Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaat crocsinne on vaaraksi liukuportaissa!

Vierailija
23.09.2007 |

Katsokaapa vaikka msnbc piste com...

Tai googlettakaa crocs ja escalator...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN lähde esim. kauppakeskuksiin crocsit jalassa?? Eikös niitä pidetä kotona/pihalla/mökillä jne....

Vierailija
2/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun liukuportaissa oli kumisaapaskieltomerkki. Samaisesta syystä tietenkin.

Ja rakkaat koiranystävät; koirien liukuporraskielto ei ole kiusantekoa eikä syrjintää, vaan huolenpitoa. Pahaa jälkeä tulee, jos koiran tassu jää portaisiin jumiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012072415877637_uu.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012072415877637_uu.shtml">http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012072415877637_uu.shtml</a&gt;

Siis uutiskuvassa olevat. Feikit.

Ja Crocseja on monen montaa mallia sen perusmallin lisäksi, on tukevampaa ja kevyempää. Ja lenkkarimalli (kuin Converset), purkkarimalli, jopa vaelluskenkä. Eivät aidot ole sen vaarallisemmat kuin muutkaan kengät.

Paitsi maalatulla valkoviivalla sateella (esm suojatie), silloin voivat olla liukkaat.

Vierailija
5/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pitää crocseja. Nehän on kuin kumisaappaat - jalat hikoaa älyttömästi! Mun jalat ei ole mitään erityisen hikoavaa sorttia, mutta en silti voi pitää crocseja. Ja ennen kuin joku ehättää mollaamaan: ne ovat aidot, eivät feikit!

Vierailija
6/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pitää crocseja. Nehän on kuin kumisaappaat - jalat hikoaa älyttömästi! Mun jalat ei ole mitään erityisen hikoavaa sorttia, mutta en silti voi pitää crocseja. Ja ennen kuin joku ehättää mollaamaan: ne ovat aidot, eivät feikit!

Moni sairaanhoitaja on eri mieltä kanssasi, samoin moni tuntemani, joka joutuu olemaan töissään paljon jaloillaan. Ja kesäkengistä ne on ainoat, joista minulle ei tule rakkoja, jopa Eccon sandaaleista tulee. Eivätkä minun jalkani ole niissä koskaan hionneet... Millaiset jalkasi oikein ovat?

Nimim "omistaa ison kasan kenkiä, joista 7 crocsit (useammat perus, talvi, "converse" + kameleontit), silti vain perusmallin (+kameleontti) crocsit, yhdet välikausikengät ja yhdet talvikengät ovat sellaisia että voi kävellä pidempiä matkoja ilman rakkoja"

Vierailija
7/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jalkoja on ilmeisesti erilaisia. Minun jalkani hikoavat crocseissa (ja kumisaappaissa, joskin vähän vähemmän, koska silloin pidän froteesukkia), missään muissa jalkineissa eivät hikoa.

Vierailija
8/9 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jalkoja on ilmeisesti erilaisia. Minun jalkani hikoavat crocseissa (ja kumisaappaissa, joskin vähän vähemmän, koska silloin pidän froteesukkia), missään muissa jalkineissa eivät hikoa.

Hikoavat vain kumppareissa, ei missään muissa. Miten muuten Crocseissa _voi_ edes hiota jalka, kun ovat niin täynnä reikiä? Talviversiot ehkä, mut jopa Crocsin kumppareissa on reiät (tosin varressa) :D Huomasin Hesan Crocs-kaupassa taannoin...

Vai hikoavatko ne, koska uskottelet itsellesi, etti näissä voi jalat hengittää (vaikka pystyy), tai sitten olet materiaalille yliherkkä.

Ja muuten yleistä: Jos joku väittää, että aitoja Crocseja ei voi kävellä puhki, niin minulla on parikin todistetta vastakkaisesta :D

Crocsit ja soratiet ei sovi yhteen...

Vierailija
9/9 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nahnyt niin monta kertaa kuinka on sattunut haaveri kun on Crocseilla astuttu vahan huonosti, esim. rappusen reunalle. Pehmeilla kumipohilla tuosta tilanteesta lipsahtaa alas, nilkka mullinmallin. Kovapohjaisella normaalilla kengalla ei paase lipsahtamaan, koska pohja antaa tuen.

Tikkailta putoaminen juuri samasta syysta taisi olla pahin mita olin todistamassa.

Crocsit on kotoisin meidan osavaltiosta, siksi niista on paljon kokemusta. Olivat tietenkin huippujuttu taalla paljon ennen kuin levisivat maailmalle. Nykyaan niita ei enaa juuri nae.

Hiostavat ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän