Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka INHOAA Radio Novaa ja sen juontajia yli kaiken?

Vierailija
22.09.2007 |

Siis ihan tosissaan en ymmärrä miten ihmiset kestää kuunnella sitä kanavaa! Juontajat on ärsyttäviä ja niillä on typeriä juttuja, soittajat juntteja ja mainokset raastaa hermoja. Lisäksi musiikki on pääpiirteittäin jotenkin lällyä ja siirappista.

Itse tykkään paljon enempi YleX:stä, siellä on oikeesti hauskoja ja fiksuja juontajia ja vähän enempi särmää musiikkivalinnoissa.

Huh, kyllä helpotti tilittää! :)

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele sitä kuin pakosta, mutta onkohan joillakin mennyt tuo nova-viha vähän liian pitkälle kun jo mollataan kaikki sen kuuntelijatkin. Hei erilaisia ihmisiä on, ei kaikki tykkää samasta! Ja eikö se vasta ole junttia, ettei voi ymmärtää edes musiikkimaun erilaisuutta. Heti haukutaan keskiluokkaiseksi yms.. KYSE KUITENKIN VAAN RADIOKANAVASTA! t.keskiluokkainen kaikkien muiden kanavien kuuntelija

Vierailija
2/92 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju tosiaan. Nova on kyllä todella onnistunut konsepti, sehän soi kaikissa kodinkoneliikkeissä, säännöllisesti kuntosaleilla ja fysioterapiassa sekä aika isossa osassa Helsingin takseja. Pakkokuuntelua ei voi välttää. Bon Jovin ja Europen lisäksi ilmeisesti myös Phil Collins kuuluu suosikkilistaan. Taksissa soi _aina_ Phil Collins ja yleensä aina Novalta.

Mä olen tipahtanut kohderyhmäprofiloinnissa friikkijoukkoon. Mä kuuntelen Radio Helsinkiä (ei soittolistoja!) ja Ylen ykköstä/Radio Peiliä. Tykkään kuunnella puheohjelmia kun teen kotitöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika junttimaista alkaa haukkua jotain kanavaa tällä tavoin! Jos haluatte tietää, niin minä ajattelen sitten samalla tavoin jostain YleX:sta. Voiko kamalampaa kanavaa ollakaan?!

Joskus kuunteleen Novaa, mutta se on sen takia kun se kuuluu tosiaan koko maassa. Muuten kuuntelen mielelläni aamuisin Voicea ja minusta esim. se Susanna Laine iltapäivisin on ihan kiva pimatsu:).

Ja tarviiko radionkin kuuntelu olla niin haudanvakavaa? Eiköhän sitä voi sivistää itseään muulla tavoin. Minä kuuntelen musiikkia AUTOSSA koska haluan kuunnella sellaista helposti-sulavaa-musiikkia, en halua silloin sivistää itseäni:))).

Vierailija
4/92 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Novaa sivistävän vaikutuksen takia haukuta, vaan HUONOISTA MUSIIKKIVALINNOISTA ja VÄSYNEESTÄ LÄPÄSTÄ.

Vierailija
5/92 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa mistä muista aiheista täällä av:lla jauhetaan! Menkää vaikka tuonne BB ketjuihin muistuttamaan että kyse on " vain tv-ohjelmasta..."

Vierailija
6/92 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan yhtä paljon sitä varmasti kun muutkin, mutta kun aletaan mennä vähän henkilökohtasempiin juttuihin (esim. liitetään tietynlaisia ihmisiä kanavaan, että semmoset ja semmoset kuuntelee sitä) niin kuitenkin vähän kärjistettyä... ketju sinänsä ihan hauska muuten. t. 86

Vierailija
7/92 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joskus on ruodittu niin pakkohan sitä on joka paikkaan sitä samaa tyyliä jatkaa. anteeks en muistanu että täälä ei saa olla muutakun ilkee. t. 86 ps. korjataan siis asia KAIKKI ON JUNTTEJA JOLLA ON PÄÄS KAKS SILIMÄÄ.

Vierailija
8/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy hän, joka ei kuuntele mitään muuta kuin novaa =)

Vierailija
9/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä sitä biisilistaa varmaan päivitetään viikoittain,

mutta jotkut biisit pysyy siellä ikuisesti, ja sitä minä en jaksa. Maailmassa on sentään hyvää musiikkia pilvin pimein, joten en ymmärrä miksi minun pitäisi kuunnella vain muutamaa samaa kappaletta viikkokaudet, ennen kuin ne saa soitettua taas jotain muuta.

Ja mainoksia tulee tosiaan koko ajan.

Juontajat ja juonnot ei mua niinkään häiritse.

Ja kanavaa kuuulen jonkin verran, koska mieheni haluaa kuunnella sitä.

Vierailija
10/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv: Novan fani

Vierailija
11/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöjä on noin teinikanavatkin Energy ja Voice, mutta Nova vie voiton ärsyttävyydessä niistäkin!

Vierailija
12/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nämä weeweewee piste hiuksetlahtee piste fi -> yök

Vierailija
13/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

junttikanava kuin olla ja voi, huhhuh, aivan menee hermot jossain julkisessa tilassa, jos on päällä, pakko päästä pois...

Vierailija
14/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Repa tässä hei, nyt on Pieksämäeltä 5km Varkauteen päin rekka ojassa, ajattelin nyt heti soittaa ja ilmoitella.

Vierailija
15/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen ällölälly...hajuton ja mauton... Ja juu, vaihdan kanavaa aina kuin mahdollista, mutta joskus sitä joutuu pakkokuuntelemaan esim. julkisissa tiloissa.

Vierailija
16/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo vielä jollain tosi paksulla murteella puhuttuna!

Eniten inhoan sitä Tampereen murteella vääntävää naisjuontajaa (oisko Sari jotakin) joka kuulostaa niin juntilta ettei ole todellista. Miksei Novasta vois tehdä ihan puhtaasti maakuntaradiota? Ei sitä kukaan urbaani, vähänkään fiksumpi ihminen pysty kuuntelemaan...

Vierailija
17/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Hesan murre ole sen kummempaa... Samanlaista sössötystä kuuma peruna suussa. = )))))))

Vierailija
18/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä joutuu tosiaan pakosta kuuntelemaan jossain suuhygienistin tuolissa tai taksissa. Minusta Novan pakkokuunteluttaminen tuollaisissa paikoissa pitäis kieltää lailla.

Vierailija
19/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja, kun Rednexin Wish you were here biisistä tuli mieleen Rantarock 1995 tai Alphavillestä mun ensirakkaus.

Ja nyt ällöttää kun kuulee ne samat biisit Novasta sadannen kerran :(

Kerran vertasin tollasten biisien kuulemistä sitä vanhaan nuoruudenkaveriin, johon yhtäkkiä törmää kaupungilla ja jonka kanssa on tosi mukava muistella menneitä. On kiva tietää, mitä sille nykyään kuuluu, mutta tietää, ettei sen kaa oo enää mitään yhteistä. Rupeis ahdistaa, jos se rupeis yhtäkkiä soittelee, ja sen kaa jatkuvasti muistella, miten hauskaa oli bilettää silloin joskus kymmenen vuotta sitten.

No, ette te ehkä ymmärrä... Mutta toi on just se syy, miks mä en kuuntele Novaa kuin ehkä kerran puolessa vuodessa.

Vierailija
20/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niille, joilla on pakettitalo nurmijärvellä tai tuusulassa ja tila-auto sekä asuntovaunu pihassa. Käydään citymarketissa shoppailemassa ja sauvakävellään tuulipuvut kahisten. Ja kauhistellaan maailman pahuutta (=pedofiilit ja raiskaajat).

Miespuolinen Novan kuuntelija ihailee Arttu Harkin tyylistä äijää yli kaiken. On kiva omistaa moottoripyörä, muutama lapsi ja se itseväännetty Älvsby-talo jossain nurmijärveläisellä pellolla.

Näiden makuun on Nova pyöräytetty. Ja hyvin näkyy pyyhkivän Novalla muttei maailmalla.