Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kamala olo enkä tiedä voinko puhua miehelle. Appiukko alkoi eilen kamalassa kännissä silitellä mua ei-niin-kiltisti.

Vierailija
24.09.2007 |

Oltiin appivanhempien mökillä miehen ja lasten kanssa. Siinä ihan aan iltaa vietettiin, juteltiin, appi otti useammankin oluen, muut selvinä. Lapset meni nukkumaan, katottiin telkkaa. Mies meni katsomaan lapsia ja anoppi meni jonnekin, kai ulkohuoneeseen. Appiukon kanssa juteltiin ja onnitteli saamastani uudesta työpaikasta, halasi enkä epäillyt mitään. Sitten ei alkanutkaan otetta irroittamaan vaan kädet alkoi vaeltaa, sellaista kännistä lääppimistä. Riuhtaisin itseni irti ja sanoin meneväni katsomaan lapsia. Nyt vieläkin ihan kamala olo. Kerronko miehelle? Mitä teen?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap? mitä teit?

Vierailija
2/44 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lasten kanssa appiukolla kylässä, koska lapset hänestä kovasti tykkäävät. Poislähtiessä appiukko tuli halaamaan ja yritti väkisin suudella ja minä käänsin päätäni poispäin. En hirveästi osannut reagoida kun tuli niin yllättäen. Äkkiä oli vaan päästävä pois.

Minun appeni oli ihan selvinpäin. Käytti tilaisuutta hyväkseen kun lapset ehtivät pihalle ennen minua saatuaan kengät jalkaan. Mietin itse kertoako miehelle vai ei, ja uskooko. Itse en olisi moista uskonut apestani, joten ajattelin ettei miehenikään varmaan usko. Mies otti asian asiallisesti ja rauhallisesti. Ihmetteli isänsä käytöstä ja sanoi että ehkä on parempi etten käy ainakaan vähään aikaan hänen isällään ilman häntä ja että ehkä isä tajusi reaktiostani tehneensä virheen. Miehenikin ihmetteli mutta mietittiin yhdessä olisiko asiaan vaikuttanut apen avioero ja riidat sukulaisten kanssa. Me oltiin niitä harvoja niihin aikoihin, jotka hänellä vierailivat ja että oli vierailusta kiitollinen, mutta meni vähän överiksi.

Kirjoitin tästä vuosi sitten av:lle ja minut melkein huoraksi haukuttiin että itse taidan vikitellä appiukkoa. Olet onneksi saanut asiallisempia kommentteja.

Tapahtuman jälkeen harvensin vierailuja ja katsoin etten koskaan jäänyt yksin appiukkoni kanssa. N. kk tapahtuman jälkeen appiukko laittoi viestin, jossa pyysi anteeksi ja kertoi ettei tule toistumaan. Kirjoitti vielä että johtui varmaan siitä kun tykkää minusta niin kovasti. Vastasin viestiin että antaa asian olla ja en halua että sama toistuu.

Nyt ollaan ihan suht normaaleissa väleissä taas.

Mies kertoi että oli hänen isältään suuri teko pyytää edes viestillä anteeksi, koska ei juurikaan ole anteeksi tekemisiään pyydellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäisin jäämästä kahden kesken appiukon kanssa kun se on kännissä.

Vierailija
4/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi meni valkoväliin ja oli tosi raju, väkivaltainenkin.

Vierailija
5/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten eri asia kuinka vakavasti sen ottaisimme. Vaikka olisi kuinka humalassa niin en kyllä sietäisi appiukoltani tuollaista käytöstä...

Vierailija
6/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
7/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tainnut nyt mennä hiukan jutut sekaisin ja sitä paitsi, jos joku mua runnoisi, ihan kuka vaan, saisi se kyllä tuntea runnoneensa.

Vierailija
8/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaativia, kovia. Lääppimistä, runnomista mitä sanaa nyt sitten käyttkin, se sana ei tässä nyt ole se pointti. Musta ja varmasti miehestä täysin sopimatonta käytöstä ja mietin kerronko, kun tiedän miestä loukkaavan tosi paljon. Kyse kuitenkin hänen rakkaimmista ihmisistä. Mietin vaan mitä hyötyä on kertoa noin ikävää asiaa ja pahoittaa tiosen mieltä. Toisaalta tunne tarvetta puhua jollekin ja mies on kaikkein läheisin.

Vierailija
9/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro miehellesi, säästä häntä. Miehen ja isänsä välit eivät ikinä palaututuisi enää normaaleiksi, millaiset ne nyt sitten ovatkin.

Juttele asiasta luottoystäviesi kanssa, ryömi sen yli, ja jatka appi-miniä -suhdetta muiden nähden kuin mitään ei olisi tapahtunut. Välttele jäämästä kahden apen kanssa.

Vierailija
10/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kerro ! turha pilata kaikkien välejä pienen kännisekoilun takia. Tiedetään, että kännillä ei voisi puolustella mitään, mutta tiedän omasta kokemuksesta, että viinan takia olen sekoillut paljon ja tehnyt asioita, joita en selvinpäin ikipäivänä tekisi. usein en myöskään edes muista niitä tehneeni... ehkäpä apellasi sama!?

Vierailija
11/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi voi olla idiootti, mutta hän on kuitenkin miehesi isä. Joskus ihminen muuttuu kännissä ihan muuksi ja torjutut tunteet, himot tulevat pintaan. Alkoholi ei taida sopia appiukollesi. Olihan tuo jotenkin tosi sairasta.

Säästä miestäsi, pura asia muuten, soita vaikka johnkin palvelevaan puhelimeen. Sukulaisillekaan ei voi oikein puhua, koska tällainen juttu leviää helposti.

Jos appi vastaisuudessa syyllistyy samaan, niin sitten on aika ottaa asia puheeksi. Toivottavasti itsekin häpeää sitä mitä teki.

Vierailija
12/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisin tapahtumasta niin, etten kuitenkaan voisi enää kunnioittaa appeani. Miten voisin salata tämän mieheltäni, vaikka salaisin itse tapahtuman?

Vierailija
13/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuipa joskus, että vielä seurustellessani exäni kanssa eräs hänen sukulaisistaan -ei sentään niin läheinen kuin ap:n tapauksessa, onneksi- kähmäisi mua kerran, mukamas puolihuolimattomasti. Kerroin tapauksesta exälleni jälkikäteen. Kuinka ollakaan, exäni ei uskonut, vaan ehdotti, että ehkä olin erehtynyt kosketuksen laadusta. Tulipas kiva olo, etenkin kun tapaus vielä levisi muutamien muidenkin sukulaisten tietoon, tietenkin sen sävyisenä kuin exäni sen näki.

Voin tuskin kuvitella, miten pettynyt ap olet appiukkoosi, mutta jos vain voit, pidä asia sisälläsi. Mieti ainakin ennen kuin avaudut miehellesi. Mitä miehesi loppujen lopuksi tekee sillä tiedolla? Tietenkin jos miehesi ihmettelee muuttunutta suhtautumistasi appiukkoon, voi olla paikallaan avautua.

Itse harkitsin tarkkaan, viitsinkö kertoa exälleni, ja voin sanoa että hänen suhtautumisensa tuli ihan puskista. :(

Vierailija
14/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etäämmällä silloin kun tämä on humalassa. Jos et nyt kerro ja asia lipsahtaa vaikka appiukoltasi jossain vaiheessa kännissä rehvastelutyyliin, niin miehesi luulee sinun olleen suostuvainen moiseen kun et kertonut.

Vierailija
15/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävää tuollainen on, olkoonkin kännissä. Kertoisin miehelle ehkä jonkin ajan päästä, kun olisin ehtinyt itse käsitellä asian ja jos mieheni toistuvasti kysyisi, miksen suostu tapaamaan hänen vanhempiaan.

Ap, sinun on kuitenkin jonkun kanssa juteltava, jotta pääset asian yli eikä se jää kummittelemaan mielessäsi.

Vierailija
16/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko sinulla jotain naispuolista ystävää, jolle voisit purkaa asiaa, mieluiten ei-sukulaista, ettei missään vaiheessa asia lipsahda. Tuo oli todella ikävä ylilyönti apeltasi, mutta jos hän ei ole aiemmin noin käyttäytynyt, antaisin asian niiltä osin olla. Mikäli jatkossa tulee samantyylisiä välikohtauksia, niin sitten ilman muuta otat asian puheeksi myös miehesi kanssa.

Mutta koita jutella asiasta, että pääset pahimman järkytyksen yli! Mukavaa syksynjatkoa!

Vierailija
17/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etäämmällä silloin kun tämä on humalassa. Jos et nyt kerro ja asia lipsahtaa vaikka appiukoltasi jossain vaiheessa kännissä rehvastelutyyliin, niin miehesi luulee sinun olleen suostuvainen moiseen kun et kertonut.

Miehelle voi selittää MIKSI ei halunnut kertoa, koska ei halunnut aiheuttaa heidän välilleen riitaa tms, koska onhan mahdollista ettei appi edes muista mitä on tehnyt.

Vierailija
18/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen tähän ikään (40 v.) oppinut, että jotkut miehet kähmii vieraita naisia kännissä, ja fiksuinta on olla vaan hiljaa jälkikäteen. Kai se on vähän sama kun jotkut miehet aina tappelee kännissä - ei sekään piirre mihinkään häviä vaikka mitä tekisit. Appesi ei muutenkaan vaikuta kamalan fiksulta tyypiltä jos vetää yksinään kännit muiden pysystellessä selvin päin, tuo kähmiminen on vain pisara i:n päälle.

Sinuna en puhuisi asiasta lähipiirissä kenellekään, mutta kertoisin kyllä kavereilleni ja puisin juttua heidän kanssaan. Tai no, jos apellasi on muita miniöitä, niin heille voisin jutella, ehkä heille on käynyt samalla lailla ja saatte tukea toisistanne. Välttelisin appea jatkossa enkä koskaan jäisi kahden kanssaan mihinkään jos viinaa on otettu vähänkään. Jos vatsaavaa tapahtuu tai appi vihjaa mitään siihen päinkään, sanoisin jämäkästi, että älä ole typerä, tuo on täysin sopimatonta ja minä en aio sietää sitä yhtään. Pysymällä itse rauhallisena ja vahvana, pidät tilanteen hallussa ja toisaalta: noi ukot ei yleensä kähmi tasaveroisia naisia vaan käyvät kiinni vain itseään nuorempien ja arempien ulokkeisiin.

Vierailija
19/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen osa on vain kärsiä hiljaa ja unohtaa! oisko se appi sitten saanut vaikka raiskata miniänsä ja hyvine sukulaissuhteiden vuoksi olisi vaan pitänyt olla hiljaa?

Minä kyllä kertoisin miehelleni, enkä lapsia päästäisi ollenkaan moisen ahdistelijan kanssa kaksin mihinkään. Ja sille ukonkuvatukselle sanoisin myös suorat sanat. Jo riittää hyssyttely ja päänsilittely! Tuollaisella käytöksellä vaan hyväksytään toisten pahat teot!

Vierailija
20/44 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tämä on? Suojellaan appea ja omaa miestä sillä kustannuksella, että itse kokee olevansa jotenkin likainen tai ainakin tuntuu tosi kiusalliselta.

Minusta ap on tähän koko hommaan syytön ja hänen ei tarvitse suojella ketään. Minä kertoisin miehelleni ja sanoisin, että en enää jää kaksin apen kanssa tästä lähtien ja pitäisin myös lapset poissa hänen ulottuviltaan, kun on kännissä edes vähänkään.

Naiset tekevät tästä tabua ja mitä sitten, kun ehkä tulee ilmi myöhemmin jollakin tavalla? Sitten vasta ap tyhmältä näyttää. Että ei viitsinyt kertoa ajoissa. Muutenkin tuollainen appi on arveluttava. Tiedä, kuinka innokas on lääppimään myös lapsenlapsiaan, jos ovat tyttöjä. En luottaisi tuohon mieheen ja enka alkaisi paapoa ja suojella.

Pointti on siis se, että appi teki tyhmästi. Ap ei voinut tilanteelle mitään ja hänellä ei ole velvollisuutta suojella appea millään lailla. Eikä apen ja pojan suhdetta, sillä appi tässä väärin teki, ei ap.

Tuolla salaamisellahan juuri luodaan insestisiä tilanteita. Siitä pitää heti tehdä loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme