Lue keskustelun säännöt.
Etta mua harmittaa tyonhaussa, kun mulla on niin vahan tyokokemusta ja sekin pitkan ajan takaa. 31v ja tosi vaikea loytaa toita, vaikka olen hyvin kouluttautunut. Lapsia kaksi.
Kommentit (4)
Munkin pitäisi alkaa etsiä töitä, mutten millään raaskisi laittaa nuorinta 1,5-vuotiasta hoitoon. Mulla myös pitkä aika pois työelämästä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä kun olen kysellyt täällä kannattaako mennä töihin loppuopintojen ohella, vastaus on 90% ollut, että hanki ensin ne maisterinpaperit mahd nopeasti että jos aina teet hanttihommia, et pääse vakavasti otettaviin työpaikkoihin. Eli ei ikinä ole hyvin oli niin tai näin!?!
Itselläni on 5 kk alan työkokemusta, kahdelta kesältä mutta muuta työkokemusta kyllä. Lapsia ei ole. Hmmm eli ikinä ei siis oo hyvin... Tsemppiä!
pyrkimistäni kolmivuorotyöhön. Päivätyö/ osa-aikatyö siis hakusessa. ap
en joko ylikouluttautunut hatettuihin tehtäviin. Yleisimmin haku " kaatuu" työkokemuksen puutteeseen. Eikä varmaan hyväksi pienet lapsetkaan. Miehelle lapset olivat työhaussa plussa, toista se on naisilla. Haluaisin niin päästä näyttämään taitojani työelämässä ja olisin varmasti pätevä ja motivoitunut työntekijä. Mutta minkäs teet kun en pääse edes työhaastatteluihin. Saan nyt siis kärsiä nuoruuden virheestäni, keskittyessäni vain opiskeluun:( Muita jotka samassa tilanteessa? Ja te jotka ootte päässyt samasta tilanteesa töihin, miten sen ootte tehneet?