Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi saatana kun alkoi itkettämään ote Niinistön kirjasta

Vierailija
20.09.2007 |

" Takapenkillä on nuori ruotsalaisnainen. Hän, jota aamulla kutsuimme Mariaksi. Hän ei kuule, ei näe, ei sano nimeään, mutta toistaa: Miksi päästin heidät. Uudelleen ja uudelleen, lukemattomia kertoja. Hänen vieressään istuva nainen pitää häntä kädestä ja toistaa puolestaan aina saman lohdutuksen: Et sinä sille voinut mitään, ei kukaan olisi pystynyt heitä pitelemään. Kysyjä ei kuule vastausta, hän ojentaa aina kysyessään kätensä kuin pitääkseen niillä kiinni kadonneista. Hänen silmistään näkyy, ettei hän näe: hän ei nyt ole täällä. - Hänen nimensä kerrotaan hänen puolestaan, se painuu mieleeni. Paljon myöhemmin, ruotsalaisten julkaistua uhriensa listan, löydän samalla sukunimellä kaksi pikkupoikaa."

Pätkä kopioitu IL:n nettisivuilla, missä kerrotaan Niinistön kirjasta jossa kertoo tsunamista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen joutuu kokemaan jotain noin kauheaa? Olen järkyttynyt, rauha äidille!!!!!!

Vierailija
2/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua taas itkettää toi sun otsikkos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARMASTI enemmän jos naapurin lapsi kuolisi kuin että rovaniemellä jonkun lapsi kuolisi. Ja onhan se niin että Ruotsi on Aasiaa lähempänä. Mitä lähempänä sattuu, sitä kovemmin koskee.. Niinhän se on..

Vierailija
4/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja hänen mies pelastuivat mutta heidän kaksi lastansa siis kuolivat. Nykyään heillä on jo kaksi uutta lasta.

Vierailija
5/5 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" otan saatanasti osaa, olen pahoillani perkeleesti kun äitisi/siskosi/isäsi kuoli " helvetin kohteliasta vaikka hautajaissa!