***KESÄNUPPUJEN to-su***
Kommentit (88)
Olo on aivan kummallinen. Ei isommin menkkaoireita, pieniä särynpätkiä mahassa vain. Tosin, kierto on ollut tähän yk4 asti aina vähän eripituinen (30,27,25...) ja nyt mennään sitä kp:ää jossa viime kierrolla menkat alkoivat. Nyt ei muuta suurempaa kun että tissejä pakottaa ja turvottaa, samoten mahaa :?
Aika jänniä päiviä siis eletään ;) Kaapissa on muutamat halpis-testit jotka tuli ovistestien mukana - saa nähdä kuinka kauan pystyn pitämään sormeni niistä erossa...
Olispa kyllä mukavaa plussata nyt, niinkuin tietysti meistä kaikista :) Se vain selventäisi vähän tätä kuviota kun töitä etsiskelen (tai siis...pitäis toden teolla alkaa haeskelemaan...) Jos sopivasti plussa pärähtäis, ei tarvis enään hötkyillä. Tuskin olis töihinottajia jonossa, jos raskaana olis. Noh, eipä noita ottajia täälläpäin ja tällä alalla ole liikaa muutenkaan...
Mutta lauantai-iltaa kaikille ja paljon helliä hetkiä!!
...testaan...en testaa...testaan...en testaa...Sekoan... ;)
KirVi72, 25/25...28, yk4
Ajattelin testata vasta ens viikonloppuna, sekin taitaa olla liian aikaista mutta katsotaan miten malttia riittää ;)
lastwish kp10/22 yk9
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=6&id=lastwish&tc=0&p=
olen samaa mieltä, että tää pino on aika pitkä, että eliadorin ehdotus oikein bueno!
Kuulkaa tytöt: Mä oon niin väsynyt! MUa nukuttaa niin, ettei mitään rajaa! Eli psyyke kehittelee nyt tämäkin oireen, koska vauvaa tekee niin kovasti mieli. Tissit on kans tosi painavat ja kummat (tosin mies tykkää:))ei kipeät niiku yleensä ennen menkkoja vaan silleen vaan painavat.
Jaa-a-- millonkahan sitä vois testata.. katsotaanpa kp siis nyt 21/29. ohoh! pitkä on aika! Ja sieltähän ne menkat kuitenkin tulee.
Kukas meiltä testaa seuraavaksi? Äkkiä plussa-uutisia tähän pinoon:)!
-Hepuna
-
KirVillä alkaakin olla todella jännät ajat! Testaa heti huomenna aamulla!!! =)
Neppis, ensi torstai kuulostaa hyvältä testaamisen suhteen. Olin ajatellut testata to tai pe, eli käytännössä se tarkoittaa viim. torstaita.
Ja torstaihan on toivoa täynnä..
Löytyisikö muita ensi torstaina testailevia?
Katselin tuota sanastoa uusille kuumeilijoille, ja huomasin että olen laskenut kp:t väärin. Eli olen aina laskenut ensimmäisen vuotopäivän kahteen kertaan (esim. kp28 ja kp1 on sama päivä).
Kiertoni on siis 26-28 päivää eikä 27-29.
Tahto kp 23/26-28
Omaa napaani vain tuijotan..
Kun en tiedä noista lämpöjen seuraamisista muuta kuin että o:n yhteydessä nousee ja jatkuu loppukierron ajan. Tökkäsin äsken mittarin kainaloon (iltalämpö!!) kun oli niin omituinen olo - 37.6. Mitä tuosta nyt pitäisi päätellä, mitään flunssaoireita ei ole, nyt on kp 28 ja huomenna pitäis alkaa lorottamaan, jos on tullakseen´. Tosin mulla oli ne o:n kaltaiset tuntemukset keskiviikkoaamuna eli 4 päivää sitten.
Päähän tässä hajoaa!
Testatako huomenaamuna vai ei..
Fertiensis kp28, yk 1 tai 200..
Todella rasittavaa, kun netti pätkii ja ei toimi juuri ollenkaan. Eilen kirjoittelin pitkät pätkät juttuja ja vastauksia ja nyt ei jaksa kahlata pinoa uudestaan läpi! :/ En siis ole kolmeen päivään juuri päässyt lueskelemaan saati kirjoittelemaan tänne. Armottomat vieroitusoireet iskee! ;)
Eli täällä odotellaan ny jännityksellä mitä tapahtuu ja piinailu alkamassa! Lämmöt koholla kyllä :). On vaan nii aikaista vielä, mutta toivon että täti ei löydä tänne pitkään aikaan! Viime kierrossa mututuntuman mukaan luteaalivaihe olisi ollut vain jotain 6pv!! Toivotaan, että se mututuntuma on nyt aivan väärässä. Mitään oireita ei ole, mutta eipä tässä vaiheessa juuri varmaan voisi ollakaan...
http://www.fertilityfriend.com/home/1c5da5
- Salsatar kp36/28-46 (36) dpo4 yk2
Niin ja huomenta ladyt, on se hassua miten päivä on pelastettu pelkällä kuumemittarin lukemalla :D
Lämmöt ovat kohonneet joten ovulaatio on tapahtunut ja pupuiltukin on joten..mahdollisuudet on paremmat kun yhdessäkään aikaisemmassa kierrossa (sillä näin selkeää ovista mulla ei oo ollut kierukan pois ottamisen jälkeen)
Hihii
lastwish kp11/22 yk9
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Tällaista hirveää väsymystä ??? Mä en ymmärrä mistä tällainen väsymys johtuu ?? Raskaana en ainakaan ole...ei olla tehty pitkään aikaan yhtään mitään kummankin väsymyksen vuoksi...tosin miehellä hieman eri syy kuin mulla eli painaa raksalla normaalin työn lisäksi.
Kovasti odotan että saisin ovistestistä plussan.
Unelma08 kp 12/ 44 ?? yk 2
Heipsan ja juu väsyttää ihan hemmetisti koko ajan mutta minullakin se johtuu vain siitä että teen kahta työtä, tänään mulla on vapaapäivä ja meen elokuviin miehen kanssa ja syömäänkin (mulla on karmee juustohampurilaisen himo :o )
Tein tänään r-testin, herkän, vaikka ajoissahan tässä ollaan.... Negaa näytti, niiku arvasinkin, kun ei mitään oireita (no, ei varmaan vielä olekkaan). Mut pakko oli vaan tehdä :(
Seuraavaksi odottelen tätiä saapuvaksi, tosin vasta perjantaina... ajattelin muutenkin jättää palstailun taka-alalle, jos helpottais stressiä ja " tekemistä" .
Joten palaan ilmoittamaan tuloksia viikon päästä :)
(luen kyllä ehdottomasti viestejänne, koska tuloksia alkaa muillakin jo tulemaan!!)
- fatmama kp 24/28, yk4-
Fatmamalle pahoittelut negasta, mutta onhan tuo vielä aikaista, joten tulos saattaa vielä muuttua.
Onkos KirVi tai Fertiensis testanneet?
Itselläni ei ole mitään uutta kerrottavaa..piinailu jatkuu..
Tahto kp 24/26-28
Ja jälleen jäi eilen pupuilut väliin, tuli kinaa miehen kanssa. No, näillä mennään. Ei kait tässä enää olis mitään varmistelemaankaan päässyt.
fatmamalle pahoittelut negasta, mutta älä vielä heitä pyyhettä kehään. Mä olen sekavalla mielentilalla, toisaalta jotain oireita on (itse kehitettyjäkö?), kuten arat nännit ja ajoittainen etova olo. Toisaalta ajattelen erittäin pessimistisesti onnistumiseen, kun ajattelee meidän pupuiluja. lisäksi musta tuntuu että tää hirveä onnistumisen tarve, vaikuttaa negatiivisesti. Tätiä odotellaan saapuvaksi 1. päivä, jos kierroksi laskee 28 päivää. Testata aion vasta seuraavana viikonloppua, mikäli täti ei päräytä ennen sitä paikalle. Petihommia meillä tuli tässä kierrossa kp 5, 7,10,15 ja 17. Tuolloin kp17 sain sen ovisplussan.
