Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi olla totta...

Vierailija
20.09.2007 |

Mä en olisi ikinä kuvitellut, että mun pitää tänne tulla valittamaan miehestäni, joka on aina ollut mukana perheen ja kodin hoidossa. Mutta nyt: olen ollut tämän viikon sairaana, flunssassa ja kovassa kuumeessa. Silti olen joutunut tekemään työjuttuja kotona ja illat olen ollut sitten todella väsynyt ja kärttyinenkin.

No, nyt sitten mies rupesi mulle paasaamaan, että olen aina niin pahan tuulinen ja kaikessa hänen kanssaan eri mieltä (ei todellakaan pidä paikkansa). Siis tämän pari päivää ollut ehkä hieman totinen, ihan vain koska olen ollut kipeänä.

Ja kaiken lisäksi hän oli kutsunut ystäviään huomiseksi kylään! Meidän koti tämän viikon jäljiltä kuin hullun mylly. Ja nyt tuo mies tuolla lojuu sohvalla lukemassa, ei osallistu edes lasten hoitoon, saati sitten kämpän siistimiseen. Eli minun pitää nyt sitten kuumeisena hoitaa lapset, siivota kämppä ja vielä yritää olla kuin Naantalin aurinko!

Voi vittu, mä tulin sitten surffailemaan tänne. Mä en kertakaikkiaan jaksa enää muuta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväiseni, älä stressaa, antaa kämpän olla sellainen kun on. Mies isännöi vieraansa, sulkeudu sä vaikka lukemaan hyvää kirjaa makkariin siksi aikaa. Tai tee lasten kaa jotain omaa juttua.

Kohtalaisen ajattelematonta kutsua vieraita, jos perheessä joku on kipeä - minun mielestäni..

Vierailija
2/2 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi, että ilmaisin itseäni vähän väärin. Ystäviään tarkoittaa siis ystäväpariskuntaa, josta on tullut myös minun ystäviäni.

Sanoinkin miehelleni tästä, että pariskunnallakin lapsia, niin olisi varmaan parempi, etteivät tulisi tänne tautia hakemaan. Mies oli soittanut ja sanonut taudista, mutta olivat sitten puhuneet, että eiköhän se jo huomenna ole parempi... Mutta miehelle ei tullut mieleenkään, että vierailu voisi vaatia jotain esivalmisteluja myös meiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla