Aina oppii jotain- melkein huijattu
Eli ostin tämän lehden nettipalstalta rattaat lapselle. Sovittiin että maksan rahat tilille ja myyjä laittaa rattaat tulemaan matkahuollon kautta. Rattaita ei kuulunut sovittuna ajankohtana eikä myyjä vastannut puhelimeen eikä s-postiin. Vasta kun monen yhteydenottoyrityksen jälkeen laitoin että teen rikosilmoituksen niin hän vastasi.
No, sovittiin että myyjä toimittaa rattaat n viion kuluttua selittäen samalla että ei ollut saanut omia rattaita jotka oli ostanut joltain ja että ei sen takia voinut toimittaa näitä jotka olin jo maksanut.
Pari päivää meni ja sitten yritin ottaa häneen yhteyttä ja tiedustelin onko jo toimituspäivästä tietoa. No eipä tullut vastausta vaikka laitoin 3 päivänä meiliä.
Kypsyin koko touhuun ja halusinkin jo purkaa kaupan, eipä ollut mun vika ettei hän ollut saanut omia vaunuja. Enkä halunnut pitää rahojani jonkun toisen tilillä saamatta tavaraa.
Vasta kun taas laitoin että on vuorokausi aikaa maksaa rahat takas tai meen poliisin puheille, niin yllätys, myyjä vastas. No rahoja ei tullut ja tein rikosilmoituksen.
Sitten myyjä vielä kehtas laittaa mulle meiliä että ahdistelen häntä ja että hän maksaa rahan sitten kun saa omansa toiselta myyjältä pois.
Maksoi rahan 4 päivän päästä, vedin sitten rikosilmoituksen pois.
Että sillai...Mitä tästä opimme!!!
Hyvä, ap, että pysyit lujana.