Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Idols-Kallella iso ja rikas suku, kun pääsi jatkoon..?

Vierailija
25.10.2008 |

Minusta hän on todella ärsyttävä ja lisäksi huono ja maneerinen, itsestään liikoja kuvitteleva esiintyjä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pikkutytöt äänestää Kallea kun se on NIIN söpö! Yök!! Kyllä se kohta tippuu.

Vierailija
2/5 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koop ja varsinkin vesa jotenkin värittömiä ja persoonattomia vaikka osaavatkin laulaa ihan ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miettikäähän jotain suosittuja nykybändejä, ihan luokattomia miessolisteja pilvin pimein, ei se laulutaito niin kauheasti merkkaa.

Vierailija
4/5 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pikkutytöt äänestää Kallea kun se on NIIN söpö! Yök!! Kyllä se kohta tippuu.

Vierailija
5/5 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kenenkään sitä ihan tosissaan äänestävän. Halpaa hupia vaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan