Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

///SYYS-04 ALKUVIIKKO\\\

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allille tsemppiä lauantaihin, nauti ainutkertaisesta päivästä :)

S-M sähän olet luonnolahjakkuus kakunkoristelussa, hieno Tikru :)

Muuttajille intoa muuttopuuhiin, ei käy kateeksi pakkaamiset, hirmusesti hommaa.

Typyllä oli kuvaus tarhassa viime viikolla, kiva saada ekaa kertaa ammattilaisen ottamat kuvat ja kuvaus osui lähelle 3-v päivää.

Tarhaan meno jo helpottunut, itkun kanssa ei enää mennä.

Jatulle sympatiat, ei ole kivaa viedä vastentahtosesti hoitoon.

Ruutua tuijotellen... Heips.

Hilu

Vierailija
2/29 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää. Aina. Nekku edelleen kuumeessa, Mini heräilee tehokkaasti pitkin yötä.. Anoppi onneks kylässä, ni on seuraa, kun ei uloskaan päästä.

Mari, ei voi yösyöttäjä lopettaa, kun Minillä nälkä. Päivän ruoka-annos tänäänkin 3 tl maissia, ei juuri pidä nälkää.. :-( Neakin oli 1v3kk, kunnes itse lopetti yösyötöt, kun allergiat hellitti ja alkoi saada vatsan täyteen ruuasta. Minillä lisäksi hampaat vaivaa. Ai niin, kiva kun saaatte uuden kodin!

Nyt on kyllä niin rasittava äidissä roikkumis vaihe Minillä, et hankalaa on kun olen yksin tyttöjen kanssa. Odotan, että kasvaisi ja puhuisi ja kävelisi, vaikka ihana pallero onkin!

Nealla ollut myös läpsimistä. Jäähy käytössä toisinaan ja läpsimistä ilmenee kausittain. Se on niiin ärsyttävää. Uhkaillaan myös, mutta asiat on sellaisia, että ne pitää pystyä myös toteuttamaan. Vihaisena saattaa tulla joskus sanottua turhan kovasti ja ei niin järkevästi. Mut jäähyllä uhkailu tepsii, eikä jäähyllä olla käyty aikoihin.

Lilalle hali! On varmana tosi rankkaa teillä nyt. Auttaisko joku hyvästä käytöksestä palkitsemisjuttu, tarrat, kiiltokuvat tms? Ole armollinen itsellesi, joskus menee hermot täysin ja se tuntuu kamalalta, mutta varmasti Sinillä perusluottamus vahva, eikä yksittäinen äidin totaalinen räjähdys kaada maailmaa kuitenkaan. Miten nyt on mennyt? Voimia!

Tean pienelle paranemista!

Ynis, Nealla oli tota temppuilua pissalle menon kanssa. Kauan. Uhma oli kova ja pikku liraus oli monta kertaa housussa, kun äiti ei saanut kehottaa pissalle. Apu löytyi tarrataulukosta, oli useampaan kertaan käytössä. Nyt ei ole aikoihin tarvinnut asiasta tapella. Mut meni mullakin asian kanssa hermot, kun toinen temppuili tahallaan ja välillä harmitti, kun tuli sanottua kovasti asiasta. Parhaiten auttoi kehuminen, tarrat ja se ettei asiaa juuri kommentoinut, housut vaihdettin ja pylly pestiin ilmeettömästi. Toivottavasti helpottaa pian ja myös esikoisen lyömisjuttu.

Miten ihmeessä kaikki jaksaa niin kovasti leipoa ja laittaa synttäreitä. Kyllä mäkin ennen, mut kai toi väsymys vaan verottaa. Tein kyllä ihanaa suklaamoussekakkua ekoille synttäreille, tokat synttärit tarjosi Lidl! ;-)

Paljon ois asiaa, mut puolet unohtuu.. S-postitkin luen, mut ei voimia vastaamiseen eikä aikaakaan. Koneelle jos istun, Mini on hetkessä vieressä repimässä hiuksia ja vinkumassa.. Mut kovasti teitä ajattelen ja mielessä kommentoin! Autokoulukin vie paljon aikaa. Teoriat käyty, mut kokeeseen ei pääse, kun poliisilla kahden kuukauden jono paperien käsittelyssä..ärsyttää.

