Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadin olisi pitänyt sanoa Akille NÄIN:

Vierailija
23.09.2007 |

Kun Aki toisteli Kadille " sä oot mulle vaan nainen" Kadin olisi pitänyt kuitata takaisin:

" sä oot mulle vaan lakupekka"

---

Olisi osoittanut Akin kommentin mauttomuuden. Rasisti en ole, mutta Kadin olisin suonut antavan samalla mitalla takaisin tuollaiselle törkimykselle, joka yrittää alistaa & alleviivata olematonta arvojärjestystä.

Ja tiedän, samalle tasolle vajoaminen on sekin noloa, MUTTA Akin kaltaiset tuskin muuten ymmärtävät asiaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keekoili muna paljaana alkuillasta oikein esitellen itseään, sitten alkoi inttää kadin kanssa ja lopuksi selitti tälle kaverilleen että " siltä eukolta on henki pois kun mä lyön sitä..."

Hyi H***O !

Vierailija
2/5 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vain kumma, että tuo rasisti-sovinisti-Aki on edelleen talossa. Olettehan laittaneet Subille palautetta, että poistavat tuon rasistin talosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi ole muutenkaan tykännyt, mutta nyt oli niin ala-arvoista käytöstä että.

Vierailija
4/5 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joku teistä katsoi tuon sanasodan kokonaisuudessaan, huomasi, että Kadihan tämän koko systeemin aloitti, kun hänelle ei muka saa kertoa mitä pitää tehdä. Meni myös henkilökohtaisuuksiin Akin kohdalla sekä sai riidan aikaan myös Timon kanssa.

Vierailija
5/5 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on se, että Kadi provosoi Akia, mutta kyllä Aki on silti se, joka tyhmyytensä ja kertakaikkisen etovan luonteensa osoitti sanasodassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä