Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" Harrastaako" kukaan muu Holiday Club -esittelyjä?

Vierailija
21.09.2007 |

Siis tää on oikeesti aika hassua: saamme tasaisin väliajoin tarjouksia HC:ltä, joilla saa pari vuorokautta kylpylässä aamiaisineen ja kylpyläkäynteineen noin satasella (noprmaalihinta liki neljä sataa!).

Ehtona on, että pitää istua 2 h lomaosake-esittelyssä. Kerran olemme " joutuneet" oikeasti istumaan siellä, kerran se peruttiin (esittelijöiden koulutuspäivä) ja kerran esittelijä luovutti parissa minuutissa, kun tajusi, että emme missään oloissa aio ostaa lomaosaketta. Mutta halpa kylpyläviikonloppu oli joka tapauksessa saatu.

Esittelykään ei ole ollut mitään tuputusta, vaan aivan asiallinen esittely ja kesti tosiaan tasan sen sovitun 2 h.

Suosittelen siis, käyttäkää ihmeessä tarjous hyväksi, jos tykkäätte mennä perheen kanssa kylpylään. " Tuntiliksa" on aikas hyvä, jos laskee tuon tarjoushinnan ja oikean hinnan erotuksen ;DD

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrallaan?

Minullekin niitä mainoksia on tullut ja olen joskus harkinnut hyväksikäyttöä, mutta koska olen sinkku ja tämän perusteella minua hiillostettaisiin yksin, niin ei kiitos. :D

Vierailija
22/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisen esittelyajan voisi tilata? Minua oikeasti kiinnostaisi tuo lomalusysteemi. Taitavat vain olla melko kalliita ostaa? Joskus meille kutsukirje tilaisuuteen tuli, mutta ei enää pariin vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisit soittaa HC:n myyntipalveluun ja kysyä. Puh: 0201 100 009

(ark 8-18, la 10-15)

Nyt se esittelytarjous siis on 85 e / 2 vrk, 115 e / 2 vrk viikonloppuisin (Caribia, Tre, Katinkulta, Kuusamon Tropiikki, Oulun Eden) TAI 7 vrk / 395 euroa Holiday Club Saariselällä, 4 hengen loma-asunnossa.

tarjous voimassa 8.10.-21.12, rajatusti paikkoja tarjolla.

Kokeile kysyä noita, tuskin heillä mitään estettä on varata niitä sellaisillekin, jotka eivät ole saaneet tarjousta kotiinsa.

ap

Vierailija:

Mistä tuollaisen esittelyajan voisi tilata? Minua oikeasti kiinnostaisi tuo lomalusysteemi. Taitavat vain olla melko kalliita ostaa? Joskus meille kutsukirje tilaisuuteen tuli, mutta ei enää pariin vuoteen.

Vierailija
25/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen 2 viikkoa majoituksen puolesta.. lennot ja ruuat pitää ite maksaa! Toimiva systeemi!

Vierailija
26/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty tekemään kenellekään toiselle ihmisille niin paskamaista vetoa että menisin ajatuksella " halpa loma" kuuntelemaan kahdeksi tunniksi asiaa joka ei ollenkaan kiinnosta.

En tuomitse muita jotka niin tekee, mutta mä en vaan voi hyvillä mielin lomailla sen kustannuksella että just joku perheen isä yrittää tehdä perheelleen rahaa (eli omaa työtään) ja on tullut sinne kylpylään pois oman perheen luotaan ja mä olisin niin tyly ettei kiinnosta yhtään. Olen sellainen ihminen että en voi tehdä toiselle sitä mitä en haluaisi itselleni tehtäväksi. Mä ymmärrän ettei kaikki osta ja innostu asiasta, mutta jos näkyy heti että tulivat vain loman takia, niin mua ainakin ärsyttäisi että olisin raahautunut sinne esittelemään.

Vierailija
27/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
28/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: aika iso osa lomaosakkeen OSTANEISTA on mennyt alunperin sinne esittelyyn sillä mielellä, ettei aio ostaa mitään.

Toiseksikin: eiköhän ne esittelijät myös itse huomaa, milloin asiakas on ns. toivoton tapaus. Me saimme esittelijän järkiinsä parissa minuutissa heinäkuussa.

Kolmanneksikin: se on HC:n bisnestä. En sääli isoa firmaa siitä, että osa markkinoinnin asiakkaista ei tuota heille mitään.

Neljänneksi: tuskinpa esittelijät PELKÄLLÄ provikalla siellä työskentelevät.

ap

PS: sinun logiikallasi mihinkään tutustumistarjouksiin ei saisi koskaan tarttua, koska niistä joku reppana firma kärsii.

Vierailija
29/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun ei ole miestä niin ole siis kelvoton yksilö jopa lomaosakekauppiaiden mittapuulla! =)

Vierailija
30/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla kun ei ole miestä niin ole siis kelvoton yksilö jopa lomaosakekauppiaiden mittapuulla! =)

Jos sinä sen sijaan asut yksin, voit tehdä yksin sen ostopäätöksenkin.

Toisaalta sinkut harvemmin taitavat ostaa lomaosakkeita, näin kuvittelisin. Lomaosakkeet usein ovat vähintään kaksioita. Mutta tää on ihan mutua, mahtaisko joku tietää varman päälle?

ap

Vierailija
31/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva saada tuollainen kylpyläloma vähän halvemmalla, mutta kun ei tosiaan miestä ole, niin pelkästään lasten kanssa ilmeisesti ei moiseen pääse. Tuntuu jo syrjinnältä!

Vierailija
32/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin asun itse Turussa, niin ehkä niitä sinkkumainoksia tulee vain lähialueelle? Mutta on siis ainakin joskus tullut.

Vierailija
33/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulotietojahan joskus kyselyissä ja gallupeissa ja rekisteröintivaiheissa kysellään ja jos ne tiedot on joku firma ostanut ja ihminen luvan markkinointiin on antanut, niin sittenhän firmat pystyy hyvinkin kohdentamaan mainonnan " tarpeeksi" hyvätuloisille.

Vierailija
34/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntöhän on että paikalla on oltava molemmat puolisot, tai lomaa ei saa. Meillä oli nyt kuitenkin viimeksi sellanen tilanne kun esittelijä soitti ja kutsui esittelyyn, että itse makasin vuodelevossa lääkärin käskystä ja isäntä meni yksin. Sai kuitenkin vuorokauden ilmaisen kylpyläloman, vaikka ei ollut lääkärin todistusta asiasta, kun olen hoitovapaalla. Tämä on kuitenkin harvinaista.

Vierailija
35/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla. Kuulostaa hyvältä ja kannattavalta.

Vierailija
36/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua valehdella halvemman loman vuoksi!

eikä se kylpyläloma 400euroa tule maksamaan kun katsoo muita tavallisia tarjouksia!!!

Vierailija
37/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan kiva kuulla, mitä rakennushankkeita HC:llä on meneillään ja mikä on lomaosakkeiden hintataso nyt.

Mistään muustahan ei esittelyyn menossa ole kyse. HC ostaa aikaamme halvalla lomatarjouksella, me sitoudumme olemaan siellä paikalla ja kuuntelemaan rakentavassa mielessä esittelyn.

Vähänkö naiivia olettaa, että kaikki sinne menijät olisivat jotenkin sitoutuneet jo etukäteen olemaan ostoaikeissa ;DDD

ap

Vierailija:

en halua valehdella halvemman loman vuoksi!

eikä se kylpyläloma 400euroa tule maksamaan kun katsoo muita tavallisia tarjouksia!!!

Tavallisista tarjouksista koko perheelle perhehuoneessa kahden yön loman saa kolmella huntilla, mikä sekin on huomattavasti enemmän kuin satanen.

Vierailija
38/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

happamia, sano kettu pihlajanmarjoista -asenne kuultaa läpi osan kommenteista. Tai sitten ne on ite satsanneet tonnitolkulla rahnaa kalliisiin osakkeisiin ja niitä kyrsii, että jotkut hyötyy tosta löysästä markkinointitsydeemistä!

Vierailija
39/39 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että sulle ei ole edes mahdollista osallistua tuommoiseen lusmuiluun ;)

Minusta kylpylät on niin xxxxxmaisia paikkoja että itse en missään nimessä jaksaisi harrastaa tuommoista.