***Sisunaiset 24.9 ***
Yhteenveto viime viikolta. Välitavoitteet on laskettu lokakuun loppuun, viikolle 44!
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]
TAUSTALLA
[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 77.6 kg, ( 62 kg), 78.9 kg, -0.3 kg, 15.9 kg, 1.3 kg,
4 vkoa, ( Lokakuu ) : BMI: 28.6 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color]
66.5 kg, 61 kg, ( 59 kg), 63.2 kg, 0.0 kg, 3.3 kg, 2.2 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 22.9 , 1.66 m
[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]
58.2 kg, 52 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.0 kg, 1.8 kg, 4.4 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.8 , 1.61 m
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
93.7 kg, 92 kg, ( 75 kg), 93.3 kg, 0.0 kg, 0.4 kg, 1.3 kg,
6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 30.8 , 1.74 m
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 76.8 kg, ( 72 kg), 80.4 kg, 0.0 kg, 11.8 kg, 3.6 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 27.2 , 1.72 m
[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] göögle [/b]♥[/color]
106.3 kg, 98 kg, ( 72 kg), 102.9 kg, 0.0 kg, 3.4 kg, 4.9 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 35.6 , 1.70 m
[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 65 kg, ( 60 kg), 66.8 kg, 0.0 kg, 16.5 kg, 1.8 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 23.7 , 1.68 m
[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color]
78 kg, 74 kg, ( 63 kg), 77.1 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 3.1 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 29.0 , 1.63 m
[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]
89 kg, 78 kg, ( 65 kg), 83 kg, -1.2 kg, 6 kg, 5 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 31.6 , 1.62 m
[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color]
110.9 kg, 99 kg, ( 80 kg), 107.7 kg, 0.0 kg, 3.2 kg, 8.7 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 35.6 , 1.74 m
[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]
90.2 kg, 76 kg, ( 68 kg), 80.5 kg, 0.0 kg, 9.7 kg, 4.5 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.5 , 1.68 m
[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]
90.5 kg, 81 kg, ( 75 kg), 85 kg, -0.5 kg, 5.5 kg, 4 kg,
6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 33.2 , 1.60 m
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 75 kg, ( 68 kg), 77.7 kg, 0.0 kg, 17.3 kg, 2.7 kg,
6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 28.5 , 1.65 m
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 75.5 kg, ( 72 kg), 76.9 kg, -0.2 kg, 18.6 kg, 1.4 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 24.3 , 1.78 m
[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]
69.6 kg, 67.5 kg, ( 65 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 1.2 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 24.3 , 1.68 m
[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]
87 kg, 65 kg, ( 65 kg), 69 kg, 0.0 kg, 18 kg, 4 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.8 , 1.78 m
[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]
102 kg, 94.6 kg, ( 85 kg), 97.7 kg, 0.0 kg, 4.3 kg, 3.1 kg,
10 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 35.5 , 1.66 m
[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color]
65 kg, 55 kg, ( 55 kg), 58.9 kg, 0.0 kg, 6.1 kg, 3.9 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 21.4 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color]
73 kg, 58.5 kg, ( 58.5 kg), 61 kg, -0.2 kg, 12 kg, 2.5 kg,
7 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 20.6 , 1.72 m
[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color]
84.1 kg, 81.5 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 1.3 kg,
8 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 31.6 , 1.62 m
[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 73.7 kg, ( 70 kg), 78.5 kg, 0.3 kg, 11.5 kg, 4.8 kg,
10 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 24.2 , 1.80 m
[color=blue][/size][size=1]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
1. sija => Johkulainen : -1.2 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vko 44 tavoitetta [b]
1. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Allakka
2. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Kääpäle
3. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Körömölli
4. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Chicky
5. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. göögle
6. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. rosvohummeri
7. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Henniina
8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Emonamoha
9. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Johkulainen
10. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ronja1982
11. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Minlee
12. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Katti26
13. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. jokoa
14. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara
15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Bertta07
16. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Nefili
17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Momentti
18. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran
19. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. ht.78
20. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Volga
21. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Nolaana [/b][/size][size=1]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, Johkulainen, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga
Laihduttajia: 25
Painomme oli alussa: 1999 kg
Painamme nyt: 1725 kg
Tavoitepainomme (vko35/2007): 1652 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -2.1 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 222 kg
Kokonaispainonpudotus: 275 kg
Matkaa tavoitteeseen: 72 kg
[/color][/size]
Kommentit (32)
Ekaksi OIKEIN PALJON ONNEA KATTI26 80 ALITUKSESTA=)=) nyt vaan kova tsemppi,niin pysyt siel 70 puolella=).
Ja sitte nää mun tulokset...eli vaaka näytti aamulla 82,8kg,elikkä pudotusta " vain" 200gr.Viikolla näytti jopa 82.5KG,mut taitavasti v.loppuna söin herkkuja ja sit painokin nousi.Mutta tulipahan kuitenki miinusta ettei plussaa.Mulla menee vähä hassusti tän painon kanssa,välillä lähtee hurja määrä painoa,sit vähemmän ja toisinaan sit tuleekin plussaa.Mut jos nyt sais tuota miinusta tuleen,niin en kauhean kauas jäis välitavoitteesta.
Mutta nyt lapsille vaatteet päälle ja aamupalalle...
ONNEA KAIKILLE SISUNAISILLE!!!
Katti26 Onnittelut alituksesta ja vielä hienolla tuloksella!! Vautsi!
Johkulainen hienoa että pudotusta, se on aina 200grammaa lähempänä tavoitepainoa.
Meikäläiselle pamahti sitten plussaa 400grammaa ja paino oli tänään 79,3kg. Plussaan en ole tyytyväinen, mutta se että vielä lauantaiaamuna näytti 80,1 niin ei voi muuta kuin olla tyytyväinen. Voi olla tietty että mulla on nestevajaustakin tai sit se johtuu vaan siitä etten ehtinyt eilen hirveesti syödä kun tehtiin koko päivä ulkohommia. Plussasta huolimatta ihan hyvä fiilis ja ainakin nyt on sellanen tsemppi fiilis päällä että yritän saada ensi viikolle miinustuloksen. Katotaan kuin mulle käy ;)
KATTI26:Hirmusti onnea..nyt vaan sama linja päällänsä, jotta laskusuunta jatkuu ja oot turvassa tuolta ylitykseltä..tsemppiä :o)!!
JOHKULAINEN:Hienoa, että pudotusta kuitenkin tuli..tuo on oikein hieno pudotus myös..onnea :o)!!Tsemppiä!!
ALLAKKA:Hyvä juttu, että plussasta huolimatta hyvä fiilis..niin pitääkin, sillä turha sitä on semmoista murehtia mille ei enää mitään voi..sen sijaan suuntaa katseensa tulevaan ja päättää, että tää viikko menee kevyesti ja ens viikolla ne plussat ja hiukan lisääjkin on taas pois :o)!!
Tsemppiä!!
Mulla viime viikko meni aikas persiilleen, sillä oikeastaan vaan torstai ja perjantai sujui mallikkaasti..lauantaina tuli vielä synttärivieraita ja söin sitten itsekin kun pieni sika ja joinpa vielä illalla 2 siideriäkin eli plussaa odotin ja paljonkin ja sitäjhän tulikin..tosin ei niin paljon kun odotin, joka johtui varmasti siitä, että ollaan lauantaiillasta asti oksennettu ja paskottu joka iikka enempi ja vähempi..eilen en saanut alas kuin 4 lasia mehua ja illalla yhden sämpylän eli voipi olla väärät luvut vaa´assa, mutta se joka tapuksessa näytti 78.2kg, joten plussaa pläjähti 500g!!
En mä tuosta plussasta huoli, sillä sitä tosiaan odotin..en tiedä mikä viime viikossa olikin niin vaikeeta..nyt taas ihan eri fiilikset ja just pian strattaan neidin kanssa rataslenkille hakemaan keskimmäistä kerhosta, joten tulee ainakin hippasen liikuntaa, jos en muuten kerkii enää tänään, kun mies menee töistä päästyään autoremppaa tekemään niin en tiedä kauanko sillä menee ;o)!!
Kaikille mukavaa viikkoa ja tsemppiä!!
t.köris
Hei kaikille!
Osa ehkä huomasi etten viime viikolla viikolla ilmoittanut ollenkaan painoani, mikä johtui siitä, että olin koko viikon ihan kuriton syömisieni suhteen:( Sama on jatkunut myös tänään, joten painoani en ilmoita nytkään! Pakko yrittää ottaa nyt itseään niskasta kiinni, mutta kun välillä vaan tuntuu tuo motivaatio olevan aivan täysin kadoksissa...
Eilen söin niin paljon, että vatsani meinasi haljeta, ja silloin sanoinkin etten todellakaan pysty syömään enään loppupäivänä yhtään mitään, mutta kappas vaan, niin sitä jo illalla taas kummasti ruoka maistui...Ja tietenkin karkit siinnä sivussa kans:(
Koitan nyt jostain kaivaa esille tuon täysin kadoksissa olevan tsempin ja päästä eteenpäin taas vaihteeksi tässä laihdutuksessa!
Ronja
Vähän on lähtenyt taas, alaspäin matkalla ollaan. Nyt siis 102,4kg. Söin kyllä namiakin viikonloppuna, mutta kohtuullisesti käytettynä mulla ainakin näin imetysaikana ei haittaa :) Toki täytyy välttää suklaata ja toffeita, kovat karkit ja salmiakit menköön joskus viikonloppuna. Sit täytyy varmaan skarpata jos näyttää että alkaa tosissaan tökkimään painon pudotus.
Heissansaa Naiset! Kuten otsikostani voi päätellä, täällä ollaan edistytty hieman ja motivaatio tuli kohisten takaisin :) Liikuntaa tuli reilusti viime viikolla, erityisesti viikonloppuna, joka on aika ihme, koska v-loppuisin en juuri koskaan käy lenkillä!! Söin myös todella reilusti, mutta terveellisesti ja join vettä saahvi tolkulla. Kaikenkaikkiaan viikko oli aika mukava. Tässäpä tulokset:
Paino: 65,9kg
Muutos: -900g
Nyt on vaaka näyttänyt kuusvitosella alkavaa jo viimeviikolta asti ja toivotaan, ettei pompsahda tuonne 66 takas. Salille lähtöä tässä olen tekemässä, kun mies ja vauva menivät päikkäreille niin he eivät minua pariin tuntiin kaipaa kotosalla kumminkaan. Väsyttäisi itseäkin, mut mulla menee yöunet jos päivällä nukun, joten pitänee sinnitellä torkuitta.
Katti, Johkulainen ja Göögle: Onnea pudotuksista! Jokainen gramma vähemmän on askel lähemmäs tavoitetta! Hienoa työtä! Ja KATTI onnittelut uudelle kymmenelle siirtymisestä, mahtavaa eikös?
Nyt mulle jäi soimaan päähän se bb-akin rankutus " sä oot heikoilla hangilla" :)
Plussasta huolimatta ALLAKKA sulla on esimerkillinen asenne. Et heti lannistu pienestä mutkasta! Juuri noin pitää suhtautuakin tähän hommaan. Pitää ajatella, että ensi viikolla sitten taas uudet erilaiset tulokset, niin se menee!
KÖRIS, sinä olet nyt sairastellut, joten et oikeastaan voi tietää miten tuo mahatauti sinua verottaa, joten tuohon plussaan ei kannata murehtimista tuhlata. Se voi olla vaikka sairastelun syy.. Kun logistahan olisi, että mahataudin jäljiltä olisi kevyempi, mut mulla on joskus paino ollut koholla oksennustaudin jälkeenkin. Kuihtuneet " varastot" täyttyy ja aineenvaihdunta on hetken ajan pois päältä, ennen kun tokenen. Muista vaan juoda paljon vettä, vaikka olet jo parantunut. Ja oikein paljon tsemppiä tälle viikolle.
RONJA: Motivaation puute on ikävä vitsaus, kun se iskee ja motivaatiota ei aina saa palautettua, kun itse haluaisi, se pitää " löytää" jostakin. Rauhassa etsiskele niitä tsemppituulia, niin kyllä se innon kipinä sitten syttyy uudestaan. Saattaa tämä syksykin tehdä oman osansa meidän jokaisen motivaatiolle, ei se minullakaan lähiviikkoina ole huipussaan ollut. Iloista mieltä Ronjalle :)
Huomasin just, että tietokoneen kello näyttää 1.05 ja päivämääränä 11 heinäkuuta 2005 ???? Tarttis tehdä jotain.. Mikähän virus tällä kertaa, no jätetään miehen huoleksi selvittää. Nyt sinne salille, kyyti tulee ihan kohta! :)
Reipasta viikkoa kaikille SISUNAISILLE :D
~Henniina
Justiinsa vetelin iltapalaksi rahkaa ja ananasta ja pisteitä kului päivän aikana 19 eli oikein hyvin meni senkin osalta..lisäks kävin 2 kertaa lenkillä..toisen kerran 45min ja toisen kerran 50min eli mukavasti tuli liikuttuakin ;o)!!
RONJA1982:Tuo on niin tuttua, että välillä se motivaatio on niin hukassa kun ikinä vaan voi hukassa olla :o(..toivottavasti se sieltä piakkoin taas löytyy, sillä mä tiedän, että kyllä se löytyy, mutta milloin niin se on eri asia sitten!!Kovasti tsemppiä!!
GÖÖGLE:Hieno pudotus..onnea :o)!!Ja tsemppiä!!
HENNIINA-:Vautsi vau..mahtipudotus..onnea :o)!!Ne on niin stressaavia nuo jumitusvaiheet ja niitä kun aika-ajoin tulee, mutta onneks et luovuttanut..nyt se palkittiin upeella pudotuksella :o)!!
Sinä taisit tuolla viime viikon pinossa siitä inhosta tädistä kertoa ja luulenpa, että tuo on käytäntö ihan yleisesti, että otetaan eikä siis johtunut iästäsi..uskon kyllä että harmittaa moinen, mutta työtään ne vaan tekevät tietyillä ohjeistuksilla ;o)!!
Eipä mulla muuta..muksut on jo pehkussa, mies harkoissa ja mä aattelin hetken surffailla ja sitten käpertyä peiton alle katselemaan, että mimmoisias immeisiä sinne bb-taloon saatiin ;o)!!
t.köris
Täällä kans yksi jumittaja jonka paino romahti viime viikon aikana. Pysyn kuitenkin vielä tauolla ja ilmoittelen sitten kun annan itselleni luvan eli kun paino on tasan 77 tai alle.Sen verran voin kuitenkin paljastaa esim Volgalle, että seiskakasi on toistaiseksi alitettu- kilpa jatkuu!
Hyvin menee monella, viime viikko tais olla oikein tahmea monelle, nyt pää pystyyn!
Ororo
Onnittelut göögle, Henniina,Ororo upeista pudotuksista!!
Tsemppiä ronja1982 tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu kun tsemppiä ei saa päälle. Mulle auttoi se kun lueskelin muitten viestejä. Aika pitkään siinä kuitenkin meni siitä huolimatta. Ja mullahan meni myös viime viikko ihan penkin alle. Syötyä tuli kaiken maailman hyvät, mutta jotenkin vaan sain nyt uuden tsempin päälle näinkin nopsasti tällä kertaa.
