Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä otan aina jotenkin kauheen henkilökohtaisesti, jos asiakkaani eivät

Vierailija
24.10.2008 |

pidä minusta. Onko se nuoren ihmisen ammattirooliin liittyvää? meneekö tämä miellyttämisenhalu koskaan ohi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan elämä ei olis sitten niin raskasta. Ite alan nyt vasta yli 3kymppisenä tajuta, että saan olla oma itteni, teen virheitä ja kaikki eivät pidä minusta, silti minussa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
2/3 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen, olen assistentti ja mielialani ja itsetuntoni on hyvin pitkälti riippuvainen siitä, mitä ns. asiakkaani (eli kenelle assistentin töitä teen) pitävät minusta. Usein tarkastelen heidän suhtautumistaan suurennuslasilla.

Siitä pääsee eroon itsensä kasvattamisella henkisesti sekä ihan luonnostaan vanhenemalla jolloin tulee vähemmän ja vähemmän tärkeäksi se, mitä muut sinusta ajattelevat, saat itsetuntoakin lisää. Kasvata itsesi huomaamaan omat hyvät puolesi ja kiinnittämään enemmän niihin huomiota. Opettele suodattamaan asiakkaiden töykeys ja pistä se heidän oman pahan olonsa piikkiin. Jos töykeyteen ei oikeasti ole syytä, niin voit olla huoletta, olet ihan ok työntekijä.

Opettele myös rakastamaan itseäsi, hyväksymään itsesi sellaisen kuin olet ja olemaan ylpeä itsestäsi. Näin päässet ehkä miellyttämisenhalusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän asiakkaan sinusta tarvitsekaan pitää, riittää että pitää sinun työstäsi, tuotteesta tai palvelusta. Sinä ja työsi ovat aivan eri asioita ja se kyllä kannattaisi oppia. Ei kannattaisi kiinnittyä siihen työhön noin vereslihalla, se kyllä käy voimille ennen pitkää.