Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

clomifen ja kivut!

21.09.2007 |

Hei. Onko muilla tällaista??? Mulla kolmas clomi-kierto menossa, nyt kp5 eli kolme pilleriä otettu. Nyt olen tosi kipeä alavatsasta, ihan kuin hyperstimulaatio, suolitukos tms. Supistaa. Ekassa clomi-kierrossa tällaiset tuntemukset oli kp 12, jolloin lh näytti plussaa. Mut ei kai mulla nyt jo voi olla ovis??? Ja auttakaa viisaammat pikaisesti: lopetanko tähän kolmeen pilleriin ja syönkö vielä kaksi päivää? Voiko tämä kierto mennä hukkaan, hiipua, jos lopettaa clomit liian lyhyeen? Tosin jos tää ei tästä helpota, lähden lääkäriin ultrattavaksi...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea uskoa että pelkistä clomeista kukaan nyt hyperiä saisi joten sitä on varmaan turha pelätä. Voihan se munasarjojen stimuloiminen hormoneilla ja munarakkuloiden kasvu aiheuttaa kipuja ym. tuntemuksia muutenkin. Mikäli lopetat clomien syönnin kesken voi olla että munarakkuloiden kasvu ainakin hidastuu ja kypsiä munasoluja ei ehkä kehity jolloin inssiä ei voida tehdä/inssi epäonnistuu.

Kannattaa käydä ultrassa jos huolettaa.

Vierailija
2/3 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin kaksi kiertoa clomeja,ja sain molemmilla kierroilla ihan uudenlaisia kipuja. Ekassa kierrossa jouduin lähtemään lähes töistä kotiin,mikä on ennen kuulumatonta omalla kohdallani. Onneksi töissä hiljeni,joten sain vain istua tietokoneen ääressä eikä tarvinnut liikkua. Toisessa kierrossa heräsin yöllä TODELLA kovaan kipuun. Menin sitten vessaa ja meinasin pyörtyä sinne lattialle! Sain jotenkin raahattua itseni sänkyyn ja makasin jalat koukussa vajaan tunnin. Olo oli kuin olisi ollut puukko mahassa! Koskaan ennen en ole kokenut tälläistä vaikka sairastan endometrioosia. Uskoisin,että clomit aiheuttivat tämän,koska sen jälkeen kun lopetin syömisen kipujen vuoksi,niin mitään kummempia kipuja ei taaskaan ole ollut. Olo on normaali.

Lääkärit vähätteli asiaa,mutta itse tiedän,että tämä johtui lääkkeestä.

Lue clomien pakkausesta:siinähän lukee vaikka mitä sivuvaikutuksia. En ole ennen edes syönyt lääkettä,jolla voi olla noin kovat sivuvaikutukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kivut tuli ja meni yön aikana ohi! Aamulla siinä hetken kuulostelin itseäni ja sitten otin taas clomin. Nyt olo ihan normaali. Eli kai siellä oli vaan tungosta tuolla alhaalla :) Ja tilanne laukesi itsestään rentoutuessa.