Hilu, miten opinnot?

Jatulle haleja, ootte ajatuksissa ja rukouksissa, soitellaan taas!

Mimmuli, miten Nöösän masu?

Pilelle muutto/remontti-intoa! :) Toivottavasti hoidon aloitus sujuu sitten hyvin!

Mitäs muuta. Kuulen jäätelön kutsuvan..moikka!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen suklaapossu täällä:) En tosin muista olisitko sen jo joskus laittanutkin s-postilla tai tänne.

Hieman paremmin mennyt syysneidin vessakäyntien kanssa. Sattuipa olemaan päiväkodissakin perjantai-iltavuoron hoitaja taas ja pääsin kertomaan tapahtuneesta housuunkakkaamisesta. Ihan ystävällisesti siis sanoin. Oli hoitaja kyllä nolona ja pyysi oikein anteeksi neidiltä, kun ei ollut huomannut tätä silloin.

Menen katsomaan Sellon sembaloiden esitettä ja suuntaan Jumboon pyöreille päiville, kun mies ja esikoinen kotiutuu muskarista. Pitäkää peukut pystyssä, että saan lapsille Exitin trikoita, kun ne on olleet sopivia laiheliinimalleja:)

T: Ynis

Vierailija
4/29 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alotti paljon uusia lapsia..paljon itkua ja ikävää.Paljon oppimista.

Pyrimme kodinomaiseen tunnelmaan..tänään sain lounaani 2tuntia myöhemmin mitä piti.Kesken syönnin käytin yhden lapsosen vessassa ja kahvini join taapero sylissä..Jo liian kodinomaista minun makuuni :-/ jospa se tästä kun tottuvat..jospa..

Typy jättää päikkäreitä pois.Ei nukkunut eilen kotona,vaik oli tunnin sängyssä.Eikä tänään tarhassa.Itkua on paljon kotonakin..

Eilen myös itki ettei taho tarhassa kaakaota eikä teetä.sovittiin nyt että typy saa vain vettä kun ei välttämättä teetä,kaakaota tai mehua tarvitse.

Tänään olikin päivä mennyt ihan hyvin.Äidillä on toiveekkaampi olo..

Ehkä joskus tähän työsäkäyntiin tottuu mutta nyt ei tunnu siltä että kotoa pääsee pois ja töistä saa vaihtelua ja muuta ajateltavaa...Pitäs kai olla vähä erilaista työtä ;-))

Typy läpsi kesällä paljon.Aina kun kielti jostain tai muuten kometi ni heti löi..lähinnä mua ja veljeään.Nyt vain tästä keskustelusta tajusin että ei ole ihan äsken sitä harrastanut.

Toivottavasti Yniksen shoppailut onnistu.

Nealle paranemista ja Enkelille voimia!Kokopäivän olit mielessä mut ei ehtiny viestiä edes laittaa..

Nyt poikaa peittelemeen,lukee vielä Aku Ankkaa

jatu

Vierailija
5/29 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nimittäin kuorossa tänään ja aamupv oltiin kaveriperheen luona kolmikon kanssa. Saatiin ruokaakin hyvän seuran lisäksi :) Lapset leikki kivasti keskenään ja me äidit saatiin jutella.

Huomenna onkin kotipäivä ja illalla jumppa, jos en sitten sitä ennen vielä käy viemässä kantoliinaa lainaan kummipojan perheeseen.

Ristiäiset oli eilen. Poika sai kolme raamatullista nimeä, joihin nyt totutellaan. Iika oli liinassa lonkalla melkein koko ajan ja Pekka kastetoimituksen ajan isänsä sylissä. Ihan hyvin lapset kuitenki jakso ja tarjoilut maistui. Mutta sitten tuli väsy ja Pekalla iso kiukku, kun ei luvattu mennä juhlakamppeissa hiekkikselle. Joten tulimme kotiin. Sitte tuliki itelle iso väsy ja aikani vaan makoilin sängyn päällä.

Mies oli nimittäin koko lauantain koiran kanssa kisoissa. Koira tuli kolmanneksi ja sai taas kovasti kehuja. Me oltiin mummolassa. Mulla vaan oli sitten hommana saunottaa lapset ja laittaa kaikkien juhlakamppeet kuntoon...

Lopulta nousin kuitenkin ja rupesin keräilemään ja sainkin perjantaisen siivouksen jatkettua loppuun :) Eli väsymys oli enemmän henkistä laatua.

Kovasti haastavaa arkea eletään taas monissa syysperheissä. Halaus kaikille! Olkaa tosiaan armollisia itseänne kohtaan! Aikuinenkin on vain ihminen ja tekee siksi virheitä, väsyy ja hermostuu. Eikä lapset onneksi siitä rikki mene. Toki on hyvä, että virheensä huomaa ja pyrkii parempaan. Ja aina voi jälkikäteenkin selittää lapselle, ettei äiti tarkoittanu tällä kertaa sanojaan/ sanoi liian kovasti, kun oli niin väsynyt ja harmistunut tekoosi tmv. Eikä auta vaipua murheen alhoon vielä sittenkään, kun huomaa, että virhe toistuu.

Tärkeää on kuitenkin, että pyrkii pois turhasta uhkailusta ym ja se, että hoitaa itseäänkin sopivalla tavalla. Ottaa edes hetken itselleen, että jaksaisi taas paremmin.

Ja pyytää apua mahdollisuuksien mukaan.

Ja laskee riman sopivalle tasolle, ettei uuvuta itseään liikaa " turhalla"

Ettäs tierätte ;)

VOIMIA!

T@hti

Vierailija
6/29 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mitä se sitten lieneekään - se ilo siis. :)

Pienempi sekopää tirisee kantoliinassa hikipäisenä ja isompi muovailee mummon kanssa (sain pariksi päiväksi mummon avuksi, kun armaani meni töihin 7 vkon kesä+isyysloman jälkeen, uhhuh).

Hellu muovailisi kaikki päivät, jos vain saisi. Nyt on kohta kaksi tuntia istunut veivaamassa. On niin väsynyt, että välillä heittää kooman puolelle, mutta sitten taas leikit jatkuvat. Meillä EI nukuta päiväunia muuta kuin ihan vahingossa joskus. Äitiä ikuinen muovailu jo tympii, mutta istuu tuo tyttö pöydän ääressä itsekseenkin muhjaamassa. Onneksi.

Teidänkin iloksi muutama otos Hellun (+isin) muovailuvahahuumorista:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1020779.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1020773.jpg

Meillä on oltu flunssassa. Kaikki paitsi minä, silti katsoisin kärsimyskiintiöni ihan tarpeeksi pullottavaksi ilman flunssaakin. Vastasyntynyt flunssassa kera koko perheen ei ole ihan vavoriitti-elämäntilanteitani, joten en ole juuri kirjuutellut, kun ei ole muuta asiaa kuin valitusta ollut. Mutta niin vain taas (tullut jo tavaksi) selvittiin hengissä, joten vast' edes täältä pesee. Ja linkoaa.

Voimmaa teillens,

toiwoovat m + muotoilija hellu + elmomies :)

Vierailija
7/29 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se kilpikonnahan on siis wanna-be-HAI.

ehheh,

m:)

Vierailija
8/29 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkunlainen blokki yrittää vallata, joten käyn ainakin kuittamassa, että olen käynyt paikalla.

Jospa huomenissa saisin pari sanaa enemmän aikaan...

Synttärit sujuivat hyvin, mutta siivo on vielä melkoinen. Typy tykkäsi lahjoista ja kakkua ihasteli (=en tehnyt itse :-), vähän jopa maisteli.

Nyt on taas jotain allergianäppyä poskissa, mutta tulivat jostain päiväkodin ruuasta maanantaina.

Keilin

Vierailija
9/29 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää äkkiä kirjoittaa tähän pinoon ennen kuin siirrytään loppuviikon pinoon:) Töissä oli hirmu kiire päivä, tein 1,5h ylimääräistäkin. Nyt on ihan kooma olo. Ja tuo perhanan ipana tuolla huutaa ja kiukkuaa kun ei tulis syömään ilman Tomi Traktoria. Voi video kun kiristää hermoa. Tarhasta kun hain, on ollut niin hyvän tuulinen poika mutta sitten mummulassa alkoi laiskotus. Ei kävellyt ulkona eikä jaksanut oikein mitään. Liekö sitten väsynyt vai mikä mutta että joo.

Ihana ilma tänään! Tosin tuli kyllä super ällö hiki kun poljin mummulaan työpäivän päätteeksi vastatuulessa vedenpitävä puku päällä. Huh huh. Mutta 17 on lämmintä vieläkin ja ihana tuuli! Nyt olis mainio lenkkeilykeli.

Synttärit lähestyy mutta ei mitään leipomisia ole vielä valmiina. Ens viikonloppuna olis tarkoitus (ainoa mahdollisuus siis) leipoa. Josko jonkun suolaisen piirakan pakkaseen vääntäis ja sämpylöitä anopin iloksi. Sekä varmaan niitä Dallaspullia, kun paperipullaa tahtoopi sankari:)

Joo kun hain Onnin tarhasta, paljastui mummulassa, että sillä oli sukkahousut, kollegehousut ja välikausipuvun housut jalassa! Olivat tarhassa vähän sitten pukeneet 20 asteen lämpöön. Ihmekö tuo kun oli jano, kun lähdettiin tarhasta ja mummulassa joi kovasti maitoa ruualla. Ei mikään vakava asia mutta ihmetyksen aihe kuitennii. Yleensä kun menen hakeen Onnia sen verran aikaisin, että ne on vasta lähdössä ulos, ne yleensä aina kysyykin multa, oliko lämmin:) Ja katsovat kyllä mittaristakin.

No nyt lopetan tältä erää. Neljäs viikko ilman telkkaria menossa eikä heikota ollenkaan:)

T-P

Vierailija
10/29 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se tuo työ kun meinaa haitata tätäkin harrastusta :)

Olen kyllä yrittänyt käydä kuulumiset lukemassa päivittäin, mutta 10-tuntiset työpäivät jotenkin tuntuvat rajoittavan itse kirjoittamista.

Tehokaksikko on tällä hetkellä mummolassa yökylässä. Mummo halusi Neitin ja T:n sinne. Olin ihan ihmeissään. Meillähän kun mummot eivät jaksa / halua yleensä ottaa pieniä yökylään. Joten olen nauttinut tästä työpäivän jälkeisestä illasta. Kävin shoppailemassa lahjaa kummipojalle, kuuntelin stereon nappulat kaakossa Lauri Tähkää... ;) Kävin myös koirien kanssa lenkillä ja nyt sauna odottaa. Sitten pehkuihin, jotta jaksaa nousta taasen aamulla aamuvuoroon.

Upea kakku, Saamuska (huuli ymmyrkäisenä katselin taideteosta :O) !!!

Sori oma napaisuus. Nyt soi puhelin, pakko mennä.

Voikaa hyvin!

Mimmu - tällä kertaa vain yhden lapsen kera...

Vierailija
11/29 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin eilenkin taas viestin ja kone sammui taas ennenkuin se lähti. Tekis mieli heittää kone parvekkeelta alas ja katsoa miten pitkälle se lentäis...

taustalla olen siis. Räkä valuu pojilta, ja tänään pitäis mennä katsomaan pientä vauvaa. Hmmm.

pää tyhjä, kahvia tekis mieli. Palaan ainakin lukemaan myöhemmin ip, nyt kahvinkeittoon.

sori tyhjä pää ja oma napa. en muista eilisestä enää mitään.

ciao!

äk

Vierailija
12/29 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausipinot? Kuulumiset s-postiin? Vai onko nyt joku " vaihe" ?

Voitaisko ainakin se sopia, että kaikkien kuulumiset ja pienetkin piipahdukset on tervetulleita!!! Toki kommentitkin on kivoja, mutta ei tehdä siitä yhäkään kynnyskysymystä. Eikä mietitä, onko jokin asia liian mitätön kerrottavaksi tmv.

T@hti

Vierailija
13/29 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen piti olla ihan vaan kotipäivä, mut kaveri laittoikin viestiä ja tuli poikiensa kanssa meidän pihaan leikkimään. Oli ihanan lämmin ja aurinkoinen saa ja aika vierähti tosi nopeasti. Lapset leikki varsin kivasti keskenään ja me äidit saatiin vähän jutella :) Iltapv pääsin käymään taas kummipojan luona ja vein äidilleen kantoliinan lainaksi. Ja illalla jumppa :)

Vähän on turhan nopeatempoinen mun kunnolle kylläkin ja tosi tarkkana saa olla, kun ois niin paljon hyppimistä. Toki oon lantionpohjalihaksia koittanu treenata, mutta silti hirvittää, että jos revin itteni.

Tänä aamun vietiin neiti kerhoon ja käytiin asioilla poikien kanssa. Ja iltapv pienten muskari. Iltasella leikkasin nurmikkoa, kun sää taas kirkastui :)

Huomenna onkin taas yhteinen kerho.

Vähän seesteisempää ollut. Sekin auttaa, kun mulla on nyt omiakin menoja. Sitten jaksaa taas urakoida kotihommia.

Mukava, että mersukin jaksoi piipahtaa. Toivottavasti pääset jatkossa useammin mukaan! Ja toivottavasti pysytte kunnossa ja muutenkin helpottaa!

Jaksamista työläisille!

Mimmulille, Lilalle ja Enkelille erityishalaus ja voimalähetys! Toivottavasti mahdollisimman pian helpottaa jollain tavalla ja tulee selvyyttä asioihin!

T@hti

Vierailija
14/29 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljoa en jaksa,ihan oon poikki.Neiti nukkuu toodella huonosti yöt ja päivisin en ehdi tai malta nukkua.Pojan tän viikon 2 tarhapäivääkin on mennyt ja päikkärit mun osalta jäi vaikka ajattelin että nukun.

Pinosta en muista mitään vaikka luettavaa ei edes paljoa ollut.Josko huomenna tai perjantaina palailen virkeämmillä aivoilla.

Helli

Vierailija
15/29 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ehkä ollut uuden pinon aika, mutta jatkan tähän. Ehkä ne viikkopinot alkais olla aiheellisia, surullista kyllä. Ajatelkaa mitä kymmenenkin sivun päiväpinoja saatiin joskus aikaiseksi:)

Muhun on alkanut vaikuttaa yleinen kirjoitusblokki, ei huvita enää itsekään kirjotella joka päivä. Lisäksi töissä olen nyt entistä avoimemmassa maisemakonttorissa ja kaikki näkee ohikulkiessaan mun koneen. Kotona en iltaisin paljoa koneella istu nykyään.

Maanantai-illan shoppailureissu Jumboon oli ihan surkea, mutta lähdin samalla kerralla sitten Selloonkin ja sain parit rintsikat itselleni. Olin tosi tyytyväinen, vaikka olivatkin normaalihintaisia (silti edullisia ja hyvälaatuisia). Eilen kiireessä piipahdin Kampin Benettonilla ja ostin kasan paitoja itselleni, miehelle ja serkun pojille. Edullisia olivat, joten piti hamstrata tarpeeseen.

Eilen olin myös sisustusiltaa viettämässä. Firma järkkäsi yhdessä pienessä sisustustudiossa sisustuskankaiden esittelyä kera pienen purtavan. Sain kyseltyä keittiön verho-ongelmista, vaikkei varmaan vielä saada tehtyä mitään asialle (vaatis entisten kiskojen poistamisen katosta ja siitä hyvästä koko katon maalaamisen).

Sellaista, ei mitään järkevää sanottavaa:)

T: Ynis

Vierailija
16/29 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vaikka niitä ei niin mukavia.Vauva valvottaa!

Eka oli korv.tulehd. joka parantui vasta toisella kuurilla.Ja toinen kuuri olikin niin vahva että laittoi mahan kuralle ja sitä myöten pepun ruvelle.

Nyt jäänyt totuttu tapa päästä yöllä tunnin parin välein tissille uinahtamaan,huvitutti/lohduke olen siis nimikkeeltäni.

4 viikkoa on valvominen jatkunut ja nyt korvat todettu terveiksi ja ajatuksena tassu unikoulua viikonloppuna.Arkena en voi häiritä itkulla koululaisten unta.Josko siitä taas arki helppais.

Muuten neiti on ihana pieni aurinko,huomenna 6kk.

Kiinteät aloitimme viikko sitten ja niitä maistelee mielellään.

Syysherramme taas aloitti osa-aikaisena päiväkodissa.Ekat 2 viikkoa meni ja haettiin enempi,vähempi itkuisena.Nyt menee jo mielellään ja reippaana.On kuulemma jo iso " poikamies" =)

Ja tietää viisaana kertoa:mulla ei ole ikälä äitiä kun äiti tulee hakemaan.

Muuten on kyllä samanlainen pieni terminaattori,kotona ainakin.Päiväkodissa on ensimmäisenä nukkumassa mutta arvatkaa saadaanko sälliä kotona kuukahtamaan?

Miten voikaan samaan aikaan tuntea pakahduttavaa rakkautta mutta myös turhausuneisuutta,kun niin vaikeita on illat pellavapäisen ja enkelikasvoisen pojan kanssa.Susi lampaan vaatteissa=)

Mitäs sitten vielä?

Tytöt koululaisia ,reippaita.Hyvin pärjäävät koulussa.

6v poika eskarissa ja tuntuu viihtyvän.Reipas on vaikka onkin ihka ensimmäinen" päivähoito" tilanne hänellä.Kotona kun on ollut tähän asti.

Nyt kun mulla on muutamat aamupäivät vapaana,vain vauva kotona,olenkin luuhannut keskustassa ja kaupoilla.Katsotaan koska siihenkin kyllästyn=)

Muuten arki sujuu omalla painollaan,Tuntuu että ruokaa saa olla kaiken aikaa tekemässä.Lapset tulee kotiin kiljuvan nälkäisinä ja kun pöytä saatu korjattua ruokailun jälkeen ,ovat melkeen jo kaapeissa taas ruokaa hakemassa.Kasvavat lapset!

Lisää kirjoitan myöhemmin jos tuntuu ettei tässä ollut kaikki.

Kuulasta syksyistä päivää kaikille!

Hellun kilpikonna,wanna be hai oli liikuttava!

Vierailija
17/29 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki vie voimat.

Kirjoitan kunnolla toisen kerran, nyt vain ilmoittaudun.

Vierailija
18/29 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lannistuko, onhan näitä suvantoja ennenkin ollut:)

Itse olen aivan pökerryksissä kaikista perheemme tapahtumista ja kiire on ihan älytön. Huomaan päivä toisensa jälkeen istuvani palavereissa ja neuvotteluissa, joissa yritän vaikuttaa mahdollisimman viisaalta tajuamatta mitään;D Luulisin että vauhti hiukan heikkenee tämän viikon jälkeen.

Ja mitään en muista. Tämän viikon unohdin-listan Top 2: Unohdin laittaa uuden ehkäisyrenkaan (luojan kiitos että tajusin asian eilen) ja postitin tärkeitä papereita ilman postimerkkiä enkä muista kirjoitinko siihen lähettäjän nimen. Nyt niitä metsästetään...

Mutta gotta go, mies kiidättää Mottia hoidosta ja teemme vaihdon, suuntana mikäs muu kuin lääkäri. Huoh! Putkituksella ja kitarisaleikkauksella ei niin mitään vaikutuksia tähän mennessä. Hyvin pysyy vauvakuumeet loitolla kun herää valvomaan tunnin välein.

Silti erittäin positiivinen,

Aavis

Vierailija
19/29 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin viikkopinoihin siirtymistä:) Pitää kai itse alkaa kirjoitteleen taas entiseen malliin jokaisesta tapahtumasta päivän aikana, ettei pinot putoile ja kutistu:D No, älkää huoliko, kunhan pelottelin:)

Töissä ollut vähän hulina viikko. Tai viikot. Tätä päivää varten olen rukannut majoitusvarauksia sikin ja sokin pari viikkoa. Nyt sitten kun on työnsä tehnyt hyvin, saa vain nauttia kun kaikki menee kuin unelma:) Ainakin tähän asti. Ja talon henkilökunnalta (kenen asiakkaita nää majoittujat ovat) on tullut kiitosta hyvin hoidetusta työstä:) Lämmittää mieltä mutta pari satkua lisää palkkaan lämmittäis vähän enemmän:D

Hymiö päivä näköjään. Eilen ei ehkä niinkään. Tai ilta paremminkin. Olin ihan rättipoikki puhki kun tulin töistä. Onnin kanssa meni silti tosi kivasti ja herrakin oli hyvällä tuulella (siis pieni herra) vaikka olivat pyynnöstäni rajoittaneet päikyt tuntiin tarhassa. Oli raukka ihan pihalla ollut kun olivat herätelleet.

Mutta mutta. Kun sitten tuli uloslähdön aika, kun oli pitkä aika kun viimeksi oli päässyt pyöräilemään ja sitä se Onni tahtoi. Käytiin sellainen vajaa puolituntinen rentouttava koko perheen lenkki tekemässä. Onni itki ja huusi koko matkan! Kai se oli sitten väsynyt. Mutta jäi puistossa ja kaupassa käymättä kun ei se huuto loppunut. Se oli ehto, että nuo reissut toteutuu kun oli luvattu. Sitten mä läksin salille ja jätin miehet maalaamaan vesiväreillä. Huoh... Kyllä tuntui taas niin turhauttavalta ja ärsytti suorastaan, miksi se aina vaan huutaa! Me vaan miehen kanssa sitten käveltiin huutava ja pyörää polkeva taapero perässämme.

Olin niin hyvillä mielin kun lähdettiin koko perhe ulos, sitä harvoin tapahtuu nykyään. Onni kyllä halus mun kanssa lähteä (en siis saanut lähteä salilla, soin sen päätösvallan Onnille mielelläni) mutta iskää ei olis saanut ottaa mukaan. Ja siinä kai se vikaan meni kun ei menty suoraan kauppaan vaan mentiin ensin pyörälenkille, että sai pyöräillä. No se on ollutta ja mennyttä mutta hermoihin se taas otti. Nukahti kyllä illalla sitten sievästi kun minä olin salilla. Ei paljon ollu huudellut ja puoli 9 nukkui. Eli aiemmin ku yleensä ja se on hyvä se.

Nyt työntouhuun.

T-P

Vierailija
20/29 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat nuhassa ja syyspojalla oli eilen maha kuralla :(

kirppisvaatteita järjestelen, la menen myymään. Vauvavaatteita lähtee monta kassillista. Nyyh. Eivaan, parhaat säästän vielä...

lounasta vailla alkaa olla äiti ja poika. Pikkuine nukkuu vielä.

voikaa hyvin.

äk