksi niin paljon, että näen sinne muutenkin.
olet todella outo!!!??? missä sut on kasvatettu?
Normaali ihminen on utelias ja varsinkin sukupuoliasiat ovat kaikkein normaalimmasta päästä ja ne asiat pitäisi luonnostaankin kiinnostaa jokaista ihmistä!
Kyllä mä kattelen usein peilillä ilman että ees tyydyttelen itseäni, kunhan katon onko kaikki ok ja synnytyksen jälkeenki on nähnyt peilillä paremmin millaista vuotoa sieltä tulee kun tutkia sitä sitten pikkareista ja nähnyt sitten miten tikkauksetkin on parantunut.
MAAILMAN LUONNOLLISIN ASIA!!!
Tietenkin. Pannaankin miehen kanssa monesti peilin edessä. Kiihottaa nähdä kun mies sysää kullin minuun. Kiihottaa katsoa omaakin vartaloa ja miehen kiihottumista.
Onko joku joka ei ole katsonut?