Körömölli mä ihailen tota sun energisyyttä ja sitä että saat itsesi lähtemään lenkille ja keksit vaikka mitä juttuja että onnistut liikkumaan. Mistäköhän mä saisin moisen energiapiikin :)
Aurinko houkutteli minut tänä aamuna lenkille, pitää nyt nauttia, sateisia päiviä on ollut aivan liikaa. Olen kyllä sateisinakin päivinä koittanut sauvomaan päästä, vähän on sen lähtemisen kanssa vaan semmoista taivaalle kyttäilyä että milloin tulee vettä ja milloin ei...
Nyt kun muistan niin ilmoitan Minleelle ikäni, eli 26 olen. Ei kovin mairitteleva ole se minun rasvaprosentti, mut tässähän se koko ajan pienenee...
Vaaka yllätti taas iloisesti viikonlopun herkutteluista huolimatta (siksi kävinkin vasta tänä aamuna, normaali punnituspäivä on maanantai):
paino 84 kg
muutos - 1 kg
Ihmettelen tosiaan tuota tulosta, sunnuntai-iltana karkasi mopo totaalisesti käsistä ja napaan huljahti yksi litra (kyllä, luit oikein) jäätelöä. Järkyttävää!! Ja oli ällö olo sen jälkeen. On sitä ihminen hullu. Ei näköjään kannata ostaa jätskiä kotiin noin isoissa paketeissa.... En sentään sitä ihan kertalusikoinnilla huitassut, vaan kolmessa osassa illan aikana, mutta kuitenkin... eipä ole jäätelöä tehnyt sen jälkeen mieli : )
Mutta tästä taas jatketaan, hyvää viikkoa kaikille!
[b]kääpäle, Henniina ja muut pudottaneet[/b], onnea hienoista miinusluvuista! Itselläni tahti taitaa jatkua tahmeana, 100-200 grammaa viikossa, jos sitäkään. Ja [b]Katti26[/b], onnea seitsemänkymmentäluvulle siirtymisestä!
[b]Ronja[/b], tsemppiä edelleen vaan! En kyllä osaa kertoa, mistä sitä löytyy, itselläni ei kesäloman jälkeen ole laihis oikein millään lähtenyt käyntiin. Kai sitä on jotenkin " liian" tyytyväinen jo saavutettuihin tuloksiin. Minut pitää vielä jotenkin mukana se, että käyn joka viikko ilmoittamassa tuloksen, oli mikä oli. Ja tietty myös se, että käyn lukemassa juttuja, ettei tavoite pääse unohtumaan, vaikka se kaukaiselta tuntuukin.
[b]körömölli[/b], toivottavasti voitte jo kaikki paremmin! Vatsatauti on viheliäinen vaiva, vaikka onhan siitä usein se ilo, että vaa' an lukemat kaunistuvat. No, et varmaan enää ihan heikkona ole, kun lenkillekin olit jo päässyt. :-) Ei tekisi huonoa minullekaan.
Hyvää viikon jatkoa, palaan torstaina punnituksen jälkeen!
Se ois sitten tiistai ja päivä sujunut hyvin..tosin vielä en oo lenkille ehtinyt, koska mies on ylitöissä..pian sieltä kuulemma kotiutuu ja ulkona ihana ilma, joten tarvii kattoo tohtisko sitä heti lasten kanssa jättää ja hilpasta lenkille..saas nähdä ;o)!!
Arvatkaas muuten oonko hyvällä mielin tänään, sillä mulle soitettiin ja sain sen hakemani työn jonka haastattelussa olin perjantaina, voi jee :o)!!Tosin samointein rupesin panikoimaan hoitoasioiden kanssa ja niissä kun ei pitäis juuri panikoitavaa olla niin kauhistelen sitä, että miten esikoinen pärjää yksin kotona, koulumatkat mennen tullen yms. enkä yhtään epäilis pärjäämistä, mutta koulumatka kulkee ohutta, mutkaista tietä, jossa autot ajaa tuhatta ja sataa ja muutaman 100 metriä pitää kulkea valtatie 8:n varrella ilman minkään näköistä suojalaidetta :o( ja kun tuo poika on muutenkin semmoinen haaveilija, että saattaa itsensä löytää hetkenä minä hyvänsä keskeltä tietä yms., mutta kai kaikki hyvin menee..mä vaan oon tämmönen, että aina pitää panikoida ja olla " yli" huolehtivainen ;o)!!
ORORO:Lupaavalta kuulostaa..pianhan sä oot jo sen 77kg tai alle.. tsemppiä :o)!!
ALLAKKA:Oih..et usko miten sait mieleni hyväksi..kiitos sanoistasi :o)!!
KÄÄPÄLE:Vautsi mikä pudotus..onnea ;o)!!
ROSVOHUMMERI:Kyllä me eilen jovoitiin ihan hyvin..sunnuntai meni täysin petinpohjassa, mutta eilen olin täynnä virtaa taasen ;o)!!
Eipä mulla nyt muuta..meen syömään ;o)!!T.Köris
Nyt vasta tajusin, etten ole täällä käynyt kertomassa, että ollaan Katti26:n kanssa samiksia: paino oli eilen aamulla [b]79,8kg[/b] ja pudotusta edelliseen kahden viikon takaiseen tulokseen -600g :D
Viime viikon lopulla jo vaaka väläytteli alle 80 olevia lukuja, joten tiesin odottaa mukavata tulosta - vaikkakin lauantaina mentiin kaveriperheen kanssa ravintolaan syömään ja sunnuntaina oli siskoni tyttären synttärit... parempaa olisi siis voinut tulla, mutta loistava tulos tämäkin. Motivaatio pitää luvut seiskalla alkavina on hirmuiset!! Tsempataan nyt tosissaan Katti nämä viikot, että ollaan turvallisemmmilla vesillä ;-)
[b]Johkulainen[/b] menee oikeaan suuntaan, se on tärkeintä. Aina uudet, kevyemmät luvut kertovat saavutuksesta, jota ei ilmaiseksi saa. Tsemppiä!
[b]Allakka[/b] palauttelee nesteitä..? Onneksi olet niin vakaasti alle 80 ettei huolta - hetkelliset punnitustulokset on onneksi hetkellisiä :)
[b]Köris[/b]: Auttaako jos katselet tuloksiasi neljän viikon perspektiivillä? Onko tuo 500g plussaa odotettu tasoitus vai todellinen plösähdys? Tsempit toipumisiin ja ylihuolehtivaiseen äiti-ajatteluun!!
[b]Gööglelle[/b] Onnittelut, upea pudotus!
[b]Ronjalle[/b] tsemppilähetys!! Yritä löytää ilo laihiksesta, tuloksista, tavoitteiden saavuttamisesta - jostain!
[b]Henniinalla[/b] mahtipudotus noissakin mitoissa, ONNEA!!
Kiva nähdä [b]Ororoakin[/b] *vilkutus*
[b]Kääpäle[/b]: Onnittelut, loistopudotus sinullakin!! tahtoo kanssa taas mahtipudotuksille... pitäiskö tehdä jotain ;-)
Tänään pitäis taas päästä lenkille :) Eilisilta meni täysin lasten ehdoilla enkä saanut kulumaan (sykemittari matkassa, juu) eväsreissullammekaan kuin 120kcal kun lasten tahti on mitä on. Enpä nyt suorittamaan lähtenytkään, kunhan vaan mielenkiinnosta katselin - ja paluumatkalla kotiin nuorimmainen (3v poju) juoksi varmaan kilometrin lähes putkeen eikä kaksi vuotta vanhempi isoveli pysynyt perässä :-O Mikälie juoksijanalku meillä kasvamassa :)
Emo
EMO:Aivan hirmuisesti onnea..oot kyllä tuon 80 alituksen ansainnut ja nyt vaan muistat pitää saman suunnan ja pysyä siellä alapuolella ja..eiks jeps ;o)??Tsemppiä!!
