Lue keskustelun säännöt.
Mistä Puuha-Pete tavaraa?
22.09.2007 |
Pieni Puuha-Pete fani täyttää kohta vuosia ja nyt tarvitaan kipeästi linkkejä/vinkkejä mistä saisi Puuha-Pete tavaraa (kypärä, liivi, työkalut, joskus olen näynyt puuha-pete toppaliivin, puseroita jne jne.). Siis ihan mitä vaan, joka liittyy Peteen ja kumppaneihin. Itse tyypit löytyy helposti leluosastoilta, mutta jotain " erikoisempaa" . Löysin yhden amerikkalaisen sivuston, mutta lähetyskulut olivat aika huimat...
Olisin tosi kiitollinen avusta!
Kommentit (2)
eBay.co.uk, löytyy sekä uutta että käytettyä. Sieltä voi etsiä haulla tiettyjä kokoja jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja sen raksamiehenliivinhän tai varustevyön tekee tsin enstexsistä itse tosi näppärästi ja sen täyttää edullisesti jostain halpamarketista, ostamalla muutamalla eurolla pikku vasaran, rullamitan, lenkkiavaimen, palan hiekkapaperia, tukkimiehenkynän, maalipensselin etc.
hyvät kaavat saa raksamiehenliiviin esim. ottamalla essin aikuisen raksamiehenliivin ja siitä kattoa mallia, tehdä hieman kookkaamman kuin lapsen ulkovaate on, niin mahtuu hyvin päälle ja pääsee miesten hommiin autotalliin......