Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen päästäisit yksin uimahalliin?

Vierailija
19.09.2007 |

Meillä tytöt 8v ja 9v ja haluaisivat mennä kahdestaan uimaan, mutta en tiedä päästääkö vai ei? Tytöt osaavat uida ja lupasivat olla ainoastaan lastenaltaassa, mutta mietin sittenkin.

Tuli vielä mieleen, että onko uimahalleissa joku sääntö, että esim alle 10 vuotiaat ainoastaan huoltajan seurassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sääntönä se että alle 10v uimaan vain vähintään 15v seurassa. Tarkista ap hallista. Itse en laskisi vielä keskenään.

Vierailija
2/4 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahalli ja me sisareni kanssa tietysti sinne heti. Uimapuku päällä siirryttiin pyrkimään altaalle eteisaulan kautta :-) Kassan vierestä näki altaalle ja eikä me ymmärretty, että pesutiloista menee käytävä altaalle. Varmaan oltiin kymmenen tai alle. Asuttiin suorastaan uimahallilla.

Riippuu vähän tilanteesta ja lapsesta. Kymmenen ikäisen päästäisin, vastaus ap kysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle kouluikäiset ja uimataidottomat vain huoltajan kanssa. Mä oon 8 vuotiaan kanssa vielä mukana, mutta en välttämättä samassa altaassa ja saatan käydä saunassakin välillä kun muksu ui.

Vierailija
4/4 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin varmuuden vuoksi allekirjoitetun " omalla vastuulla" -lapun mukaan, kun alle 10-vuotiailla pitäisi olla aikuinen mukana. Ei sitä koskaan kylläkään tarvinnut näyttää...