Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan juntti näissä vaatteissa? :(

Vierailija
28.09.2007 |

Olen lähdössä miehen kanssa tänään ulos syömään ja ehkä johonkin sen jälkeen muutamalle. Mietin mitä laittaisin päälle. En ole baarissa käynyt totta puhuen kuuteen vuoteen ja vaatteet on arkivaatteita, työvaatteita (jakkupukuja, housupukuja) ja ulkoiluvaatteita. Kävin nyt tossa vaatteita läpi ja ajattelin seuraavanlaista asua:

Mustat tyköistuvat housut, tyköistuvat, kapealinjaiset (puuvillaa, " ei niin hienot" )

Tumma lila satiininen (?) kietaisukauluspaita, lyhythihainen, hihat hieman puhvi-

Mustat korkeakorkoiset nilkkurit

Musta käsilaukku

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa iltaa!

Vierailija
2/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mukavaa on asusta riippumatta, mutta kivaa olisi olla sinut asunkin kanssa, eikä tuntea silti itseään aivan ulkopuoliseksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olimme kerran mieheni kanssa hääpäivää viettämässä paikallisessa " räkälässä" (olimme olleet hienossa ravintolassa syömässä sitä ennen) ykkösvermeet päällä ja kerrankin voin ihan täysin todenmukaisesti sanoa, että olin taatusti tyylikkäin daami siinä paikassa .:-)

Vierailija
4/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Olen 26-vuotias.

Kohta lähdetään. Kiitos teille.

ap

Vierailija
5/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kertoo paljon siitä tyylistä. On mustia housuja ja on mustia housuja. Tosi vaikea sanoa tuosta.

Vierailija
6/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhossa tai hyvin rock-metal -henkisessä baarissa voisit ehkä tuntea itsesi hiukan oudoksi tuossa asussa.

Minusta tuo kuulostaa ihan tyylikkäältä, hillityltä ja aikuisen naisen asulta, joka tosiaan on lähdössä miehensä kanssa ulos, eikä vamppiretkelle ;-)

Lisää vain jotkut tyyliisi sopivat korut (minusta hopea sopii kivasti lilan kanssa) ja sopivan juhlava meikki.

Vierailija
7/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut on espritin, paita ihan henkka maukkaa, saappaat biancosta, samoin laukku. Kääk, tuomio?

ap

Vierailija
8/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koruja en laittanut vihkisormuksien ja kellon lisäksi. Vaalea tukka auki, silmät tummat ja huulet vaaleammat. Näillä mennään. Mies kehui kauniiksi :) Se riittää mulle. Hyvää illanjatkoa kaikille avlaisille!

ap

Vierailija
9/9 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiiniset paidat on trendikkäintä, samoin liila väri. Laukku voisi olla clutch, olkalaukut on iltakäytössä vähän 90-lukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi