Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just, et on ihan uskomatonta et mul on lapsia. Haaveilin lapsista nuorena ja sain ne. Oon kiitollinen ja onnellinen heistä. Muilla

Vierailija
30.04.2024 |

samoin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko neitsyt vai millä tavoin on uskomatonta, että sinulla on lapsia?

Vierailija
2/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on uskomattoman ihanaa etten hankkinut lapsia. Elämässä on paljon muutakin kun sun ja jonkun muun lapset. Muutama tunti kerrallaan lapsia on ok. 

Vierailija
4/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viisikymppinen vela ja olen uskomattoman onnellinen, etten edes neljänkympin hyvin tilapäisessä vauvakuumekohtauksessa mennyt lisääntymään. Pelottavan lähellä se kyllä silloin oli, mutta hyvä että ei toteutunut ja olen vastuista vapaa.

Vierailija
5/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko neitsyt vai millä tavoin on uskomatonta, että sinulla on lapsia?

Nuorten voi olla vaikea ymmärtää, että lapset eivät ole koskaan itsestäänselvyys. Itse olin onnellinen, kun useamman vuoden yrittämisen jälkeen vihdoin tärppäsi. Lapset ovat lahja ja kyllä, olen onnellinen ja kiitollinen kaikista lapsistani.

Vierailija
6/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa sinulle. Minun tutuistani kuitenkin kaikilla lapsia halunneilla myös on lapsia. Jopa sillä yhdellä pariskunnalla, joka oli jo lääkärin puolesta tuomittu lisääntymiskyvyttömäksi. Saivat sitten kuitenkin kaksi lasti ihan perinteisin menetelmin.

Luulisin että on normaalimpaa - jos niin haluaa - saada lapsia kuin olla saamatta, mutta toki hirvittävän suuri yksittäinen tragedia se vastentahtoinen lapsettomuus on niille joita se koskettaa.

Vierailija
7/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ajattelen tuota päivittäin. 

Olen myös onnellinen velojen puolesta, mutta en koe että tämä ketju on teille tulla avautumaan. Lapsista saa olla onnellinen.

Vierailija
8/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten syntymä on niin yleinen ilmiö, että en kyllä kuvaisi sitä "uskomattomaksi" tapahtumaksi. Jos se sitä olisi, maapallolla näyttäisi ihan toiselta.

Vierailija
9/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten syntymä on niin yleinen ilmiö, että en kyllä kuvaisi sitä "uskomattomaksi" tapahtumaksi. Jos se sitä olisi, maapallolla näyttäisi ihan toiselta.

Täytyy myöntää että hyvin harvoin lukee (näkee) näin negatiivisiä ihmisiä. Sä olet varmaan kyllästynyt kaikkeen.

Vierailija
10/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ajattelen tuota päivittäin. 

Olen myös onnellinen velojen puolesta, mutta en koe että tämä ketju on teille tulla avautumaan. Lapsista saa olla onnellinen.

Tällainen aloitus tällä VAUVA palstalla on velamagneetti.

Vierailija
11/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä virhe antaa naiselle k*kkeliä. Aika velalliseksi tästä ratkaisusta on päästy.

Vierailija
12/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veloilta pitäisi kieltää työeläkkeet.

Vierailija
13/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että hyvin harvoin lukee (näkee) näin negatiivisiä ihmisiä. Sä olet varmaan kyllästynyt kaikkeen.

Lapsistaan on onnellinen silloin kun ovat vielä pieniä, luulisi jokaisen tietävän tämän totuuden, mutta jos ei niin aika oleellista on mennyt ohi.  

Vierailija
14/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Varsinkin kun nuorena vaan menin ja biletin ja olin sitä mieltä että todellakaan en koskaan halua lapsia. Sitten noin 35 vuotiaana aloin lapsia haluamaan mutta raskaaksi en millään meinannut tulla, lopulta joidenkin vuosien jälkeen kuitenkin niin tapahtui ja esikoinen syntyi viime vuonna. Luultavasti tulee jäämään ainokaiseksi, alan olemaan jo vanhahko lapsia saamaan (lähemmäs 40 vuotias)

Vierailija
15/15 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani pariskunnat ovat saaneet lapsia, jos ovat halunneet. Lapsettomana elää halunneille on sen sijaan sattunut vahinkoja ja osa heistä kantaa vastuuta lapsistaan hampaitaan kiristellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi