***KESÄNUPPUJEN to-su***
Kommentit (88)
Ei voi olla...Mut voisko kuitenkin.
Tee uus testi. Heti kun voit!!!!
Luulen kuitenkin että tuo on vain viivanpaikka, testaan silti viikon päästä uudelleen se on sitten joko tai ;)
Tuohan olis LOISTAVA juttu!!! Mutta back to reality: testejähän ei saa tuijotella enää seuraavana päivänä, luotettava tulos luettavissa pakk.ohjeen mukaan (muutamia minuutteja, ei yli 10!?) Mut hei, eipäs heitetä lastwishiä kaivoon - huomenaamuna uutta testiä kehiin, kerrothan kuin kävi! Ovistestien mukaan oot ainakin ovuloinut selvästi!! Eli jos huomenna rask.testi negaa, niin asia voi olla (ja toivottavasto onkin) parin viikon päästä toisin!! PEUKKUJA TÄÄLTÄ!
Fertiensis
Toi on niin totta, ja kuten tuossa jo itsekin sanoin että viivanpaikkahans e luultavasti ;) Saa sitä itseään vähän kiusata välillä kun on pitkä yrityskin takana ;DD
Ja juu totta parinviikonpäästä taas uus mahis testailuun ;) Malttia malttia sillä tästä selvitään :)
...osaatko sanoa mullekin, mistä sitä malttia sais..? ;)
Olin niin jännäämässä tätä viikonloppua ja nyt sit ovistuntemukset tulikin vasta viime keskiviikkona! Tekis silti mieli testata jo alkuviikosta, ihan itseni kiusaksi minäkin - ensimmäisen kerran yli kolmeen vuoteen sen voi tehdä edes vähän toiveikkaana!
Olen pitänyt itseäni viileäpäisenä realistina, mutta alankin olla tässä pikkuhiljaa kuumapäinen toiveikas utopisti! :D
Mutta, kuten sanottua: malttia malttia malttia...
F
Tosiaan samoissa ja mennään ja näköjään muissakin asioissa, nimittäin viime kierrossa mulla oli runsasta valkovuotoa oviksen jälkeen ja mietin, että voisiko se tarkoittaa jotakin. No, menkat alkoivat. Nyt on taas sama juttu ja toivo mennyt.
Mä vaan stressaan sitä, että lopetettiin vissiin yritys liian aikaisin. En tajunnut, että luteaalivaihe pysyy aika lailla vakiona, vaikka kierto pidentyisi, joten pupuiltiin ma ja ke oli varmaan ovis (pikkuriikkisten limojen mukaan aikaisemmin). Mutta ke otti mahasta ym., joten ovis varmaan silloin...mutta onhan simpat voineet elää....Mutta jotenkin toivo jo mennyt. aatella, en muista edes miertopäivää, olikohan jotain 21 tai jotain...
Mitä haittaa on lyhyestä luteaalivaiheeta??
Voi, kun jollakin jo onnistaisi. Mä olen kanssa sen testaamisen kanssa hirveä hätähousu, vaikka ensin päätän, etten testaile liian aikaisi. Huhtikuussa tein 6 raskaustestiä ennen menkkojen alkamispäinää:)
Liian lyhyt luteaalivaihe on huono juttu kiinnittymisen kannalta, se saattaa olla liian lyhyt aika sen pikkuisen kiinnittyä kunnolla kohtuun. Lyhyestä käsittääkseni puhutaan, jos se on alle 10. Mulla viime kierrossa ilmeisesti juuri 10pv. Saisi olla pidempi kyllä, olisi parempi niin :(
Nyt oli niin pitkä ketju, etten lähde sen koommin muita kommentoimaan, sorry.
Neppikselle sen verran, että kyllä joka toinen päivä-taktiikan pitäisi olla riittävä. Joten uskoisin, että simpat on ollut teillä vielä oviksen aikoihin ihan hyvissä voimissa, toivotaan ainakin.
Ei meilläkään ole ollut mitään suunnatonta yritystä, eli ollaan oltu sänkyhommissa kp11, 13 ja 16.
Toivottavasti ajoitus on osunut kohdalleen näinkin vähäisellä yrityksellä.
Mulla on tänään " oireet" vähentynyt. Mahaa ei juili enään kuin ihan silloin tällöin. Valkkaria tulee kyllä edelleen ja sekin on ilmeisesti huono merkki. Lämmöt on reilut 37 astetta, mutta sehän vain kertoo oviksen tapahtuneen, ei raskaudesta ainakaan vielä.
No, näillä mennään ja viikon päästä olen jo huomattavasti viisaampi asian suhteen.
Hyvää yötä!
Tahto kp 22/27-29
Tuli mieleen kirjoittaa tuosta " puuhailutahdista" , kun usein siitä puhutaan niin, että ei kannata puuhailla joka päivä, vaan joka toinen päivä olisi se suositeltavin simppojen kannalta.
Asia on näin, MUTTA vaan siinä tapauksessa, jos simppojen suhteen on jotain epätavallista esim. laadullisesti tai määrällisesti. " Normaalin" hyvän simpan kanssa taas puuhailla voi joka päivä (tai vaikka monta kertaa). Tarkoitan siis, että " normaalisimppaisuuden" ollessa kyseessä ei tarvitse missata tarkoituksella puuhailua sen takia, että se olisi simppojen kannalta huono juttu. Antaa siis mennä vaan! ;)
Ihan vaan tietoiskuna tähän väliin, kun on unohtunut joskus kirjoittaa, kun siitä on ollut puhe :)
Taisi tulla luvattua puuhailua miehelle tänään, vaikka on vasta kp10/25-37 (viimeksi 30), mentävä kai sitten... ;) No, lähteepä yritys käyntiin sitten tässä kierrossakin.
Yötä vaan!
Ostin nyt Aconin testit ja tein testin äsken joka näytti kontrolliviivan ja sitten se toinen oli ihan haalea viiva.....jos se on ihan negatiivinen, niin näyttääkö se haalean viivan vai onko teillä sitten ollut ettei siinä ole havaittavissa mitään viivaa ???? Mä olen ihan tumpelo nyt, kun otin ton toisen testin käyttöön...viime kertaiset ovistestit oli sellaisia, että jos oli negatiivinen niinsiinä ei ollut sitten havaittavissa ollenkaan sitä toista viivaa kontrolliviivan lisäksi....auttakaa mua tumpeloa ja toivotonta.
Viime kierto joka oli (kp 44 )ensimmäinen kierukan poiston jälkeen..toivottavasti ei nyt tule yhtä pitkää kiertoa.
Unelma08 kp11/ 44?? yk 2
Haalea viiva tarkoittaa negatiivista. Positiivinen tulos on silloin kun viiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva.
Mulla oli eilen ihan ihme olo. Illalla saunassa huomasin, että rinnat tai nännit on arat. Kokopäivän oli särkenyt (sillai hassua pientä särkyä ja juilintaan) ihan alaselässä, melkein häntäluun seutuvilla. Ja tänä aamuna, kaupassa tuli tosi hutera ja etova olo. Mä kyllä vahvasti luulen kuvittelevani tai tekeväni näitä oireita, kun kuume on niin kova. Ei kait ole edes mahdollista vielä oireilla? No, eilinen olotila sai aikaan sen ettei jaksanut/kiinnostanut peittoja heilutella, eli se siitä varmistelusta :(
Ja lastwish, olen peukut pystyssä että plussa tulisi!
Eliador, kp20, yk1
Ovistestiin voi tulla haalea viiva vaikka se negaa olisikin, plussa on sitte aina tumma plussa kuten mun kuvassani :)
http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/?action=view¤t=…
Kaksi ylinta on plussia ja alimmainen nega ;)
Sateista lauantaipäivää!
Hei, lueskeskelin tossa viime viestejä ja ainakin Tahto kirjoitti, että valkovuoto taitaa olla huono merkki näin piinailuaikana. Onko tosiaan näin? Mitäs muita hyviä tai huonoja fysiologisia merkkejä on? En nyt oikeestaan tarkoita pahoinvointeja ja sellaisia, mietin vain että pystyiskö sitä mitenkään noista eritteistä huomaamaan hedelmöittymiseen viittavia merkkejä.
