Ihan kamala olo enkä tiedä voinko puhua miehelle. Appiukko alkoi eilen kamalassa kännissä silitellä mua ei-niin-kiltisti.
Oltiin appivanhempien mökillä miehen ja lasten kanssa. Siinä ihan aan iltaa vietettiin, juteltiin, appi otti useammankin oluen, muut selvinä. Lapset meni nukkumaan, katottiin telkkaa. Mies meni katsomaan lapsia ja anoppi meni jonnekin, kai ulkohuoneeseen. Appiukon kanssa juteltiin ja onnitteli saamastani uudesta työpaikasta, halasi enkä epäillyt mitään. Sitten ei alkanutkaan otetta irroittamaan vaan kädet alkoi vaeltaa, sellaista kännistä lääppimistä. Riuhtaisin itseni irti ja sanoin meneväni katsomaan lapsia. Nyt vieläkin ihan kamala olo. Kerronko miehelle? Mitä teen?
Kommentit (44)
nro 29, olen täysin samaa mieltä.
Aivan ku miehet sais käyttäytyä miten lystää (oli sit kännisä tai ei, ei ole merkitystä). Ja naisten tulis selitellä vaa itelle et se on normaalia.
Höpö höpö, miks miehet sais tehdä tuommoista ja siitä tulis vaieta, tuo on ahdistelua ja toisen reviirille tuloa. Ei tuommosta tarvi hiljaa vaa yksin kärsiä. Teki vanhemmat naiset jotka ootte elämää nähneet, luulis että olette sen verran viisaita että tiedätte mitä tuosta voi seurata jos sitä alkaa salailee omalta mieheltä.
JA sinä jonka ex ei uskonut sua. Hirvee ex sulla ollut, onneks on ex. Kyllä oman miehen tulis vaimon tukena olla EIKÄ ALKAA EPÄILEE et puhuuko vaimo totta.
En ihmettele yhtää että raiskausjuttujaki epäillään ja niihin ei uskota jos NAISILLAKIN on asenne tuo, että " elä vaan kerro, jatka sukulaissuhdetta niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.."
Miten sitä voi jatkaa niin ku mitään ei ois tapahtunut, koska on tapahtunut!! Miten ap pystyy luottaan appeen? Miten pystyy lapsia jättään tommosen pervon kans ja miten enää koskaan ite haluaa jäädä apen seuraan, varsinkaan jos on tapana ottaa yksin kännit kun muut on selvillä. Ihme tyyppi.
Minä kertoisin miehelleni, ehdottomasti. SEn verran iso juttu että en lähtis salaileen. Mies vaistoaisi varmasti että en ole enää oma itseni apen seurassa, tai alkaisi varmasti ihmettelemään että miks en enää lapsia mielellään mummolaan vie tai jätä.
Uskaltakaa naiset kertoa, ei ole teidän vika jos joku pervo paska tulee ja ahdistelee tai raiskaa!
Luulis että tämmösissä asioissa naiset pitää yhtä eikä ala sanomaan toisille että kärsi hiljaa elä vaan kerro.
Mutta ainahan näitä naisia on jotka mielellään miehiä puolustaa. Sanovat mm että nainen oli itse syyllinen kun kulki minihameessat tai kauluspaidassa oli liian iso, tai nainen keimaili. Mitä sitte vaikka nainen kulkis alasti niin siihen ei kosketa!!
Minä ainakin kysyisin siltä suoraan, että muistatkos mitä teit? Vaatisin anteeksipyynnön, ehdottomasti, ja tekisin selväksi, että seuraavaa kertaa ei passaa tulla.
Miehelle kertominen on sitten oma asiansa, mutta kyllä jokaisen täytyy ottaa vastuu tekemisistään oli selvin päin tai ei. Appi vaan tilille!
" Sulla on tainnut vaihdevuodet jo tehdä aika selvää jälkeä kun [apen nimi] vonkaa kaikkea liikkuvaa."
isä on aina isä, ja sen sankarikruunun menettäminen tekee kipeää.
älä kuitenkaan päästä appea pälkähästä, vaan soita hänelle joskus rauhallisena hetkenä, ja ilmoita, että tälläinen juttu ei sitten enää toistu, olkoonkin kä´nnisen toilailua.
rakkaus on sellainen asia, että joskus sen vuoksi on venytettävä omaa itsemääräämisoikeuttaan ja ymmärtämystään. ehdottomuus kuuluu nuoruuteen, näin wanhempana sitä huomaa, että sen vuoksi, ketä rakastaa, on valmis kärsimään.
eiku anoppia vaa haukkumaan ku appe teki paskan tempun, hyvä Borgå, olet nero!:O
Jos oma äitinne olisi kähminyt miestänne, haluaisitteko tietää?
Jos oma äitini olisi kännispäissään kourinut mieheni haaroväliä, niin luulenpa että mieheni olisi toiminut juuri niin kuin ap:lle ehdotin. Väistänyt ja pitänyt suunsa kiinni ja jättänyt typerän humalaisen muijan touhut omaan arvoonsa. Ja tuskin hän olisi sen takia unettomia öitä kärsinyt.
Jos asia on ap:sta todella iso ongelma, niin sitten siitä ehkä kannattaa yrittää puhua apen kanssa ja saada siten omanaravontunto taas kohdalleen. itse olisin yhdestä kerrasta kyllä hiljaa vaan, ja vasta jos tapaus tai muu vastaava toistuu, tekisin jotain muuta kuin väistäisin. On minuakin kähmitty ja ehdoteltu (ei tosin sukulaiset), mutta en ole koskaan tuntenut itseäni sen takia likaiseksi - eihän se kähmintä ole minun vikani mitenkään. Suhde appeen on tietenkin pilalla tuollaisen jälkeen kerrastakin, mutta ei sen takia tarvitse koko sukua järkyttää. Kännisen vanhan miehen sekoilut on minusta lähinnä säälittävää touhua eikä mikään maailmaa järisyttävä feministinen ongelma.
Se 40 v joka ei suositellut miehelle kertomista
Silloin kun " kaikki" tietävät tapahtuneesta niin tämän miehen on vaikeampi tehdä mitään jatkossa. Siis sehän voi vaikka yrittää raiskata sut seuraavan kerran! Yllättäviä tilanteita voi tulla eteen niin että joudut tosiaan kahden sen ukon kanssa ja silloin jos muut ei tiedä tapahtuneesta niin se ukko yrittää aivan takuulla uudestaan ja sitten voikin olla jo pahat paikat edessä :( Tämmöisistä ihmisistä ei ikinä tiedä. KERRO ihmeessä, äläkä jätä lapsia kahden tuollaisen kanssa...
Tuo nyt ei ole kovin vakavaa. Itse jos kertoisin miehelleni hänen ystäviensä känniset puheet ja yritykset niin rikkoisin vaan monta hyvää suhdetta.
totta kai kerrot!
Se mitää miehen rankaisemista ole! Se on apen rankaisemista. 36 puhuu paskaa.
Ja haluatko tosiaan jakaa apen kans sen suurimman salaisuuden vai miehesi kanssa?
Minä kertosin miehelle ja mieheni seisois takuulla minun rinnalla ja ei se sitä raskaasti ottas jos tollasta kertosin, mieheni tunnen.
Ja sä ap varmaan tunnet omasi?
Kännissä tulee tehtyä virheitä. Anna asian olla, jätä appesi rauhaan!
ei ole mikää puolustus tuo et kännisä tulee tehtyä virheitä!! Apen tulis olla sit ilman alkoholia! oli kännisä tai ei niin tuo oli väärin apelta. Tasan tarkkaan ties mitä teki ku jaloillaan pysy ja kourimaan pysty. HYI mikä ...
Turha selitellä että oli kännisä! Ihan turha. Olkoot sit juomatta jos ei tuon vertaa pysty itteään hallitteen.
Elkää kuule puolustelko tollasia pervoja! Hyi teitä!
Ei kännissä klähmimistä voi raiskaukseen verrata vaan se on tyhmä virhe. Siis toki todella tyhmää, mutta ei silti niin kamalan vakavaa. Jos jää yhteen kertaan, anna olla, jos appi vokottelee sua muutenkin tai taputtelee pepulle, niin sitten nostaisin äläkän - ensin apen itsensä kanssa ja jos se ei silläkään lopu, niin puhuisin miehelleni.
Vierailija:
Kännissä tulee tehtyä virheitä. Anna asian olla, jätä appesi rauhaan!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2007 klo 00:11"]
Oltiin appivanhempien mökillä miehen ja lasten kanssa. Siinä ihan aan iltaa vietettiin, juteltiin, appi otti useammankin oluen, muut selvinä. Lapset meni nukkumaan, katottiin telkkaa. Mies meni katsomaan lapsia ja anoppi meni jonnekin, kai ulkohuoneeseen. Appiukon kanssa juteltiin ja onnitteli saamastani uudesta työpaikasta, halasi enkä epäillyt mitään. Sitten ei alkanutkaan otetta irroittamaan vaan kädet alkoi vaeltaa, sellaista kännistä lääppimistä. Riuhtaisin itseni irti ja sanoin meneväni katsomaan lapsia. Nyt vieläkin ihan kamala olo. Kerronko miehelle? Mitä teen?
[/quote]
Pojat on poikia. Mä ottaisin ton huumorilla... Kasvata vähän paksumpi nahka?
Heh. Mulla tulee humalassa aina hillitön tarve kouria miesten haarovälejä. :D
kerroitko miehellesi ap??
Kyllä appi on tienny mitä tekee kun on kähmimään pystyny, jos ei raiskaukseksi voi verrata niin kuitenki appi mokas ja pahemman kerran.
Yhtä alentavaa käytöstä kuitenki.
Ja raiskauksella ja tollasella tungettelevalla käytöksellä sitä samaa että molemmissa halutaan alistaa. Ei sillä niin rakastelun kanssa ole tekemistä. Raiskauksessa ja väkisellä kähmimisellä on kyse alistamisesta ja siitä että mies tuntee että hän voi jollakin alueella hallita toisia.
Teko oli todella tökerö, kertosin miehelleni välittömästi jos tommasta appi tekis.
Naurettavaa miten pienest asiasta muijat täällä jaksaa keuhkota LOL
Eiköhän tämä asia ole jo käsitelty 12v sitten 🤨
ja että toivot, että heidän välinsä eivät pilaannu tästä, mutta että haluat hänen tietävän, mitä tapahtui, koska haluat teidän säilyttävän avoimet välit.
Se, kenen kanssa jaetaan suurimmat salaisuudet, on läheisin. Et varmasti halua apen olevan se, jonka kanssa sinulla on suurimmat salaisuudet.