Jännitäviä aikoja ellellään, kärsimättömyys tekee tuloaan...Ja unelma, mä olen ollut pillereiden loppettamisen jälkeen tosi pirteä siis jos vertaa aiempaan. Paitsi nyt kahtena iltana olen ollut toodella väsynyt ja nytkin otin sohvalla päikkärit.
Plussatuulia kaikille. Kuka on seuraavaksi testaamassa? Kovasti odottaa jo plussatuulia.
Eliador, kp21
Sori, en muista, kuka luteaalivaiheesta kyseli ja vastailin jo, että alle 10pv luteaalivaihe saattaa olla liian lyhyt kiinnittymiselle. Pesun sivuilla taas lukee, että alle 9pv on liian lyhyt kiinnittymiselle. Päivä eroa, mutta voihan se olla ratkaiseva ;) Minulla oli tuo 10pv edellisessä kierrossa ja toivon, että se riittää kiinnittymiseen.
Ovista tässä bongailen kovasti, pikkuisen on tuntemuksia mahassa ja on käynyt verenmaku suussa, kuten viime kierrossakin. Nupukka ja limat vaikuttavat hyvinkin hedelmällisiltä jo, mutta eilen sain vain huomattavan haamun (siis nega) O-testiin, teen piakkoin tämänpäiväisen testin, toivottavasti on vahventunut viiva. Niin minulla tapahtui viime kierrossa, oli ensin 2 päivää haamu ja sitten seuraavana päivänä selvä plussa. Noinko se aina tapahtuu, että vahventuu plussaksi? Olettaisin niin, jos kerran jatkuvasti LH:n määrä kasvaa? Olen ajatellut, että jos näin on, niin sittenhän kannattaa jo haamujen tultua puuhailla joka päivä, sillä ovis on tulossa? No, me puuhailtiin eilen ja toissapäivänäkin jo. Mielenkiinnolla odotan tämänpäivän O-testiä.
Lapsi heräsi...
Seiskaseiska kp12/25-37 (viimeksi 30)
Noniin,
mulla pelihermot petti kokonaan, kun ei aamulla vuotoa kuulunut, eilisestä lähtien ollut menkkatuntemuksia alavatsalla, mitään ei näy... Ja rinnoissa ei yhtikäs mitään tuntemuksia.
Väsyttää, mutta sehän on arkipäivää nykypäivän hektisessä työelämässä puurtavalle.. krooooh!
Niin, hermo meni ja testasin aamulla: negaa. *huokaus* Mietin nyt, et testaisko seuraavan kerran vasta sitten kun on kulunut kaksi viikkoa siitä viime keskiviikon ovistuntemuksista, en varmasti kestä sinne asti! Piinaa sanan varsinaisessa merkityksessä!
Eikö kukaan muu 1.6. la-haaveileva oo vielä testannu? Uutisia meille heti! Ja tietty positiivisia sellaisia :) !!!
Alkaa tässä ketjussa nyt ne kriittiset viikot, hyvin ootte bongailleet oviksia, tuloksia odotellessa...
Fertiensis kp29/?
taidan hommata jostain tukusta 100kpl paketin raskaustestejä..;)
Ovistesti näytti perjantaina plussaa ja eilen viiva oli jo selkeästi vaalentunut. Lämmöt eivät kuitenkaan ole vieläkään nousseet. En ymmärrä. Limoja oli perjantaina, mutta ei enää eilen. Tänään taas kuitenkin oli limoja hetken aikaa ja on ollut alavatsassa outoja nipistyksiä. Pitääpä tänäänkin vielä testata mitä ovistesti sanoo. Jos tosiaan ovis ois vasta tänään, niin ei ihme ettei oo tärpännyt aikaisemmin, kun ei olla näillä kiertopäivillä enää pupuiltu aiemmissa kierroissa. Tosin viime kierrossa lämmöt nousi kp 16, joten kaiken järjen mukaan ovis oli jo tapahtunut.
-Annique, kp 18/27-29, yk 7-
Elkää lukeko jos alkaa etomaan vähästä, mut kerron kuitenkin. Eilen pupuiltiin miehen kanssa ja pikku lepäilyn jälkeen nousin suihkuun. Miehen tavaran mukana valui jotain hennon vaaleanpunaista. Sitä ei ole sen tullut enää tänään eikä eilenkään enää enempää. Menkat siis ei ainakaan ole kyseessä. Voisko olla kiinnittymisestä johtuvaa, voishan??
Rinnat edelleen " painavat" mut ei niin kipeät kuin yleensä ennen menkkoja. Olen aika ihmeissäni. Alavatsa kivikova.
Kiitos sille " sissille" joka luit tämän loppuun. Kertokaa joku jotain jos vaan tiedätte ja villit arvauksetkin otetaan kiitollisuudella vastaan tässä epätoivossa ja pelossa.
Aika omanapaista on tämä keskutelu, kun odottelee omaa ja muiden testi-päiviä:)
Hepuna kp 22/29 yk1.
...en sit malttanu olla testaamatta ja negahan sieltä tuli :/
mutta menkkoja ei näy, ei kuulu... Ei tosin mitään raskausoireitakaan ole ilmaantunut ja olen psyykannut itteäni niin, etten niitä myöskään suostu niitä enään ite keksiväni. Tippuu aivan liian korkealta ja kovaa....
Ihan kevyitä menkkamaisia oireita (alavatta, alaselkä) on ollut hetkittäin jo torstaista lähtien, mutta ei tätiä vielä näy... Mut vielähän ne ei oo sinänsä myöhässä.
Eilisen pvän aikana kipeyty tissit :? Ei siis nännykät vaan ylempää... Ja turvoksissakin ovat - ei meinaa mahtua enään liiveihinkään kunnolla (ja mies tykkää ;)) . Tuokin voi olla menkkaoire, eikös... mulla vaan on sitten ekaa kertaa... Joo, ja mullahan on ollu sitä tissiongelmaa (maitomaista) josta lääkäri sanoo sanottavansa vasta viikon päästä...
...mutta että halpistesti on kulutettu ja toinen odottaa parin päähän (jos maltan..eli en ;)
Mukavaa sunnuntai-iltaa kultienne kainaloissa ja plussatuulia ja plussauutisia tänne pian!
KirVi72, 26/25...28 tjsp... yk 4
).( Ovis on ohitettu. Ovistestissä näkyi enää eilistäkin haaleampi viiva. Eiköhän ne lämmöt oo sieltä jo huomisaamuksi nousseet. Kyllä ovistestit on vallan mainio keksintö. :)
Lastwish: Oot varmaan kertonut aiemminkin, mutta kuinka nopeasti sulla on aiemmat raskaudet tärpänneet?
Eliador: Tosi ikävää kun tulee miehen kans riitaa just silloin kun tarttis pupuilla. No toivottavasti sitä varmistelua ei enää tarvittu.
Toivottavasti alkaa pian plussia ilmaantumaan! :)
-Annique kp 18/27-29-
Pitäsköhän siirtyä kohta jo heinäkuisiin....meillä ei ole pahemmin tapahtunut makuuhuoneen puolella mitään, joten ei kyllä saada kesäkuun vauvaa :(
Eliador: Kiitos vastauksesta......toivottavasti tässä kierrossa bongaan oviksen...
Unelma08 kp 11/44 ?? yk 2