Mita tekisitte? Tiedan yhden pph:n joka viettaa varsin raisua elamaa viikonloppuisin ja epailen onko han kovinkaan kunnossa maanantaisin kun lapset tulee hoitoon.
Pitäiskö kertoa pph ohjaajalle vai yrittää kertoa niille vanhemmille?
Vai unohtaa koko juttu kun oma lapsi ei ole siellä hoidossa kuitenkaan.
Kommentit (16)
Mäkin tiedän sairaanhoitajia ja päiväkodintätejä jotka viikonloppuna vetää perskännit mutta viikolla ovat työlleen omistautuneita ja todella hyviä työssään jopa.
käymme perjantaina ( joskus lauantaina) baarissa ja yökerhossa. Eiköhän vapaa-ajallaan saa tehdä mitä itse tykkää. Päiväkodin henkilökuntakin saattaa käydä viihteellä. Olen ollut jopa hoitolasten vanhempien kanssa liikenteessä.
Ei vapaa-ajan perusteella saa tuomita tai tehdä minkäänlaisia perusteettomia päättelyitä henkilön kyvysträ hoitaa työnsä!! Jos hän kerran työssään on selvinpäin, niin ei ole mitään merkitystä vaikka makaisi ojan pohjalla viikonloput. Itse olen opettajana ja ap:n kaltaiset kyylät ovat juuri tämän työn ahdistavin puoli: ikinä en uskalla heittää kunnolla vapaalle, vaan aina pitää jaksaa säilyttää tämä moitteeton kansankynttilän rooli...
vetänyt lärvit. Työni hoidan kuitenkin hyvin :) t. pph
Ihan siksi, jos olet nähnyt myöhään sunnuntaina riekkumassa kännissä. Ehdota vaikka, että menisi jonain maanantaiaamuna yllättäen käymään.
Vapaallahan on oikeus tehdä vaikka mitä, mutta työajan alkaessa täytyy olla työkunnossa.
lastenlääkäri, joka juhlii, mutta vapaa-ajallaan. Molemmat hoitavat työnsä moitteettomasti.
Valittaa, ettei jaksanu koko päivänä tehdä muuta kuin maata sohvalla, ja pennut leikki itsekseen. Keskiviikko-iltaisinkin käy usein viihteellä ja torstaina oksentaa krapulassa, ei pysty tekemään ruokaa vaan lämmittää mikrossa maksalaatikkoa tai valmista makaronilaatikkoa.
Saahan sitä vapaa-aikanaan vaikka naida koko futisjoukkueen miehet läpi kahdesti jos siltä tuntuu, kunhan hoitaa työnsä hyvin ja täysipainoisesti. Minun tuttuni ei sitä valitettavasti tee. Säälin hänen hoitolapsiaan.
että hänestä tuntuu, että pph ei hoida töitään hyvin. Ihan turhaan te siitä vapaa-ajasta höyryätte.
Vierailija:
Pph:n vapaa-aika ei kuulu kenellekään, kunhan työt hoitaa selvänä ja hyvin.
ap
Se olisi ao. mahdollisesti pysähdyksen/mietinnän paikka tai sitten ei, oli syytä tai ei, mutta näin käytöksesi ei olisi selän takana kyttäilyä ja pahansuopaisuutta vaan rehtiä toimintaa. Peliä avoimilla korteilla.
terveisin ope, joka kävi tänään Alkossa. En tosin harrasta krapuloita, oletko ap varma, että tuntemasi hoitaja harrastaa?
Niistä ei koskaan tiedä mitä ne yksin siellä tekee, vai tekeekö mitään.
saattaa mennä paikallisessa. Maanantaina olen työkykyinen, ei kankkusta. Asia ei siis kuulu sinulle!
railakasta ettei arkena ole työkunnossa asia ilman muuta kuuluu perhepäivähoidonohjaajalle!
Meillä päin yksi pph vietti myöskin railakasta elämää. Kunnes sitten baari-illat venyivät niin pitkiksi ettei tullut enää töihin eli kotiinsa seuraavana päivänä. Sitten se laitettiin töihin päiväkotiin toisten vahdittavaksi. Tämä on ihan tosi juttu.
ettei jaksa lasten kanssa olla, vaan makoilee sohvalla! ehdottomasti! tuo ei ole oijein lapsia ja perheitä kohtaan. kuinka moni meistä voisi maata krapulaansa töissä?
ilman muuta kaikkien pph ja lastentarhan opettajien ja hoitajien täytyy elää täysin nuhteetonta elämää vapaillaan, kuuluu ammatinkuvaan. Juorua ihmeessä nyt joka paikkaan mihin vain on mahdollista. Hyvä sinä! Vitun kyylä.