Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiitos vastauksista!

Vierailija
25.10.2008 |

Onpas tullut kivasti asiallisia vastauksia:). Olen itsekkin kuullut että esim.esikoisen kenkiä ei saisi kuopuksella käyttää ja siksi olen nyt vasta äskettäin alkanut ostamaan kuopukselle aina uudet kengät kun esikoisellekkin ostan.koska joudun tälleen tekemään niin ostan mielelläni kengät alesta.yritän aina katsoa että kenkä on kuitenkin hyvä käytössä.esikoiselta muuten säästän kaikki vaatteet kuopukselle,jotka ovat säästyneet hyvänä. H&m:ltä minäkin vaatteita ostan paljon,mutta sieltäkin pääasiassa tarjousvaatteita silloin kun siellä on niitä tai joitain jotka edullisia.Monet ovat sanoneet että h&m on halpa. Sitä se kyllä on mutta en silti voi sanoa että normaali hintainen 12,90e paita on halpa minusta tai 19,90e huppari.Ostan ne yleensä vasta sitten kun puolet hinnasta tippuu.Mutta ovathan ne silti halvempia kun monet muut paidat muissa kaupoissa.Itse ostan yhden Lassien hyvän haalarin ja sitten muutaman varahaalarin jotka on halpoja eli15-25e hintasia.Housuja ostan aina jos 5eurolla näen tai 7eurolla ja h&m:stä saa halpoja hyviä sandaaleja ja hattuja yms.

ap

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ostan lapsille yhdet uudet vaatekerrat- toppapuvut esim.

ja

vaihtovaatteet kirppikseltä ( esim. jos ulkokengät kastuu on oltava varatalvikengätkin)

Vierailija
2/2 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiireessä tein tälleen:(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän