Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaatekauppojen työntekijöitä paikalla? Flirttailetteko kuskien kanssa, jotka tuo

Vierailija
24.10.2008 |

teille tavaraa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse olen kuljetusalalla ja vien tietysti paljon tavaraa firmoihin, joissa on miehiä töissä...

Oon kai jotenkin pelottava/ruma/juro kun tuo flirtti ei oikein suju.

Työkavereitten kanssa on kyllä välillä härskitkin jutut, mutta kuulunee miesvaltaiselle alalle. Todellakaan mitään oikeaa flirttiä ei ilmassa ole vaikka hämähäkkiä jutuissa käännetäänkin oikein urakalla ;-)

Vierailija
2/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iteki juomia vastaanottavana kyllä flirttailen juomakuskien kanssa.

Enkä oo ees mustasukkainen. Mitä se pieni flirtti haittaa, piristää vaan päivää mukavasti. Tiedän ukonki harrastavan tätä enkä pidä pahana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama kun 2:lla tuli heti mieleen, joku mustasukkainen vaimo kärsii kotona kun mies vie Seppälän kauniille naisille jakeluautollaan tavaraa...!

Herranjestas sentään--- Ehkä ne jopa panee siellä untuvatakkien päällä niin että karvakaulukset pöllyää...!?!

Vierailija
4/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakaa tavaraa kauppoihin, ei tosin vaatesellaisiin ja uskon että hänkin flirttailua kokee, mutta entä sitten.

Vierailija
5/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän silloin tauon myös. Mies on naimisissa, mutta se ei haittaa, sillä emme ole edenneet suutelemista ja koskettelua pidemmälle. Eihän työpaikalla edes voisi - paitsi varastossa, mutta enpä tiedä, uskaltaisinko.

Vierailija
6/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun millä alalla tahansa.

Vierailija
7/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa ihan myyjästä kiinni..Itsellä ei tulis mieleenkään.

Vierailija
8/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi