Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ISOT enskat to-su***

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tota sadetta...ei sitä jaksa tonne ulos lähtee...

Burde, Onnea vielä Heidin 1 v. syntän johdosta! Kyl oli Heidistä sitten suloisia kuvia. Meitin pojulla on noita samanlaisia irvistyksiä, joille täytyy aina nauraa....on ne vaan niin ihania! On varmasti ollut ihana muistella vuoden takaisia asioita, siinä varmasti nousee tunteet pintaan ja aatella, et kohta pääset taas kokemaan tuon uuden tulokkaan kanssa näitä samoja ihmeitä, voih =))

Tikrukin linjoilla, kiva olisi sinuakin sit treffeillä nähdä. Olipa suloisia vauvoja synttärikuvassa!

Makkara, toivottavasti seuraavilla treffeillä nähdään....vitsit miten ikävä on ollutkaan tätä palstailua!!

Elovena, meillä onkin aika samanikäisi vauvat :) teillä sitten kohta lähdetään jo kävelee =) meillä ollaan vasta päästy ryömimisen saloihin kiinni.

Pajuska, meitin pojalla oli oikein totinen vaihe siinä 6 kk:n tietämillä. Kesti muutaman viikon ja nyt onkin sitten kestohymy koko ajan päällä =)) kuten äidilläkin.

Óla Aurora, kiva kuulla että lento sujui hyvin, täällä kateellisena voin kuvitella teidät sinne altaalle nauttimaan hellepäivistä =)) treffataan kun pääset taas takaisin!¨

Kandi, moikat sullekin....vai Noel on löytänyt jotain sopivaa pähän pantavaa...kuulostaa kivalta =)

Jaa-a, tonskailuja on tullut mietittyä ja jos sellainen mahdollisuus vielä joskus suodaan, niin odotetaan nyt varmaan vielä ainakin vuosi. Olisi kyl ihana saada toiselle kaveri.

Meille selvisi juuri, et miehen veljelle tuo haikara vauvan huhtikuussa...tämä tuli täysin yllätyksenä, kun ovat seurustelleet vasta sellaiset puolisen vuotta....Sasu saa siis pikkuisen serkkukaverin =)

Hoitovapaasta on ollut täällä varmaan puhetta ja juuri kävin tuossa pomon juttusilla ja kerroin, että palaan syyskuussa -08.

Mulla oli muuten ekat menkat tossa heinäkuussa ja eipä ole sen koommin näkynyt?? Ei kait se ole mitenkään outoa....imetänkin vielä soseiden ohella.

Sain muutes tossa toukokuussa riesakseni jännetupintulehduksen molempiin käsiin ja ei ole oikein parantuneet. Olen kokeillut kaikenmoisia konsteja, mutta kovin on sitkee vaiva =( jospa se tästä joskus vielä helpottaa.

nyt täytyy lähteä kyläilemään....ukot meinaa ottaa oikein viinaksia ja me akat sitten varmaan vaan " nalkutetaan" .....illan teemana oli olla kuin perinteinen suomalainen perhe; ukko ottaa kalsarikännit ja akka naputtaa vieressä...no siis tämä oli tällainen hauska ajatus, heh.

oikein ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille

mykis ja S vielä jonkun aikaa sen 7 kk

Vierailija
42/49 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu täällä Heidin mummulassa leipomassa huomisia juhlia varten ja kohta mennään saunaan. Ihan siis pikavisiitillä vain..

Tasan vuosi sitten oltiin vielä synnytyssalissa ja ihmeteltiin uutta tulokasta. =) Voih... Se pikkupikkuPIKKU tirppana (50cm & 2890g), joka vuosi sitten kävi läpi hurjan matkan mun masusta meidän syliin, on nyt " iso" touhukas tyttönen. Joka muuten tänään teki kävelyenkat eli KOLME askelta ilman tukea.. :) Voi veljet, että äiti ja iskä oli ylpeitä! ;)

Nyt lopetan tän oma napaisuuden ja meen ukon kaa saunaan! Moro!

Burde ja avustaja-Heidi 1v (räpeltää hiirtä tossa vieressä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

punkkulasi kädessä koitan pikaisesti selviytyä pihvin ääreen...

...myöhästyneet onnittelut Heidille!!! Mulla tuli ihan tippa silmään, kun luin Burden tekstiä. On tämä kaikki kyllä niiiiiiiin ihmeellistä. Ei tarvi miettiä, mikä on elämän tarkoitus...se on noissa tuikkivissa silmissä, suu korvassa olevissa silmissä ja pulleissa varpaissa. Niisk...........

...tuli mieleen, kun täällä on pohdiskeltu noita kehtaako valittaa -juttuja. Että kun musta on ihan käsittämätöntä, kun ihmiset kysyy että " onko teidän vauva kiltti" . Siit täh, eihän tuon ikäiset nyt vielä tuhmia ole???!! No, ei kai nuo ihmiset sitä ihan noin tarkoitakaan, mutta mulla ottaa korvaan tuommoinen ilmaisu. Pieni ihminen ei takuulla tuhmuuksissaan huuda, valvo tai kitise!!!

Menipäs paatokseksi... Makkara poistuu...

Makkara

Vierailija
44/49 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei enää punkkua Makkaralle ;)

Vierailija
45/49 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAKKARA, mää olen miettinyt ihan amaa kuin sinäkin ja myös paasannut aiheesta (en vissiin täällä kuitenkaan). Että on outoa, kuin jotkut puhuu, että " meillä on tosi kiltti vauva" että miten ihmeessä se voi olla kiltti, kun kiltteys on opittu ominaisuus eikä mitään sisäsyntyistä :O Ja mitä ne sellaiset vauvat on, jotka itkee enemmän ja on kärttyisempiä, ovatko ne sitten ilkeitä, jos kerran tyytyväiset ja esim. hyvin nukkuvat ovat kilttejä?

Meillä miehen mummu kysyi, että " onko kiltti vauva?" ja minä vastasin, että " no ihan rauhallinen ja tyytyväinen on" , koska kiltteydellä ei nyt ole mitään tekemistä vauvojen ominaisuuksien ja temperamentin kanssa!

Pieni juttuhan tämä on, mutta mua ainakin vähän riepoo, kun puhutaan kilteistä vauvoista :/

Jatkakaa... :D

Han

Vierailija
46/49 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mulle tule aina sun nickistä mieleen yks juhannus kun serkkuni hoki ulkomaalailta naidulle sukulaiselle että " are there any sausages for me" ... ja sit naurattaa :))

Mun piti oikein moneen kertaan lukee, et mitä ihmettä Makkara nyt tarkottaa kun suu korvissa silmissä ei jotenkin kuulostanut musta mitenkään järkevältä... :D hyvä, ettei sullekaan, olin jo varma et en tajua mistään enää mitään!

Heidille vielä iiiisooot onnittelut, musta on niin ihanaa, et sä burde ootat nyt toista, olisitko ikinä uskonut et olisit noin pitkällä raskaana Häydin 1-vee päivänä! Aivan mielettömän hieno juttu on se.

Mä en ole viiniä maistellut, vaikka jutut onkin vähän levottomia... sen sijaan oon ollut koko päivän sukulaisperheen läksiäisbileissä, on ollut melkoista tohinaa kun parhaillaan reilu 10 lasta leikkii kerrostalokolmiossa. :) Typy oli ihan tohkeissaan, kun oli kavereita, etenkin niitä isompia lapsia joita voi ihaillen seurata!

Sit yhdyn Makkaran ja Hanin ärsytyskerhoon, eli mua ottaa kans kiltteysvertailut päähän. Tosin vielä enemmän otti päähän torstaina, kun muskarissa laulettiin iloisesti hymyillen laulua " pienet tytöt ratsastaa sievästi, sievästi, pienet pojat ratsastaa reippaasti, reippaasti..." Siis mun tyttönihän ei ratsasta sievästi vaan reippaasti kans! Ällöttävää sukupuolisoopaa jo alle vuoden ikäisille!

