Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄNUPPUJEN to-su***

20.09.2007 |

Loppuviikon pinoa..

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis testiä.Alaselkää jomottaa ja tuskanhiki valuu jo(kainalot hikoo).Mun menkkaoireet ovat ilmaantuneet.Kun tyttöä aloin oottaan niin oli jo muutama päivä ennen menkkojen oletettua alkamispv niin rinnat turvonneet ja kipeät.Eikä ollu mitään menkkaoireita.No mut katellaan...Mut viel yks hyvä uutinen et mieski jo alkaa oleen melkein " täysin" yhtä halukas nro 3:en unelmointiin....:)))Ja varsinkin tekoon....

kp 24/30

Vierailija
82/88 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä myöskin yksi kuumeilija, joka testasi kyllä perjantaina jo kp.27/? plussan, en vain vielä uskalla siirtyä odottajiin, kun viikkojakin on siis ilmeisesti 4+1 eli ihan alussa.

Onko muille tulossa sama la? Milloin meinaatte testata?

Monilla oireet vaikuttaa hyviltä. Minulla oli mieletöntä väsymystä jo pari viikkoa ja nyt on jatkuvaa mahakipua.

Jatkuvaa odottamista, ensin odotetaan että tärppäis sitten että raskaus etenisi turvallisesti ja pian toivottavasti jo syntymää! En tosin valita, ihanaa on. Ennätettiin esikoisen jälkeen toivoa jo toista, vaikka esikoinen täytti vasta vuoden.

Aliine rv ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis se laskettu aika olis 1.6. Tai siis on! Vaikea uskoa vielä että on raskaana.

Aliine

Vierailija
84/88 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa Aliine, plussauutinen - tosin varovainen, mutta silti!!!! Ihanaa!!! Paljon tarraliimaa ja toivotaan että plussa pysyy ja vahvistuu! Eikös se niin mene, että vääriä negoja voi tulla mutta vääriä plussia ei!!!!

Voi kun tärppäisi mahdollsimman monella muullakin - heti uutisia raportoimaan tänne kaikki, mars mars ;)

Hepuna: mä oon lukenut, että tossa vaiheessa se voi todellakin olla kiinnittymiseen liittyvää. Tai sitten se vaan pientä tihkua kohdusta muuten. Luteaalivaiheessa voi joskus tulla pientä, ei se ole välttämättä yhtään kummallista tai huono juttu paitsi jos se jatkuu seuraavina päivinä tiputteluna, jolloin kyseessä voi (siis ei välttämättä!!!!! ) olla keltarauhashormoonin liian vähäisestä erityksestä loppukierrossa. Pakko sanoa, että kieltämättä mä just pelonsekaisin tuntein odottelen, että alkais tulla (joko pupuillessa tai ihan vaan vessassa käydessä)taas sitä ihan hennon hentoa " vaaleanpunaisella värjättyä" limaa, koska mulla toi keltarauhashormoni on ilmeisesti vähän heikko ja yleensä aina alkaa viikkoa ennen tätiä tulla tihkua. Mut älä nyt Hepuna huolestu yhtään - tää on mun oma kokemus joka ei todellakaan tapahdu kaikilla. Itse vain tiedän, että kun sitä tihkua alkaa tulla, voin alkaa odottelemaan myös enemmän tiputtelua, valitettavasti. Siksi ole vilpittömän iloinen jokaisesta " ei-vaaleanpunaisesta" päivästä!!!!!

Joku kyseli aiemmin pinossa - eli mä ajattelin testailla vasta perjantaina...Paitsi tietysti jos se rakas tiputtelu taas alkaa. Ja jos se alkaa, sen pitäis alkaa lähipäivinä.

Tuli tänään ihana tekstiviesti yhdeltä miespuoliselta ystävältä, jonka kanssa emme juurikaan koskaan enää tapaa, mutta jota mulla on usein ystävänä ikävä. Tänään oli syntynyt pieni tyttö. Mulla silmät kyyneltyi. Toivotin heti takaisin tyttölapsen verran onnea ja iloa. Koska sitä enempää ei voi ihmiselle onnea toivottaa - siinä on kaikki. (Poikalapsi tietysti ihan saman verran - jos joku ihmettelee tai luulee, että ilmaisin jonkun kannan - en ilmaissut;)

Tuokoon huomenna alkava uusi viikko paljon ++++++++!!!!

Stella kp 22/28

Vierailija
85/88 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliine: Hieno juttu ja paljon onnea plussasta :)

Meillä isäntä vääntää raudoituksia koko yön todennäköisesti, kun huomenna on lattian raakavaluu, joten ei tarvitse tänäänkään haaveilla pupuilusta :(....edellisestä kerrasta on yli kolmisen vkoa...meidän vauvahaaveet saa oikeesti kohta unohtaa tai sitten siirryn suosiolla jonnekkin ensi syksyn listoille....masentavaa. Huomenna saadaankin taas aloittaa uusi vko ja uusi pino....tänään on muuten ollut aivan ihana ilma eli jotain positiiivistakin tässä päivässä. Nyt nukkumaan, jotta aamulla jaksaa taas mennä töihin...kyllä se äitiyslomalle pääsy olisi aivan ihana juttu..

Unelma08 kp 12/44 ?? yk2

Vierailija
86/88 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun (hitsi kuka???) vastasit tohon vaaleanpunaisuuteen. Sitä ei todellakaan ole tullut enää sen jälkeen ja kun se oli heti suhteellisen kiihkeän pupuilun jälkeen ni ajattelin,että saattais olla jotenkin yhteydessä kohdunkaulan ärsytykseen tms. Mulle siis tehty 1.5kk sitten " saneeraus" kohdunkaulaan, eli saattais olla siitäkin. Mut kiitos kohvasti!! Huojenti kuitenkin jollain tavalla tuo sun viesti:) Ollaan me kummallisia:D

LISÄÄ PLUSSA-UUTISIA TÄNNE HETI JA NYT!!!

-Hepuna

Vierailija
87/88 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppureissusta tulin ja olihan täällä jo eka plussauutinen, hienoa!!

Minulla lämmöt nousseet sillä viisiin, että ilmeisesti se ovis sitten oli, tosin en tiedä tarkalleen minä päivänä, eikä näemmä nuo käyräohjelmatkaan:

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

http://www.fertilityfriend.com/home/koralli

Terolutit siis aloitin vastoin gynen määräyksiä. Perjantaina soittivat polilta ja kehoittivat nyt maanantaina menemään verikokeeseen, otetaan uudestaan se progesteroni sekä myös prolaktiini. Sanoin käyttäväni terolutteja, mutta se hoitaja(?) oli sitä mieltä että eiköhän kokeesta silti näe olenko ovuloinut vai en. Seuraavan kierron alussa toisiin verikokeisiin ja sitten aikanaan on se aika keskussairaalan lapsettomuuspolille. Saa nähdä koska se on, toivottaasti ei kovin monta kuukautta tarvii sinne aikaa odottaa.

Nyt on helpottunu olo, että tutkimukset on käynnissä. Jospa tästä joku kaunis päivä sitten se pikkukakkonenkin saatais aikaan :) Nyt ainakin on ihan valoisa olo sen suhteen, ja ainahan täs voi luomunakin yrittää siihen asti, kunnes varsinaisiin hoitoihin ryhdytään.

Tästä kierrosta odotan lähinnä sitä, että auttaako terolut siihen tiputteluun ennen menkkoja. Jos auttaa, niin ehkä edesauttaa myös kiinnittymistä..who knows.

Lastwish: Hienoa, että ovis löytyi ja lämmötkin ovat nousseet hienosti!! Plussaonnea sulle kovasti!!

Majita: sua edelleen kaipailen, käytköhän näitä kuukausipinoja lainkaan lukemassa? Mikähän sun tilanne nyt on?

Fertiensis: jospa testasit liian aikaisin, millä testillä muuten testasit? Onhan niissä eri testeissä eroja.

Mä en oikein tiedä koska testaisin. Ajattelin odottaa dpo10 asti, mutta ku en nyt tiedä koska se ovis tarkalleen oli. Jos jaksais torstaihin asti odottaa, niin olis varmasti tuo päivämäärä kasassa. Toisaalta jos terolutit ei tehoa niin sillon voi olla tiputtelukin jo alkanut eikä sit ees oikein viitti enää testata, ku se tiputtelu on mulla niin vahva merkki menkkoista.

No, taidan mennä testaukses fiiliksen mukaan, jos joku aamu siltä tuntuu niin testaan. Mitään raskaustuntemuksia ei kyl oo, joten en kyl odota liiemmin mitään.

Plussaonnea teille muille!

Koralli73 kp 22/27-29 dpo 6-8 yk15

Vierailija
88/88 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta tai tokasta kierrosta on aikaisemmin tärpännyt, siksi olen hieman tässä miettinyt ja pohtinut onkohan mussa jotain vikaakin kun ei natsaa. Tosin mulla oli se hormonikierukka 1½v joten varmasti on sekin häirinnyt omalta osaltaan kiertoa.

Onnea raskautuneelle ++++

).( Lämmöt kipuaa edelleen \o/ kunhan ei tulla korkealta ja kovaa alas kun on näin hieno käyrä kerrankin <3

lastwish kp12/22 yk9

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish