Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä yhdistää vaativa työ ja perhe-elämä?

Vierailija
21.09.2007 |

Olen tällä hetkellä ristiriitaisissa tunnelmissa sillä työni on kiinnostavaa, koulutustani vastaavaa, vaativaa (toimin usean hlön esimiehenä), hyvin palkattua mutta kääntöpuolella aikaa vievää ja kaikennielevää. Työt seuraavat usein kotiin ja aikaerojen vuoksi työpuheluita pitää käydä iltaisinkin.

Olen myös pienen lapsen äiti, ja lapsi luonnollisesti vaatii oman osansa ja oman huomionsa. Tämän lisäksi kun pitäisi pitää huushollia yllä, tehdä ruuat, järjestellä kaikki asiat (olen yh) niin on kyllä välillä melko väsähtänyt ja loppu. Mten ihmeessä vuorokauteen saisi lisää tunteja? Tämäkö on sitä " elämän ruuhkavuosi" -käsitettä? Harrastuksia ei kertakaikkiaan kykene enää ylläpitämään, ei juuri edes liikuntaa.

Miten muut äidit olette saaneet ratkaistua miltei mahdottoman yhtälön? Pitääkö vain ajatella että tämä on nyt tätä ja taapalata eteenpäin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kerran viikossa, mutta jokapäiväinen " ylläpito" on enemmänkin se juttu. Omakotitalossa on kaikennäköistä touhua (enkä raaskisi myydäkään). Samoin pyykit, tiskit, ruuanlaitot vie päivittäin aikaa (ei kuitenkaan ole niin hyvä palkka että täyspäiväisen apulaisen voisi palkata....).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä