Vastaako Petite-Pomme teidän meileihin?
Yhden tilauksen perään olen huudellut kohta viikon, eivätkä vieläkään vastaa. Eikä ole eka kerta, kun vastausta ei saa, tai sitä saa odottaa.
Onkohan ihan normaalia nykyään?
Pari kolme vuotta sitten oli palvelu paljon nopeampaa!
Kommentit (18)
Ensimmäiseen meiliin sain vastauksen viikon sisällä,toiseen ei vastattu lainkaan.Oon hieman pettynyt ko. liikkeeseen.Eka paketti tuli 2 viikon sisällä,toinen kuukauden päästä...
ja nyt sitten eivät vastaa, eikä pakettiakaan kuulu.
Jos olen kysynyt jotain tiettyä tuotetta,on vastattu piakkoin,että yrittävät löytää sen mahd.pian.Ja siihen on sitten jäänyt. Viimeksi lähetin 10 meiliä
ennenkuin vastasivat.Välillä tosiaan on tullut ensin takki ja parin viikon
päästä housut....
Ja kaikkea muuta pientä...
Laitoin kyselyä puvusta perjantaina --> vastaus tuli parin tunnin päästä.
Tilasin ko. puvun illalla, ja pyysin ilmoittamaan, jos muita tilaamiani tavaroita ei olisi saatavilla. Vastasivat vielä samana iltana! Lupasivat vielä jättää postikulut veloittamatta, kun kaikkia tilaamiani tavaroita (lasten leluja lähinnä) ei voida toimittaa.
Toivottavasti postilaatikko kolahtaa alkuviikosta, kuten normaalisti.
Minulla on kai ollut tosi hyvä tuuri petitepommen suhteen, mutta mitään negatiivista sanottavaa ei ole. Positiivista sen sijaan paljonkin.
Aiemmin valitin, kun sähköposteihin ei vastattu, mutta tänään tuli paketti kotiovelle. Tosi nopea toimitus, kun viikko sitten tilasin tuotteita, jotka heidänkin piti tilata eli eivät kuuluneet normaaliin valikoimaan! Lisäksi oli annettu pieni alennus maksuttomien postikulujen lisäksi!!! Toki tilasin aika ison määrän ja kaikki tilatut olivat samassa paketissa. Taidan kuitenkin tilata muulloinkin, vaikka tosiaan tuo viesteihin vastaamattomuus ärsytti.
Minä myös tilasin joku viikko sitten haalarin. Kun olin tilannut lähetin mailia johon ei sitten vastattu. No, tämä haalari saapui sitten viikon päästä. Tilasin toisenkin yli kaksi vkoa sitten, eikä se ole vieläkään saapunut. tämän tilauksen jälkeen laitoin myös mailia, johon he vastasivat melkein välittömästi. Eli innostus taitaa vaihdella =)
Olen maksanut nyt kummatkin haalarit samalla tilisiirrolla, mutta toista haalaria ei vaan kuulu. Onko kukaan maksanut euroissa Petite-Pommessa? Kyselin juuri tuosta asiasta maileissani. Sain vastauksen, joka meni suunnilleen näin: " Sinun TÄYTYY maksaa Tanskan kruunuina, mutta voit kysyä euronkurssia pankistasi" ; D Maksoin kyllä suoraan sitten euroina, kun heidän nettisivuilla näkyy haalareiden hinnat euroinakin.
Toivottavasti haalari saapuisi tällä viikolla. Ensimmäinen tuli kyllä tosi nopeesti, en ollut edes ehtinyt ajatellakaan vielä sen maksamista = )
Emilia
selvisi, ettei tilaustani ole vielä postitettu.
Viime talven alessa tuli vääränlainen takki pojalle, mutta pidin sen koska se oli yhtä " hieno" kuin tilaamani. En kyllä tästä laittanut mitään palautetta. Viime syksynä kun tilasin alekamaa ja jokin oli lopussa, vaihdoin tilalle jotain muuta ja summasta tuli isompi. Soitin heille ja annoin korttitietoni jotta he laittaisivat loppusumman sille, mutta he eivät koskaan laskuttaneet tätä erotusta, summa n. 80 DKK. Aika välinpitämätöntä touhua...
Eilen tuli kyllä taas jotain roskapostia heiltä, mutta meileihin eivät viitsi vastata.
Puhuvat kai englantia, jos sinne soittaa?
Meileihin vastattu tosi nopeasti ja paketti tullut myös nopsaan. Eli ainoastaan hyvää sanottavaa....
Tökerösti yritti väittää, että ei ole saanut meilejäni. Kummasti kuitenkin tiesi mistä reklamaatiosta puhun...
Jäi tosi huono maku ko. putiikista.
Saas nähdä saanko rahojani takaisin.
Meille posti toi tänään 3 vkoa sitten tilaamani haalarin. Meidän osalta homma sujui suht joutuisasti. Maksoin viime viikolla molemmat (erikseen) tilaamani haalarit samalla laskulla euroina. Eivät perineet postikuluja vaikka erikseen tilasin. Ensimmäinen haalari tuli supernopeasti viikossa.
Tämä toinen olikin sit aika " poikamainen" haalari... Täytyy katsoo mitä sille tehdään, kunhan haalarinpitäjä herää päiväunilta.
Emilia
Yksi asia jäi kyllä vähän ihmetyttämään. Yleensä olen saanut tilausvahvistuksen tms. mutta tällä kertaa sitä ei tullut ollenkaan. No, toivottavasti ovat veloittaneet korttia oikein.
Harmi sinänsä, heillä on ollut hyvät valikoimat ja reippaat alet.
Nyt en kyllä enää uskalla tilata. Oli jotenkin niin törkeää valehtelua ja vedätystä...
Kesällä pakettini toimitus kesti kokonaista kuusi viikkoa (kyselin sen perään useita kertoja ilman vastausta) ja kun se tuli, tuotteet olivat osittain vääriä. Samanhintaisia ja käyttökelpoisia, joten annoin asian sitten olla.
Mutta sen jälkeen päätin, että oli viimeinen kerta kun tilaan sieltä. Onkohan siellä tapahtunut jonkinlainen vaihdos henkilökunnassa vai mitä... Vuosi sitten toimi vielä loistavasti. :(
Sen jälkeen en ole tilaillut, ja taidan tilata Ticketin ihan muualta.
Tein 2 isoa tilausta. Toisen elokuussa ja toisen syyskuun alussa. Toisen tilauksen jälkeen aloin kysellä ensimmäisen tilauksen perään ja muutaman meilin jälkeen sain vastaukset, että on postitettu yhtenä pakettina. No tilauksesta sitten puuttui yli puolet vaatteista, koska olivat loppuneet eli heidän nettikauppansa ei ole ajantasalla tai järjestelmä on huono.
Mua ärsyttää nettikaupat, joiden nettikauppa ei ole ajantasalla, eli kun asiakas klikkaa tavaran ostoskoriin, niin samaa vaatetta on voinut toinenkin ostaa. Ärsyttää kun on tehnyt tilauksen ja sitten tulee paketin mukana lappu, että sorry tämä ja tämä ovat loppuneet, vaikkakin kortilta ei ole veloitettu kuin toimitetut.
Laitoin useita viestejä, joista pariin vastattiin vuorokauden sisällä tai saman tien, mutta muita jouduinkin sitten odottamaan. Esim. mittoja luvattiin antaa maanantaina ja ne tulivat vasta seuraavalla viikolla. Vaikutti siltä, että vasta kun olin tekemässä tilausta, alkoivat kiinnostua. Olisi tehnyt mieli tilata muualta, mutta kun tuolta sai ilman postikuluja, valitsin sen kuitenkin ja säästöä tuli jopa 20 euroa.