Jaahas, nyt BB:n pariin ja sit vois ilahduttaa miestä olemassa läsnä tänä iltana, kun hän lähtee huomenna viikon työmatkalle ja me matkataan typyn kans mun äidin luo.

-Osse ja typykkä 10,5kk unten mailla

Vierailija
47/49 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän oon kohta häirikkö, kun taas täällä =)

ei sun vei....en siis ole maistissa, vaikka kotiuduttiin juuri kyläreissulta. Olin kuskina ja kun S heräsi ylläri pylläri siihen kun vaunuista siirrettiin kaukaloon, niin nyt ootan et nukahtaa uudestaa omaan sänkyyn.

Mun oli kans pakko kommentoida tota " kiltteyttä" , koska olen aatellu just tota, et miten kukaan voi olla tuhma vauva....kaikki on tietty kilttejä. On aikas ärsyttävää tollanen kysely, mutta kuuluu kait asiaan, ja pöh!

mykis taitaa poistua, jos vaikka ihan uni tulisi :)

Vierailija
48/49 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli pino tippunut. No, ei mulla mitään kummempaa asiaa oikeastaan ole. Kunhan aikani kuluksi tulin kertomaan, että minä-joka-en-ikinä-laula-karaokea lauloin eilen oikein urakalla karaokea. Ja vähänkös se oli oikeesti hauskaa! =) Oltiin yksillä ystävillä istumassa iltaa ja parin siiderin jälkeen meikäläinen vallan villiintyi. ;o) No joo, en nyt ihan heti kyllä julkisesti lähtis laulamaan, mutta voipa sitä noin kotiolosuhteissa toistekin laulaa...

Ja Emmi oppi eilen kiipeämään portaita. Päivällä harjoitteli yksillä kavereilla ja kun oli sitten illan ja yön mummun ja vaarin kanssa mökillä, niin siellä ukoillessa ei olis muuta tehnytkään kun kiivennyt verannan portaita. Minä se edelleen huolehsin, että miten nuo pärjäävät noilla hoitoreissuilla, mutta kyllä se on turhaa: Emmi oli nukahtanut kahdeksalta, herännyt kuudelta, sanut vähän maitoa ja jatkanut unia puol ysiin. Eli sai mummu ja vaari ja koirakin huilata ihan loistavasti.

Emmi on oppinut leikkimään koiran kanssa. Hauska seurata, kun kiskovat samaa lelua ja ojentelevat sitä toisilleen.

Ai niin, joku kyseli, mitä vyöhyketerapeutti sanoi. Käytiin nyt kolmesti ja aika hienosti Emmi jaksoi olla hoidettavana. Terapeutti sanoi, että korvista näkee, että suolistossa on pientä jotain " juttua" , mutta kuulemma vauvoilla on se korvan " suolistoalue" usein sen näköinen, kun ne syö niin usein. Availi myös niitä vuorokausirytmikanavia ja sanoi, että ainakin niiden osalta näyttäis, ettei ole mitään hämminkiä. Eli nyt vaan odotellaan, onko unikoululla ja tuolla yhdessä pidempiaikaista vaikutusta.

Mutta nyt Amazing racen pariin...

-Amy ja nukkuva emmi, 11kk tasan

Vierailija
49/49 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tärkein, Eveliina käveli eilen itse taaperokärryn kanssa! :D

Eka se otti muutaman askaleen sohvaa vasten, ja sit mietittiin mitä laitetaan kärryyn painoksi, ja täytettiin 10L mehukanisteri vedellä, sen kanssa se sit taapersi moneen kertaan olkkarin ja eteisen väliä. Oli söpö kun välillä meinasi kärry karata liian kauas, mut hienosti korjas. :)

Yritän saada otettua jonkin edustavan kuvan, jos tuolla meidän kameralla nyt saa, kun ei nää mitä kuvaa..

Mut nyt aamupuurolle!

Bejpi ja Eveliina perjantaina 9kk