Lue keskustelun säännöt.
Jouluksi matkoille ? Minne?
19.09.2007 |
Moi,
Jouluksi tekisi mieli matkoille jonnekin. Aurinkolomat on jo melkein loppu, viimeisiä viedään. Ja oikeasti kaipaan jouluun lunta.
Onko kokemuksia kotimaan lomista jouluna? En halua mihinkään erämaahan eli ihmisiä saa olla lähettyvillä kyllä ja mielellään jotain toimintaakin (lapsille ja aikuisille).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voivat kyllä olla aika kysyttyjä, ja kalliita...