Mita tekisitte? Tiedan yhden pph:n joka viettaa varsin raisua elamaa viikonloppuisin ja epailen onko han kovinkaan kunnossa maanantaisin kun lapset tulee hoitoon.
Pitäiskö kertoa pph ohjaajalle vai yrittää kertoa niille vanhemmille?
Vai unohtaa koko juttu kun oma lapsi ei ole siellä hoidossa kuitenkaan.
Kommentit (16)
Mäkin tiedän sairaanhoitajia ja päiväkodintätejä jotka viikonloppuna vetää perskännit mutta viikolla ovat työlleen omistautuneita ja todella hyviä työssään jopa.
käymme perjantaina ( joskus lauantaina) baarissa ja yökerhossa. Eiköhän vapaa-ajallaan saa tehdä mitä itse tykkää. Päiväkodin henkilökuntakin saattaa käydä viihteellä. Olen ollut jopa hoitolasten vanhempien kanssa liikenteessä.
Ei vapaa-ajan perusteella saa tuomita tai tehdä minkäänlaisia perusteettomia päättelyitä henkilön kyvysträ hoitaa työnsä!! Jos hän kerran työssään on selvinpäin, niin ei ole mitään merkitystä vaikka makaisi ojan pohjalla viikonloput. Itse olen opettajana ja ap:n kaltaiset kyylät ovat juuri tämän työn ahdistavin puoli: ikinä en uskalla heittää kunnolla vapaalle, vaan aina pitää jaksaa säilyttää tämä moitteeton kansankynttilän rooli...
vetänyt lärvit. Työni hoidan kuitenkin hyvin :) t. pph
Ihan siksi, jos olet nähnyt myöhään sunnuntaina riekkumassa kännissä. Ehdota vaikka, että menisi jonain maanantaiaamuna yllättäen käymään.
Vapaallahan on oikeus tehdä vaikka mitä, mutta työajan alkaessa täytyy olla työkunnossa.
lastenlääkäri, joka juhlii, mutta vapaa-ajallaan. Molemmat hoitavat työnsä moitteettomasti.
Valittaa, ettei jaksanu koko päivänä tehdä muuta kuin maata sohvalla, ja pennut leikki itsekseen. Keskiviikko-iltaisinkin käy usein viihteellä ja torstaina oksentaa krapulassa, ei pysty tekemään ruokaa vaan lämmittää mikrossa maksalaatikkoa tai valmista makaronilaatikkoa.