Noh, mulla ainakin näkyy lähes sellaista oviksen lähenemiseen viittavaa limaa - ei toki paljon, mutta sellasta kirkasta kuitenkin. Eli liukasta on. Ja kiertopäivähän on siis 21. Lämmöt myös edelleen ylhäällä mutta totta, sehän ei viittaa mihinkään muuhun kuin oviksen tapahtumiseen (mikä toisaalta mun kohdalla on jo huikea plussaa koska gyne ultrasi juuri oviksen aikoihin ja oli jotenkin pessimistinen (lue= ärsyttävä) sen munasarjassa näkyneen puhjenneen (jo) tyhjän nestepussin suhteen - toisaalta, limat oli myös gynen mukaan runsaat).
Noniin, näihin kuviin ja tunnelmiin
Stella kp21/28.
Stella75, en tiedä onko valkkari huono merkki, mutta niin päättelin Neppiksen kirjoituksesta. Mullakin se on ovisliman tapaista mutta niukempaa. Tosin taas luin jostain, että oviksen jälkeen olisi kuivaa ja sitten ennen menkkoja taas lisääntyisi. Mulla tätä on jatkunut kutakuinkin oviksesta asti.
Pidetään sitä vaikka sitten positiivisenä! =)
Kaiken kaikkiaan raskausoireet ja menkkaoireet ovat niin samantapaisia, että helposti menee pää sekaisin.
Onkos kukaan jo testannut? Eiköhän kohta alkaisi olla ensimmäisten plussauutisten aika..
Tahto kp 23/27-29
eli pinot olisi ma-ti, ke-to, ja vaikka viikonloppu yhdessä pe-su? Alkaa olemaan niin muhkeat meidän pinot.
Mulla noita menkkaoireita ei oikein ole koskaan ole ollut. Kun menkat alkavat eli vuoto alkaa on maha hiukan kipeä. Mutta voihan tämä oireilu olla jollain lailla muuten hormonaalista. Naisen kroppa tuntuu olevan ihmeellisyyksiä täynnä.
Noista valkovuodoista tuskin kannattaa hirveästi huolestua tai vetää mitään johtopäätöstä. Mulla on synnytyksen jälkeen ollut tasaisen runsasta valkovuotoa läpi kierron.
Ei muuta kuin mukavaa lauantaita kaikille!
Kävin juuri tänne kesäkuisiin ilmoittautumassa! Lueskelin hieman pinoa, mutta en millään jaksanut kaikkea lukea, kun on niin paljon kirjoiteltu!:)
Hyvällä tuurilla mekin pääsemme kesäkuisiin, vaikka La meneekin ihan kesäkuun viimeiselle päivälle. Mun kiertokin on jotensakin sekaisin, pitenee vain koko ajan. Toukokuussa oli vielä 25 ja elokuussa jo 33. Nyt olikin sitten 42 päivää, ilmeisesti oli varhainen km, koska sain kp29 plussan testiin. Nyt siitä masennuksesta alkaa pikkuhiljaa toipumaan, enkä ole heittänyt kirvestä kaivoon..:)
Tuli nyt tosi omanapaista tekstiä, pyydän anteeksi! Ehtiihän tässä kirjoitella ja vastailla, kun pääsee kunnolla " juoneen" !:D
t:minime kp4/33-42?
Eliadorin ehdotus uusista pinoista kuulostaa hyvältä, eipä veny sitten niin moni sivuisiksi.
Moikka!
Minäkin kannatan tuota pinojen uutta jakoa, alkaa olla niin piinaavat ajat pinolaisilla käsillä, että tarinaa varmasti riittää ja 2-päiväisetkin voi venyä aika hyvin. Mua vähän pelottaa, että tipun kohta pinosta pois, tän päivää on ollut liian menkkamainen tunne alavatsalla, et odotan koko ajan, milloin alkaa lorina. Tai no.. vieläköhän sitä olis kuitenkin kesäkuinen.. En jaksa laskea.
Mitenkäs lastwishin testailut? Entä onko Bambiino tai Minsku jo testannut??
Uutisia odotellessa,
Fertiensis kp 28/??
Kiitos seiskaseiska tiedosta. Ei onneksi pitäisi alle 10 päivää mullakaan tuo luteaalivaihe olla.
Tahto: Koska meinaat testata? Itse yritän malttaa odottaa vielä ensi torstaihin.
Kahden päivän pino kuullostaa hyvälle.
Olisiko kesäkuun alkulaisten aika testata vai olenko hätähousu:)
Muokkasin vielä niin että tekin näette :D
http://s173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/?action=view¤t=…