Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh! Haluan äänestää demareita mutta vaalikoneet "suosittelevat" vain kokoomuslaisia ja vihreitä!

Vierailija
24.10.2008 |

Ensimmäisten 30 parhaan joukossa tasan 2 demaria, loput kok, vihr ja kesk, muutama ps. Olenkohan sittenkin valitsemassa väärin, vastoin arvojani...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tiedä. Kaikki isot puolueethan ovat sekä teoillaan että puheissaan aika samassa kannassa hyvinvointipalveluista.

Joku oli tehnyt tutkimusta, että esimerkiksi kokoomuksen ehdokkaiden mielipiteet vaalikoneissa vaihtelivat eniten iän mukaan. Olisiko ollut niin, että keski-ikäisillä demareilla ja kokoomuslaisilla oli eniten samat mielipiteet. Kun taas nuorten ja vanhempien kokoomuslaisten mielipiteet vaihtelivat taas eniten keskenään.

Vierailija
2/4 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tuli eri ehdokas. Käy netissä tutkimassa vaalikoneen ehdottamien ehdokkaiden kotisivuja, blogeja, cv.t jne. ehkä se auttaa asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vastaa mitään ehdottoman jyrkästi. Siis nämähän on poliitikkoja. Kun taas äänestäjillä ei ole moisia estoja ja valitsevat niitä äärimmäisiä kyllä ja ei vastauksia. En ainakaan itse edes halua noin jyrkkää ihmistä ehdokkaaksi, joten en vaalikoneiden tuloksia noteeraa mitenkään muuten kuin jo valmiin ehdokkaani antamat vastaukset kävin uteliaisuuttani katsomassa läpi.

Vierailija
4/4 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti valisin kd, jota äänestän. Kannattaa tutustua näitten ehdokkaiden vastauksii. Itse päätin etten ainakaan äänestä ketään, joka ei ollut mitenkään perustellut vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän