Madam Mamman lapsiennustukset -millaisia teille tullut?
Joo, TIEDÄN, että ne on ihan hömppää, mutta kun näin vauvakuumeisena sitä takertuu kaikkeen hassuun.
Itse pyysin ennustuksen nyt muutama päivä sitten ja mamman mukaan meille olisi tulossa vielä yksi lapsi, poika marraskuussa -09.
Meillä on jo 4 lasta ja miehen kanssa ollaan käyty tässä viime kuukausina melkoisen vilkasta keskustelua siitä, onko ne nyt tässä vai vieläkö kuitenkin yksi....
Mulla on ihan mieletön vauvakuume, vaikka järki yrittää jostain kaukaa huutaa, että ei ei ei kai enää B-)
Sanokaapas muut, millaisia ennustuksia olette saaneet ja miltä ne on tuntunut? Mulla kun kävi niin hassusti, että vastauksen luettuani aloin miettimään, että "tuohan ois just hyvä, noin sen pitäski mennä" :p
Ja jos joku ei vielä ole koko hommasta kuullut, niin madam.mamma@luukku.com ja viestiin ikä ja lasten määrä ja laskettu aika raskaana olijoilta. Itse pongasin vauvakuume-puolelta ketjun,jossa oli nämä ohjeet :)
Minulle ennustettiin seitsemää lasta...Ilmeisesti tuppaa ennustamaan aika pieleen...Seitsemää lasta ei ole siis lähimaillakaan tulossa.