Mä eilen pääsin sitten liki tunnin reippaalle sauvakävelylenkille bestiksen kanssa ja voi miten se piristi..tosin matka loppui taas ihan liian lyhyeen, kun paljon ois ollut vielä juttuja meillä ;o)!!
Pisteetkin piti tai oikeastaan 1.5p alittui, mutta hyvä näin, sillä lauantaina mentiin reippaasti niillä täytekakuilla ja coctailpiirakoilla yli ;o)!!
Tänään näyttäis satelevan ainakin näin aamutuimaan, joten saas nähdä tuleeko lenkille lähdettyä, mutta huomenna ainakin alkaa kansalaisopiston joku tehoaerobicin alkeet tms. (en mä enää sitä nimeä muista ;o)!) ja se kestää aina 1½ tuntia kerrallaan, joten voipi olla tää täti poikki huomen illalla ;o)!!
Eipä taas muuta..muksaa keskiviikkoa kaikille ;o)!
köris
Pikaisesti töiden lomasta ilmoitan, että paino oli 76.8 kg eli 100 g vähempi kuin viime viikolla. Plekäsin, että olisi näyttänyt paljon suurempaa lukua, juhlittiinhan viikonloppuna pojan 5 v synttäreitä. No taitaa nuo kakut näkyä sitten ensi viikon luvuissa (tai varmaan jo tälläkin hetkellä).
Ensi viikkoa odottaessa.
Minlee
Emonamoha suuren suuret onnittelut kasikympin alituksesta!!!! Tota vauhtia te vedätte Katin kanssa kohta mun ohi.
Körömölli niin mustakin tuntuu että on hiljainen viikko menossa. Tai sitten mäkin käyn vaan liian usein vilkuilemassa onko viestejä tullut ;)
Onko kukaan koskaan kokeillut että pitäisi syke/kalorimittarin koko päivän päällä? Tuli tosta Emonamohan viestistä vaan mieleen, että pitäiskö sellaista kokeilla vai näyttääköhän se sitten ihan puuta heinää? Mä pidin askelmittaria koko kevään ja kesän koko ajan mukanani. Mulla on sellainen omronin mittari joka kulkee kätsysti vaikka taskussa mukana. Nyt olen pitänyt vähän taukoa sen käytössä.
ja se Omronin mittari näyttää myös kalorit. Mutta tietty se laskee niitä vain askeleista.
Heips,
nyt ei suju. Herkut maistuu ja todella vaikea saada
itseään kuriin. Paino jumittaa samassa, eipä kai voi
aleta kun illalla tulee popsittua SUKLAATA =(
Tänään kävin vaakalla ja paino sama kuin viime viikolla =(
ORORO - johdat ja taidat kohta porhaltaa ohitse sellaisella
kyydillä että OKSAT POIS :D
ONNITTELU KAIKILLE JOTKA OVAT PUDOTTANEET tälläkin
viikolla painoaan, meikäläinen täällä jumittaa niin painonsa
kanssa kuin mielensäkkin. Onneksi ei ole kiire tämän
tavoitteen 70kg kanssa. Ensi kesää ajattelin ja nyt siis
painoin tuon eilen 78,0... snif.... no, miinusta kai -200g mutta
tänään vaaka taas näytti 78,2 :D
TSEMPPIÄ... ja miten minä pääsen tuosta SUKLAASTA EROON ?????????????????????????????????????????????????????????????????
Hei, sairastellut liikunta jäänyt vähiin, mutta aina ruoka maistuu vaik ois miten kipeä. tasan 108 eli plussaa kait 300 g, nyt olo parempi ja otettava niskasta kiinni. Onnittelut kaikille jotka olivat saaneet rajan alituksia ja muutenkin miinuksia. Palaillaan ensi viikolla
Vihdoin ja viimein kasikympin alitus: 79,8 kg! Eli pudotus 700 g.
Olen iloinen, vaikka tiedän että liikun " heikoilla hangilla" vielä :)
Ei tarvinnut muutakuin pysyä annetuissa kaloreissa, harrastaa hyötyliikuntaa ja rentoutua!
Katti