Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teillä on autovakuutus? Miten laaja ja millainen omavastuu? Hinta?

Vierailija
19.09.2007 |

Hirveä homma valita autoon vakuutus! Pitäis päättää, ottaako jonkun super- tai täyskaskon vai osakaskon vai minkä. Ja onko omavastuu 150 ¿, 300 ¿, 600 ¿ jne. Ja sitten vielä vakuutusyhtiö. Auto on vuosimallia 2000. Mitä te muut olette valinneet sen ikäiselle autolle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten, jos omavastuu on vaikka se 150 ¿, jolloin haetaan vakuutusyhtiöstä korvauksia kaikista aika pienistäkin jutuista. Eikö silloin ne bonukset sitten aina mene nollille? Mä en ymmärrä mitenkään tota omavastuu + bonukset-asiaa.

Vierailija
2/8 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton arvo on n. 10 000 ¿. Mulla ei ole mitään hajua, kannattaisko ton omavastuun olla n. 150 ¿, 400 ¿, 600 ¿ vai peräti 1000 ¿.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku naarmuttaa autoasi parkkiksella, on kauheeta maksaa kulut ite.

Kasko kannattaa ottaa, sainoisinko n. 10 000e autolle, 150 e omavastuulla. Jos joku esim kolhii autoasi oman autonsa ovella tai ajaa autosi lyttyyn, joudut itse sen maksamaan.

Mieti, onko sinulla vahingon sattuessa varaa maksaa 1000 e omavastuuta vai 150 e?

Vierailija
4/8 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuoden ´97 Opel ja otin Ifin Opel-vakuutuksen (niillä on joillekin merkeille omat vakuutukset, hinta on ihan normaali, mutta kattaa paljon enemmän) ja se on TODELLA laaja. Omavastuu 150 ja vuodessa vakuutusmaksuja tulee vuodessa noin 800 e, kun entinen vakuutusmaksu oli noin tonnin kieppeillä.

Minä ainakin olin tyytyväinen IFin vakuutusehtoihin ja kun IFin kotivakuutuskin on toiminut mutkattomasti, niin oletan näin olevan auto- ja liikennevakuutuksenkin suhteen.

Vierailija
5/8 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas vaihdoin pari vuotta sitten Ifistä Nordeaan. Sain halvemmalla hintaa samaan autoon tuulilasivakuutuksen ja keskeytysturvan. Mutta Nordean systeemi on sellainen, että ei tule kaikille automerkeille halvemmaksi, kun se on vähän sellainen yksinkertaistetumpi se niiden kaavio, että mitä kaikkea otetaan huomioon. Meidän Fordeille tuli paljon halvemmaksi, Volkkarille taas olis tullut kalliimmaksi kuin Tapiolasta.

150 luokkaa on meillä omavastuu ja on täyskasko.

Vierailija
6/8 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä valittu iso omavastuu ja pienempi vuosimaksu.

Näin on toimittu kaikkien autojen kanssa tässä vuosien varrella.

10 vuotta eikä yhtään kolaria, joten tämä on tullut selkeästi halvemmaksi.

Vierailija
7/8 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään super.

Vierailija:

Vierailija
8/8 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan