Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten teidän miehet pärjää uhmisiikäisten tyttöjen kanssa? meillä ihan älytöntä tää touhu

Vierailija
23.09.2007 |

2,5 pompottaa ihan miten sattuu isäänsä, isä vaan " neuvottelee" ja juuri ja juuri kykenee vähän ääntänsä korottamaan. ulkovaatteisiin pukeminen kestää tunnista puoleentoista ja suunnilleen joka toinen kerta minä äiti tulen karjaisten paikalle ja survon väkisin housut jalkaan tytön huutaessa kuin joku palosireeni. ja sattuu tietysti tyttöönkin. vituttaa aina olla se pahis kun isi ei kykene olemaan mies talossa lapsille. ARGHHHH

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies menettää hermonsa välittömästi ja odottaa uhmaikäiseltä ihan liian järkevää käytöstä. Minä ymmärrän ja neuvottelen, ja pääsen aina parempaan lopputulokseen.

Vierailija
2/8 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voisi olla jämäkämpi, joskus taas rauhallisempi ja vähemmän panikoiva. Mutta keskimäärin menee ihan jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormensa ympäri. arkea pyörittää äiti meilläkin, isä ottaa mukaansa mieluiten valmiiksi puetut muksut ulkoilemaan lähtiessä.

Vierailija
4/8 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosta. Mun miehellä ei riitä kärsivällisyys kun tyttö (2v4kk) vähän osoittaa mieltään. Ei se nyt ihan hermostu (mies siis) mutta tuskastuu todella helposti... Jännä sinäsnsä, hän on muuten todella kärsivällinen ja rauhallinen mises. Minä taas se tempperamenntisempi ja mulla taas kyllä riittää pinna kun tyttö venkuilee....

Ett näin meillä

Vierailija
5/8 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa karkuun juoksu -leikkiä enkä lähde mukaan. raahaan sitten tytön jostain kikattamasta eteiseen ja laitan vaatteet päälle. mies taas ei kehtaa suututtaa tyttöä kun se vaan leikkii ja leikkii tuota karkuun juoksua... mietin aina että korottais ees kerran kunnolla ääntänsä niin sais vähän auktoriteettia tuohon touhuun. t:ap

Vierailija
6/8 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi puetut lapset vie, jos vie. Toisinaan ei tee sitäkään jos lapsi heittäytyy maahan tai kiukuttelee mistään. Yksi uhmaikäinen lapsi mies itsekin.

Vierailija
7/8 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa yhdessä päälinjat , mihin pyritte.

Vierailija
8/8 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei isä käyttänyt väkivaltaa mutta jos isä karjahti että johan on perkele niin kyllähän me penskat oltiin heti niin kiltisti :) Meillä on kanssa sitä ongelmaa että isä olisi enemmän kaveri kuin kasvattaja lapsillemme, meillä on siis poikia ei tyttöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi